die zegt niks, die brultquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Grunge. het volgende:
Sjerren moet ook àltijd iets zeggen, hè.
als een blondje dit gedaan zou hebben zou het wel geaccepteerd wordenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Flow3r het volgende:
niks zielig voor Cynthia, ze heeft het aan zichzelf te danken
Ja, inderdaadquote:
Ze mag alleen niet zeggen dat dat haar geheim is.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef 08gnoT. het volgende:
Deelnemers mogen hun geheim zelf niet verklappen he? Maar wat nu als iemand tegen Joanna zegt dat ze haar hebben zien slaapwandelen? Moet ze dat dan ontkennen of mag ze dat toegeven?
had ze maar beter moeten socializen aan het beginquote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als een blondje dit gedaan zou hebben zou het wel geaccepteerd worden
doordat het net cynthia is die al niet lekker in de groep ligt word het dramatischer gemaakt dan het is
maar wtf heeft ze dan nu weer gedaan? dat ene was tussen haar en monique dacht ik?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als een blondje dit gedaan zou hebben zou het wel geaccepteerd worden
doordat het net cynthia is die al niet lekker in de groep ligt word het dramatischer gemaakt dan het is
En dan ook nog dat respectloze over de gezondheid van haar opa....quote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Flow3r het volgende:
niks zielig voor Cynthia, ze heeft het aan zichzelf te danken
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Miscast denk ik, net als Dennix uit DGK.![]()
Oh jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ey! Dennis beloofde anders IEDERE avond te gaan knallen hoor!!!
O ja inderdaad. Is hij nog steeds met die rare. Nadia? en die bleek echt zwanger toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen ideeeeeeeeequote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef itsme het volgende:
[..]
O ja inderdaad. Is hij nog steeds met die rare. Nadia? en die bleek echt zwanger toch?
Die knalde in nadia...geen woord aan gelogen dusquote:Op maandag 21 februari 2011 18:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ligt Aafke niet zo lekker in de groep? Ik dacht dat die wel goed zou liggen om dat ik las dat ze zo geil was?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ik verwacht dat Cynthia, Sharon en Aafke genomineerd zullen zijn
spixtv.nl en download/open dat bestandje onderinquote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Donkey09 het volgende:
Weet iemand een site waar je streams zonder reclame kan kijken!!!!?
ja ,maar dat was gelijk voor iedereen de doorslag om haar te gaan nomineren (schijnt)quote:Op maandag 21 februari 2011 18:10 schreef itsme het volgende:
[..]
maar wtf heeft ze dan nu weer gedaan? dat ene was tussen haar en monique dacht ik?
Ik ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:12 schreef iBenny het volgende:
Ik verwacht dat Cynthia, Sharon en Aafke genomineerd zullen zijn
+ ze stinktquote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja ,maar dat was gelijk voor iedereen de doorslag om haar te gaan nomineren (schijnt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |