hier win7 zonder reclames, moet wel met admin rechten het bestand aanpassen, anders mag het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef Flashbox het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de meeste personen met windows 7 die reclame dus gewoon blijven zien. Met windows xp heb je er geen last meer van met aanpassing van de hostfile
Wij konden het hier ook niet saven, dus dan moet je doen wat ik in mijn voorgaande post schreef.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je bent wel in dat mapje hosts? (Openen met kladblock)
Dan die regel eronder zetten, opslaan, browser herstarten
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik hop het wel. En misschien vinden de kijkers/stemmers haar wel leuker dan de andere genomineerden. Iedereen verwacht dat zij eruit gaat, dus dan is het leuk als ze blijft.
Ik loop achter, want hier ligt ie nog op bedquote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef RobbieBoy het volgende:
Karim naar de kamer van de waarheid
ff hier? Jank hier dat je streams het niet doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Yanniick het volgende:
[..]
Hij zegt dan dat ik geen bevoegdheden hem om wijzigingen hierin te maken maar ik ben de enigste gebruiker op de pc en openen als administrator kan ik normaal wel maar nu niet
Iemand deed De Stem na... *facepalm*quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Grunge. het volgende:
Karim moet naar de Kamer van de Waarheid.
Same here.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef kahaarin het volgende:
Dat denk ik ook, krijg een beetje het hippie gevoel bij die jongen.
Hoorde net trouwens dat de peuken bijna op zijn, Cynthia vertelde dat in de slaapkamer, Gerard had een lijntje zei hij zelf toch?
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Iemand deed De Stem na... *facepalm*
Guido doet dat steeds idd.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
hij werd wel omgeroepen dat hij naar de kvdw moest komen!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ik loop achter, want hier ligt ie nog op bed
Ahá, ik had wel door dat het een andere stem was.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:47 schreef RethXoth het volgende:
[..]
ik zit niet echt te kijken, meer te luisteren, ik had het dus niet doorquote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ahá, ik had wel door dat het een andere stem was.
Weer Guido zeker? Die doet dat wel goed dan, zonder hem in beeld trapte ik erin.
Het was niet echt, lees ik nu. Anders was-ie daar natuurlijk ook allang geweest, niet spotten met De Stemquote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
hij werd wel omgeroepen dat hij naar de kvdw moest komen!
Bedankt, maar Kahaarin heeft ook geantwoord. Ik weet nu waar ik het kan vinden. :>)quote:Op maandag 21 februari 2011 17:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand je antwoord gegeven?
OP betekent Openings Post dus in de eerste post van de COS. (commentaar op streams)
Aah Ik had het kunnen weten.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef 38half het volgende:
[..]
Bedankt, maar Kahaarin heeft ook geantwoord. Ik weet nu waar ik het kan vinden. :>)
Twee stuks ja. De vrouwenslaapkamer is foetsie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |