Zo moeilijk was die uitleg toch niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Als je het in het Turks typt snap ik er net zo veel van. Dus ik hou het wel bij reclame even, en erna kap ik met kijken
.
Dat staat er toch bij?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef Yanniick het volgende:
[..]
En hoe kom ik in mijn hosts file ? ;p
probeer dit eens:quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef Yanniick het volgende:
[..]
En hoe kom ik in mijn hosts file ? ;p
ja, hoezo?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef gniffie het volgende:
robbieboy was jij nou degene die op guido geilde?
(Voor WIN7) Je moet eerst Kladblok openen met Admin rechten (rechtermuisklik) en dan de hosts file openen dmv bladeren; C:\Windows\System32\drivers\etc\hostsquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je moet wel admin rechten hebben, maar ga er vanuit dat de meeste users die hebben.
Kut zeg .. Ik download dat bestand nog een keer, en meteen reclamequote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
probeer dit eens:
http://www.spixtv.nl/auto%20edit%20hostsfile.bat
ik d8 dat robbiehd geilde op guido en toen krijg ik pak slaag van hemquote:
wie dacht dat?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij dacht gister dat ik het was
misschien met adminrechten openen en anders je browser even afsluiten en pagina herladen?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Kut zeg .. Ik download dat bestand nog een keer, en meteen reclame
Die schijnt bij heel veel mensen niet te werken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
probeer dit eens:
http://www.spixtv.nl/auto%20edit%20hostsfile.bat
1. snap ik niet, 2. werkt niet ..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
misschien met adminrechten openen en anders je browser even afsluiten en pagina herladen?
Klopt, hij voelt zich lullig omdat hij iemand moet nomineren.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[ afbeelding ]
What's up met Karim? Moeite met nomineren?
gister zat r-dd te geilen op laura en zei ik dat hij gay was.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:36 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
oh, oke. kan gebeuren hoor. Maak er ook geen geheim van dat ik hem bloedje mooi vind
haha op die fietsquote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
gister zat r-dd te geilen op laura en zei ik dat hij gay was.
daarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |