Cynthia heeft die meegenomen. Ze moeten toch íets lezen. Het is dat of het Handboek voor de Moderne Man(?).quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef SaladShaker het volgende:
Wat hebben ze toch met die cosmogirl
Waarom zou iemand zich terug trekken ipv de situatie naar d'r hand zetten?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar volgens mij is ze niet saai. Ze trekt zich terug. Die kan wel voor leuke momenten zorgen als ze los gaat
Lol, ik zie haar geen huilbui hebben omdat iedereen hem wil lenen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Cynthia heeft die meegenomen. Ze moeten toch íets lezen. Het is dat of het Handboek voor de Moderne Man(?).
Thnx!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:50 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Heej, welkom! Leuk dat je meeforumt
Zoals gisteren leek me toch meer per ongeluk. Ik zou dan liever zien dat ze het echt bewust zou opzoeken.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Cynthia heeft al een paar keer voor heibel gezorgd, dus ...
Kijk die info heb ik nu weer wel hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:53 schreef Copycat het volgende:
Wat moet die enorm lelijke tatoeage op Karim's borst eigenlijk voorstellen?
En wie van de meiden doet dat dan wel dat ze persé moeten blijven?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef akveor het volgende:
[..]
Zoals gisteren leek me toch meer per ongeluk. Ik zou dan liever zien dat ze het echt bewust zou opzoeken.
Die valse start is natuurlijk ook niet echt haar schuld he !quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is wel zo dat ze door de eerste indruk nu een beetje een valse start maakt, misschien als ze er in mag blijven dat ze wakker wordt.
Lovestories interesseren jou niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:10 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Inderdaad anders word het helemaal een makke schapenclubje.
Gooi Laura er maar uit, zo'n nietszeggend kind, blegh
Welkom Jurien,quote:
vertellllllllquote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef jurien het volgende:
[..]
Kijk die info heb ik nu weer wel haha
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitslag van de nominaties zo dwars door de uitzending heer. Briljant redactie.
Ja zeker.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:16 schreef catwaezle het volgende:
Cynthia heeft al een paar keer voor heibel gezorgd, dus ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |