Da's fakking waarquote:Op maandag 21 februari 2011 19:28 schreef espri het volgende:
![]()
[..]
maar ze heeft dan wel fucking een eigen topic..
Dan krijgen we nog meer streamlocks want dan stort de hele boel inquote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Misschien mag Bart ook ene keertje de live knop bedienen.
Tuurlijk ze is een toppertje!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:29 schreef gniffie het volgende:
joanna, zelfs iederen in het huis houd van haar
Ik denk dat er net 1 teveel dacht dat de anderen wel niet op haar zouden stemmen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:30 schreef catwaezle het volgende:
Dus het is toch nadelig geweest voor Laura dat ze alleen bij Alex en Guido hangt.
Welke user is Jurien?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef anniccck het volgende:
Zo Jurien, hoe voelt dat nou om te lezen hoe men over de rest van de bewoners denkt?
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:32 schreef catwaezle het volgende:
Guido troost Laura even: "Je gaat er niet uit!!' en geeft haar een kutje op de wang.
Haha, grappig. Over mij ook postitieve en negatieve reacties. Ik zit er in elk geval niet mee. Is in het dagelijkse leven natuurlijk ook zo....quote:Op maandag 21 februari 2011 19:31 schreef anniccck het volgende:
Zo Jurien, hoe voelt dat nou om te lezen hoe men over de rest van de bewoners denkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |