Zegt ze net: Van de ene kant weet ik zeker dat ik er niet uitga.....quote:
Ja.. neee. jaa.. okee.. ja.. ja dat klopt.. ja.. nee.. ja.. alleen omdat.. jaa..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:40 schreef Green1 het volgende:
Lol![]()
Cynthia: ik vind dat ik wel gewoon mee doe hoor...
Servio: ja, dat kan... dat vind ik nietkwam er zo droog uit..
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uhhhwww kan dat niet in een spoiler
Ga jij lekker in een spoilerquote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Uhhhwww kan dat niet in een spoiler
Ze gaat er ook niet uit..quote:Op maandag 21 februari 2011 19:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Zegt ze net: Van de ene kant weet ik zeker dat ik er niet uitga.....
Doei Laura...
91%quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wanneer niet, zo kijkt ze 90% van de tijd
Dat is niet wat ik zie op de streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wanneer niet, zo kijkt ze 90% van de tijd
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:42 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ga jij lekker in een spoiler
[..]
Ze gaat er ook niet uit..
Laura Cynthia en Aafke zijn genomineerd, Laura heeft vanmiddag Alex afgewezen.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef TWP het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd vandaag?
Inb4: nee.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef kahaarin het volgende:
Lol, kunnen de Laura ruziers ruzie gaan maken in het Laura topic aub...?[/deStem]
Allemaal positief nieuws! Cynthia zal er wel uit gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laura Cynthia en Aafke zijn genomineerd, Laura heeft vanmiddag Alex afgewezen.
interessante ontwikkeling op gebied van laura,alex, guido. laura zei neit verliefd te zijn op guido maar wel die klik te hebben, en met alex ook een klik maar niet zo'n soort als guidoquote:Op maandag 21 februari 2011 19:44 schreef TWP het volgende:
Is er nog wat interessants gebeurd vandaag?
Inb4: nee.
Dat denk/hoop ik ook!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef TWP het volgende:
[..]
Allemaal positief nieuws! Cynthia zal er wel uit gaan.
Dat komt omdat jij alles door een roze bril ziet of met teveel hormonenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:43 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zie op de streams.
Vond ik ook, zonder opsmuk, gedraai of wat dan ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:45 schreef espri het volgende:
servio deed het netjes en eerlijk,vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |