Echt he.. je zou het niet kunnen verzinnen al zou je je best doenquote:Op maandag 21 februari 2011 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uitslag van de nominaties zo dwars door de uitzending heer. Briljant redactie.
Beweegt ie ook mee?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef SIRA het volgende:
Die tattoo van Karin is toch een kompas, meende ik ergens gelezen te hebben.
JA. Dat was het geloof ik inderdaad!quote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef SIRA het volgende:
Die tattoo van Karin is toch een kompas, meende ik ergens gelezen te hebben.
Ja hoop ik dat Aafke er vrijdagochtend hier zit hahahahaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:22 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind dat het een gewoonte moet worden dat bewoners na exit hier mee komen posten.
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 19:17 schreef SaladShaker het volgende:
Je hebt niets aan mooie lege omhulsels
Deels, ze was een beetje lomp bezig, maar omdat er daarna door een paar dames aan het roddelen is geslagen, is iedereen er op gaan letten, dan krijg je zo'n sfeertje.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Die valse start is natuurlijk ook niet echt haar schuld he !
Bij teveel gepingel slaat ie doorquote:
Cynthia heeft veel aan je informatie gehad hmquote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef jurien het volgende:
[..]
Kijk die info heb ik nu weer wel haha
Neeeee... Joanna is een toppertje voor het programmaquote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef TimeJumper het volgende:
Dat hadden ze beter met Joanne kunnen doen, had ze jankend terug kunnen komen
Doe je dan wel lief?quote:Op maandag 21 februari 2011 19:23 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Ja hoop ik dat Aafke er vrijdagochtend hier zit hahahaha
Sharon staat gewoon harder.quote:Op maandag 21 februari 2011 19:20 schreef espri het volgende:
hoe komt het toch dat Sharons geluid harder staat dan de anderen?
hai Jurien, welkom
Ze heeft iets van een sleutel om haar nekjequote:Op maandag 21 februari 2011 19:24 schreef feldie het volgende:
Sintieja weet toch waar dat sleuteltje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |