FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. 'quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan hij haar toch gewoon lelijk vinden? Qua figuur en zo...
En Laura maar toe kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 00:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahaha lenige dames kunnen niet zo vervelend zijn in bed hoor
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!quote:
maik houdt van piemelsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Darklight het volgende:
Maik denkt ook, kom vannacht maar bij mij liggen
Vertel verder ....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoor
en lekker snel ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
dat is het baby neefje van monique dacht ikquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef Coos het volgende:
Foto van een kindje boven het bed.
[ afbeelding ]
Van wie is dat kindje?
Ja verkeerd gelezen inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. '
met een kussen laten stikken vannachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ze praten het uit?.
Monique trek gewoon die weave uit dr kop goftedomme!.
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed zo ventje, je kan het wel!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vandaag niet veel ritalin genomen, dus na 5 seconden vond ik het te lang durenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goed
thxquote:Op maandag 21 februari 2011 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat is het baby neefje van monique dacht ik
Iddquote:Op maandag 21 februari 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goed
tuinfluiterquote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
wie is die irritante fluiter steeds
had ik nèt die knop gevonden!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vandaag niet veel ritalin genomen, dus na 5 seconden vond ik het te lang duren
zooooooooquote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Krambo het volgende:
![]()
Nog wat actie geweest sinds vanmiddag een uur of 5
Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Krambo het volgende:
![]()
Vast Karim. Of Maik.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
wie is die irritante fluiter steeds
Ja. Hoi.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Krambo het volgende:
![]()
Maik volgensmij.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vast Karim. Of Maik.
Geen idee eigenlijk.
het stinkt als de ziekte, tuurlijk ga je het dan niet proevenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Hij weet niet zeker of t wel lekker is of niet...
Tsjikkies Bommie! Het zijn dr tsjikkies!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
Dat Joanna Cynthia even alleen wil spreken: "Jij moet met je vieze handen van mijn bitches blijven, anders trek ik die facking weave uit je kop, weetje! Denk je dat het leuk is om neptieten te hebben, ik moet me steeds verdedigen tegen facking mensen als jij die aan mijn bitches zitten, weetje! "
k zat er ook al op te wachten, maar helaas, dat doet ze dan weer nietquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Goffer Joanna valt me tegen....ik denk die gaat er wel even heen
Ik ook...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben verliefd op guido, ondanks zijn rare hobby en briefobie
vooruit dan maarquote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
iedereen janken, waarom, lees even vorig topic
Ja hey, ik zit niet net als joe vuistdiep in die scene he !quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsjikkies Bommie! Het zijn dr tsjikkies!
Godsodetering leer je nou helemaal niks hier?.
Doet 'm teveel denken aan de kopkaas van zijn klanten,quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef toxikon het volgende:
hou het voor gezien, geen insiTe info die me tegenhoud
quote:
Trustenquote:
Dat bewaart ze nog denk ik, voor straks als ze gaan slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Goffer Joanna valt me tegen....ik denk die gaat er wel even heen
zou ook wel het een en ander met hem doen...quote:
die gaat al slaapwandelend op cynthia af en rost d'r helemaal in elkaarquote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat bewaart ze nog denk ik, voor straks als ze gaan slapen
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
k zat er ook al op te wachten, maar helaas, dat doet ze dan weer niet
Gheghe geweldig!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
Gerard nu tegen Cynthia: Als je mij jouw geheim verteld ben ik vanaf nu jouw enige vriendje in het huis!
quote:
Zit je me nou fakking op mijn fakking nep tieten en blond haar te beoordelen?!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja hey, ik zit niet net als joe vuistdiep in die scene he !
dat denk ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.
Mwah laatste aanvaring met Cynthia deed ze ook gewoon to the face heurquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trusten
Vergeet je de papieren zakdoekjes niet op te ruimen als je klaar bent?
Ik heb m gevraagd voor mn verjaardag.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou ook wel het een en ander met hem doen...
Die kent elke middelbare scholier toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef robmmad16 het volgende:
Okay, culture shock, Sophia begint over "Le Petit Prince" van Quantes!
Goed idee, ik word achttien, wil wel een lapdance van hem.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ik heb m gevraagd voor mn verjaardag.
Die doet maar 2 momenten per dag, denkt mee met de regie!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef Day het volgende:
Lijkt het nou zo of is Gerard echt een stuk rustiger?
Nou ehhh gister veel blijven hangen en toen lag iedereen om 23.00 in bed.quote:
ik ging gister ook gewoon door tot 2 uur en vanaaf gaat dat weer gebeuren. heb dan ook vrij morgenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Nou ehhh gister veel blijven hangen en toen lag iedereen om 23.00 in bed.
K heb zelfs s nachts nog gechecked of er wat zou gebeuren... NOT.
Ben SAW aan t kijken, zou leuk zijn als cynthia en Joanna daar in zouden zitten.
IETSje spannender
Ah, op z'n Huub's dus?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die doet maar 2 momenten per dag, denkt mee met de regie!
Ik heb betrouwbare insiTe info dat het om 03:00 helemaal los gaat!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik ging gister ook gewoon door tot 2 uur en vanaaf gaat dat weer gebeuren. heb dan ook vrij morgen
jaja dat hoorden we gister ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb betrouwbare insiTe info dat het om 03:00 helemaal los gaat!
Je kan er zo in! Het huis mist nog een valsche nicht!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit je me nou fakking op mijn fakking nep tieten en blond haar te beoordelen?!.
Ik moet me al mijn hele leven fakking verdedigen tegen fakking mensen als jij!.
haar verstoppen, ik zou ook niet weten met wat voor houding ik terug naar HEEL de groep moet komenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Cynthia toch altijd op de slaapkamer?
Ze is altijd bezig maar we weten dat ze niet aan het opruimen kan zijn.
Haha! Denk dat ze tijd aan het rekken is ze durft niet terug naar de groep. Kom op Cynthia... Integreren...!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Cynthia toch altijd op de slaapkamer?
Ze is altijd bezig maar we weten dat ze niet aan het opruimen kan zijn.
in joanna? dan bied ik me aanquote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan er zo in! Het huis mist nog een valsche nicht!
Ik ben bang voor Joannaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan er zo in! Het huis mist nog een valsche nicht!
Gadverdamme.. dan gaat Joanna zeker over de scheef!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
haar verstoppen, ik zou ook niet weten met wat voor houding ik terug naar HEEL de groep moet komen
ze zit al te integreren, ze krijgt zelfs haar twee toastjes met patéquote:Op maandag 21 februari 2011 00:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha! Denk dat ze tijd aan het rekken is ze durft niet terug naar de groep. Kom op Cynthia... Integreren...!
en zijn prachtige anekdotes waarop iedereen 'okeeeeeequote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Guido leuk, al is t maar vanwege zijn stemmetjes en accentjes. Ik kan/doe dat ook LOL
die mag er niet in, die heeft standaard een zonnebril opquote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef Coos het volgende:
Ze moeten die zoon van Ghadaffi in dat huis zetten/
Revolutie in Libië #4 - waar het dodental oploopt
Dat is dan wel weer leuk. Maar voor hoe lang?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Guido leuk, al is t maar vanwege zijn stemmetjes en accentjes. Ik kan/doe dat ook LOL
Aan dr haren het huis door en dan de schutting over tiefen!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
Schitterend die natuurdocumantaires!
De cyhena is schichtig bij de roedel komen staan.. en piept wat zenuwachtig... Het AlfaMokkel is buiten de laatste puntjes op de i aan het zetten en komt zo naar binnen om de cyhena in haar hals te bijten.. danger danger danger!
Monique lijkt wel 50 op die cap.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Aafke waarschuwt Monique voor Joanna:
[ afbeelding ]
Cyhenaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
Schitterend die natuurdocumantaires!
De cyhena is schichtig bij de roedel komen staan.. en piept wat zenuwachtig... Het AlfaMokkel is buiten de laatste puntjes op de i aan het zetten en komt zo naar binnen om de cyhena in haar hals te bijten.. danger danger danger!
Misschien is dat haar geheim.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique lijkt wel 50 op die cap.
Gheghe, wacht maar tot ie over zijn bijbaantje gaat vertellen...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
en zijn prachtige anekdotes waarop iedereen 'okeeeeee' antwoord?
Snap jij echt niet waarom er een streamlock was vanmiddag?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap je echt niet waarom Gert jouw posts weghaalt in dit topic?
Ja, de frequentie waarmee ik dat doe ligt wel een STUK lagerquote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk. Maar voor hoe lang?
Na een tijdje wil je hem met zijn eigen glijmiddel achter het behang plakken.
Geeeeeeeerrraaaaaarrrdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Gheghe, wacht maar tot ie over zijn bijbaantje gaat vertellen...
Monique oogt inderdaad wel vaker ouder dan ze is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Monique lijkt wel 50 op die cap.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Gheghe, wacht maar tot ie over zijn bijbaantje gaat vertellen...
Ik vind het leuk bedachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Aanwijzing: BRIE
Brie is gemaakt van melk. Melk komt uit je tieten. BRIE wordt minder nu (iedereen eet het op) --->
Borstverkleining.
ze moeten gewoon zoenen. tongen. bekkleffenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Laura doet echt wel haar best.
[ afbeelding ]
denk aan je hart!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Snap jij echt niet waarom er een streamlock was vanmiddag?
Het is een COS.
En de COS en vooral de C wordt je ontnomen door mensen die zich machtig voelen, omdat ze de knoppen bedienen.
Zoals ze in Portugal de SL kunnen invoeren is er een Gert, die denkt dat hij users met een mening kan uitschakelen.
Het is één pot nat.
Talpa heeft altijd al schijt gehad aan de mening van streamer, zoals Gert dat heeft aan users.
En meer ga ik er niet over vertellen.
Ga hondje uitlaten, want Monique is alleen maar uhmm umm, ja ja, uhmm umm, ja ja
servio, harder harder harder. oh servioquote:Op maandag 21 februari 2011 00:39 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Naaah, eerder: Seeerviooooooooooo!
Ze zijn schattig saampjesquote:Op maandag 21 februari 2011 00:39 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Naaah, eerder: Seeerviooooooooooo!
Gast kom er net in, resumeer eens het hele relaas, want ik volg je niet....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is een COS.
En de COS en vooral de C wordt je ontnomen door mensen die zich machtig voelen, omdat ze de knoppen bedienen.
Zoals ze in Portugal de SL kunnen invoeren is er een Gert, die denkt dat hij users met een mening kan uitschakelen.
Het is één pot nat.
Talpa heeft altijd al schijt gehad aan de mening van streamer, zoals Gert dat heeft aan users.
Ga hondje uitlaten, want Monique is alleen maar uhmm umm, ja ja, uhmm umm, ja ja
Doe ook geen moeitequote:Op maandag 21 februari 2011 00:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gast kom er net in, resumeer eens het hele relaas, want ik volg je niet....
Nah, ook wat dat betreft klopt t wel, Guido is top, Servio bottom!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
servio, harder harder harder. oh servio
Ga idd maar een beetje uitwaaien buitenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het is een COS.
Het is één pot nat.
Weet je dat zeker? Want Gerard denkt andersom en Gerard weet alles natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:41 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Nah, ook wat dat betreft klopt t wel, Guido is top, Servio bottom!
Jaaaa, ik zie hun nog wel een samen douchen en debatteren wie er het zeepje zal laten vallen... True love!quote:
ligt eraan hoe je op elkaar ligt hequote:Op maandag 21 februari 2011 00:41 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Nah, ook wat dat betreft klopt t wel, Guido is top, Servio bottom!
God weet wat voor diaree je daar van kan krijgen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
Het is ook mooi om te zien hoe de hele pact de cyhena als bedorven vleesch aan de kant laat staan... ze kijken wel uit!
Uh, ja! En hij doucht naakt, maar naar de muur toe en als hij zich omdraait doet hij een hand voor zijn zaakjequote:Op maandag 21 februari 2011 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit? Zit hij er al vanaf het begin in??
Rondje racekak voor die hele groep zou ze goed doen!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
God weet wat voor diaree je daar van kan krijgen.
iets met een broek tochquote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Of je snapt er even niks van..
We zullen het zien in de komende weken!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Want Gerard denkt andersom en Gerard weet alles natuurlijk.
True!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je op elkaar ligt he
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef gniffie het volgende:
[..]
ligt eraan hoe je op elkaar ligt he
Uhuh. Hij praat alleen niet. En zijn mondhoeken zakken constant af:quote:Op maandag 21 februari 2011 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is dit? Zit hij er al vanaf het begin in??
Wow! Nooit opgevallen!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef robmmad16 het volgende:
Uh, ja! En hij doucht naakt, maar naar de muur toe en als hij zich omdraait doet hij een hand voor zijn zaakjeOh, en hij heeft een borstverkleining gehad...
Goed gecamoufleerd in de achtergrond....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
damn! Tik 1 post en ben de Cyhena uit het oog verloren.. ze zijn ook zo sluw!
Het leest een boek, stream2quote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef versabommie het volgende:
damn! Tik 1 post en ben de Cyhena uit het oog verloren.. ze zijn ook zo sluw!
En af en toe zit er een condoom over zijn hoofd.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Uhuh. Hij praat alleen niet. En zijn mondhoeken zakken constant af:
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn termen als top en bottom niet aan iedereen besteedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Of je snapt er even niks van..
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Goed gecamoufleerd in de achtergrond....
Dat is blijkbaar voor gevorderden.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn termen als top en bottom niet aan iedereen besteed![]()
Well, now you knowquote:
zou ook kunnen ik volg HET niet echtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het doet alsof ht een boek leest, het is namelijk analfabeet...
Zou jij de concentratie kunnen opbrengen om een boek te lezen als je weet dat er strax een horde bijtgrage sjikkiewhawha's op je afkomen?quote:
Ja, top is als je bovenop ligt en bottom is als je onderop ligt.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef robmmad16 het volgende:
Moet je op zijn minst een masters degree voor hebben!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar voor gevorderden.
Guido en Servio lijken me beide versatilesquote:Op maandag 21 februari 2011 00:44 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Ieuw! Nee hoor. Dan ga ik niet meer neuken met Guido als dat gebeurt!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef robmmad16 het volgende:
Well, now you know![]()
Het wachten is tot Guido de rug van Maik in moet zepen onder de douche!
True, alleen impliceert de titel top dat je ALTIJD bovenop ligt, of dat in ieder geval prefereert. En het als bottom heeeeeelemaal niet erg vind om onderop te liggen. Even voor de leken onder onsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:45 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, top is als je bovenop ligt en bottom is als je onderop ligt..
Alhoewel, dekt de lading eigenlijk best aardig. Hahaha..
Op de rode knop, mag ik hopen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex wil drukken om iets met Laura en Guido....
haha hij heeft het door!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ene dag kaas, andere dag truffels...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Guido en Servio lijken me beide versatiles
(...en zo hoort 't ook...)
Ja, dat opent wel de nodige uhm... deuren?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Guido en Servio lijken me beide versatiles
(...en zo hoort 't ook...)
ik hoorde het niet helemaal, heb upc even teruggespoeldquote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Iets met dat ze een stelletje zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ja, weet alleen niet waarom...iets met lichaamstaal..quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Op de rode knop, mag ik hopen?
de ene dag je billen wassen , de andere dag je pielemuisquote:Op maandag 21 februari 2011 00:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ene dag kaas, andere dag truffels...
Net gemist, ik weet het nietquote:Op maandag 21 februari 2011 00:47 schreef Krambo het volgende:
[..]
Iets met dat ze een stelletje zijn?
Oooh, okay, je hebt t telefoonnummer van Guido ook al op speeddial voor als hij uit huis komt?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ieuw! Nee hoor. Dan ga ik niet meer neuken met Guido als dat gebeurt!!.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Op de rode knop, mag ik hopen?
Ze gingen ook wel heel overdreven aan elkaar lopen frunniken net in de keukenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Lees mijn postsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:47 schreef Day het volgende:
Over wie hebben grrard en alex het? Laura?
Punt 1 ik ben hier niet te gast, Ik ben gewoon een Nederlander.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gast kom er net in, resumeer eens het hele relaas, want ik volg je niet....
''die moet je laten koken''quote:Op maandag 21 februari 2011 00:49 schreef Darklight het volgende:
haha stuurt die Servio weg, ze hebben sterke mannen nodig
Ja, 06-ESCORT.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:47 schreef robmmad16 het volgende:
Oooh, okay, je hebt t telefoonnummer van Guido ook al op speeddial voor als hij uit huis komt?
heb je je hondje nou al uitgelaten? Of heb je hem in de tuin laten poepenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Punt 1 ik ben hier niet te gast, Ik ben gewoon een Nederlander.
Punt 2. ik heb je reacties gelezen en dit is de eerste en laatste reactie die ik je gun, want ik vind je walgelijk.
Punt 3. Een newbe, zoals jij komt hier enkel en allen om te rellen. En daar doe ik niet aan. Ik doe alleen maar aan trollen.
Ik hoop het niet!quote:
Huh hoezo?quote:
Puik plan. Printen we allemaal van die foto's uit en daar maken we dan leuke welkomstborden van.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef robmmad16 het volgende:
leuk welkomstcomitee staat er klaar voor hem denk ik
Word nog druk op schiphol!
Eigenlijk wil ik gewoon twee kampen zien. Kamp Cyhena en Kamp Moniquequote:
Ziet heel duidelijk dat ze meer met het gesprek meeluistert en maar wat dolgraag er in wil mengen, maar ze weet dat het over is.....quote:
Ik doe mee, weet hij in ieder geval dat ie als hij thuis komt en zijn carriere in de showbizz mislukt niet op ZWART zaad hoeft te zitten...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Puik plan. Printen we allemaal van die foto's uit en daar maken we dan leuke welkomstborden van.
WELCOME HOMOE
Het moet zo erg zijn dat ze snachts allemaal bij het minste geringste piepje rechtop in hun nest zitten!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon twee kampen zien. Kamp Cyhena en Kamp Monique.
Ok kunnen nu nog leuke afkortingen bij elkaar maken ...same as SHEquote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon twee kampen zien. Kamp Cyhena en Kamp Monique.
En dan elke 10 minuten de telefoon laten gaan 's nachts!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het moet zo erg zijn dat ze snachts allemaal bij het minste geringste piepje rechtop in hun nest zitten!
Haha, precies.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef robmmad16 het volgende:
Ik doe mee, weet hij in ieder geval dat ie als hij thuis komt en zijn carriere in de showbizz mislukt niet op ZWART zaad hoeft te zitten...
gewoon een bandje aanzetten van de stem dat elk kwartier zegt: Cynthia zet je zonnebril af, Cynthia doe je zender goedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan elke 10 minuten de telefoon laten gaan 's nachts!.
En dan ophangen vlak voordat ze er zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
I bet you doquote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, precies.
Doe ik meteen even een nieuwe fotoshoot met 'm, want dit kan echt VEUL beter.
Misschien WIL hij juist wel op...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Ik doe mee, weet hij in ieder geval dat ie als hij thuis komt en zijn carriere in de showbizz mislukt niet op ZWART zaad hoeft te zitten...
HAHAHA!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef Ceetje.. het volgende:
gewoon een bandje aanzetten van de stem dat elk kwartier zegt: Cynthia zet je zonnebril af, Cynthia doe je zender goed
Ik zou als Stem elke 10 minuten bellen, en diegen die opneemt zeggen: Geef Cyhena maar aan de lijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nah, hij prefereert wit zaad! Dat weet de hele goegemeente nuquote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien WIL hij juist wel op....
Cynthia, je haar stinkt. Cynthia ga afwassen. Cynthia ruim je klerezooi op.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
gewoon een bandje aanzetten van de stem dat elk kwartier zegt: Cynthia zet je zonnebril af, Cynthia doe je zender goed
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cynthia, je haar stinkt. Cynthia ga afwassen. Cynthia ruim je klerezooi op.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Cynthia, HOU JE KLEREN GODVERDOMME LANGER DAN 5 MINUTEN AAN!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
quote:
Knippert ze nou zoveel of ligt dat aan mij? Volgens mij is ze bekafquote:
heeft zij eigenlijk der haar al gewassen?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:56 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Cynthia, HOU JE KLEREN GODVERDOMME LANGER DAN 5 MINUTEN AAN!
Kijkt als een buitenstaander naar de rest, ze snapt nu zelfs de humor niet meer en staat er compleet buiten...quote:
Oh.quote:
daarom stinkt het waarschijnlijk ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:57 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft zij eigenlijk der haar al gewassen?
bedoeld ze heeft volgens mij kroes haar en als dat nat word gaat dat toch enorm krullen/kroesen
ja normaal ligt ze voor het ontbijt, na het ontbijt, voor de lunch, na de lunch, voor het eten, na het eten al op bed.. Nu moet ze wakker blijven .. geen slaap .. mag .... niet ... wegvallen.....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Knippert ze nou zoveel of ligt dat aan mij? Volgens mij is ze bekaf
omdat daaromquote:Op maandag 21 februari 2011 00:58 schreef Krambo het volgende:
Vanwaar die collectieve Cynthia-haat hier en in het huis?
omdat ze een neger isquote:Op maandag 21 februari 2011 00:58 schreef Krambo het volgende:
Ik snap er ook niks van..quote:Op maandag 21 februari 2011 00:58 schreef Krambo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |