en zijn prachtige anekdotes waarop iedereen 'okeeeeeequote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Guido leuk, al is t maar vanwege zijn stemmetjes en accentjes. Ik kan/doe dat ook LOL
die mag er niet in, die heeft standaard een zonnebril opquote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef Coos het volgende:
Ze moeten die zoon van Ghadaffi in dat huis zetten/
Revolutie in Libië #4 - waar het dodental oploopt
Dat is dan wel weer leuk. Maar voor hoe lang?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef robmmad16 het volgende:
Ik vind Guido leuk, al is t maar vanwege zijn stemmetjes en accentjes. Ik kan/doe dat ook LOL
Aan dr haren het huis door en dan de schutting over tiefen!quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
Schitterend die natuurdocumantaires!
De cyhena is schichtig bij de roedel komen staan.. en piept wat zenuwachtig... Het AlfaMokkel is buiten de laatste puntjes op de i aan het zetten en komt zo naar binnen om de cyhena in haar hals te bijten.. danger danger danger!
Monique lijkt wel 50 op die cap.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
Aafke waarschuwt Monique voor Joanna:
[ afbeelding ]
Cyhenaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef versabommie het volgende:
Schitterend die natuurdocumantaires!
De cyhena is schichtig bij de roedel komen staan.. en piept wat zenuwachtig... Het AlfaMokkel is buiten de laatste puntjes op de i aan het zetten en komt zo naar binnen om de cyhena in haar hals te bijten.. danger danger danger!
Misschien is dat haar geheim.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique lijkt wel 50 op die cap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |