Nou ehhh gister veel blijven hangen en toen lag iedereen om 23.00 in bed.quote:
ik ging gister ook gewoon door tot 2 uur en vanaaf gaat dat weer gebeuren. heb dan ook vrij morgenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Nou ehhh gister veel blijven hangen en toen lag iedereen om 23.00 in bed.
K heb zelfs s nachts nog gechecked of er wat zou gebeuren... NOT.
Ben SAW aan t kijken, zou leuk zijn als cynthia en Joanna daar in zouden zitten.
IETSje spannender
Ah, op z'n Huub's dus?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die doet maar 2 momenten per dag, denkt mee met de regie!
Ik heb betrouwbare insiTe info dat het om 03:00 helemaal los gaat!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:30 schreef gniffie het volgende:
[..]
ik ging gister ook gewoon door tot 2 uur en vanaaf gaat dat weer gebeuren. heb dan ook vrij morgen
jaja dat hoorden we gister ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb betrouwbare insiTe info dat het om 03:00 helemaal los gaat!
Je kan er zo in! Het huis mist nog een valsche nicht!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit je me nou fakking op mijn fakking nep tieten en blond haar te beoordelen?!.
Ik moet me al mijn hele leven fakking verdedigen tegen fakking mensen als jij!.
haar verstoppen, ik zou ook niet weten met wat voor houding ik terug naar HEEL de groep moet komenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Cynthia toch altijd op de slaapkamer?
Ze is altijd bezig maar we weten dat ze niet aan het opruimen kan zijn.
Haha! Denk dat ze tijd aan het rekken is ze durft niet terug naar de groep. Kom op Cynthia... Integreren...!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef beaverhausen het volgende:
Wat doet Cynthia toch altijd op de slaapkamer?
Ze is altijd bezig maar we weten dat ze niet aan het opruimen kan zijn.
in joanna? dan bied ik me aanquote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan er zo in! Het huis mist nog een valsche nicht!
Ik ben bang voor Joannaquote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan er zo in! Het huis mist nog een valsche nicht!
Gadverdamme.. dan gaat Joanna zeker over de scheef!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
haar verstoppen, ik zou ook niet weten met wat voor houding ik terug naar HEEL de groep moet komen
ze zit al te integreren, ze krijgt zelfs haar twee toastjes met patéquote:Op maandag 21 februari 2011 00:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Haha! Denk dat ze tijd aan het rekken is ze durft niet terug naar de groep. Kom op Cynthia... Integreren...!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |