FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. 'quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan hij haar toch gewoon lelijk vinden? Qua figuur en zo...
En Laura maar toe kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 00:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahaha lenige dames kunnen niet zo vervelend zijn in bed hoor
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!quote:
maik houdt van piemelsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Darklight het volgende:
Maik denkt ook, kom vannacht maar bij mij liggen
Vertel verder ....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoor
en lekker snel ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
dat is het baby neefje van monique dacht ikquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef Coos het volgende:
Foto van een kindje boven het bed.
[ afbeelding ]
Van wie is dat kindje?
Ja verkeerd gelezen inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. '
met een kussen laten stikken vannachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ze praten het uit?.
Monique trek gewoon die weave uit dr kop goftedomme!.
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed zo ventje, je kan het wel!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop