FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. 'quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan hij haar toch gewoon lelijk vinden? Qua figuur en zo...
En Laura maar toe kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 00:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahaha lenige dames kunnen niet zo vervelend zijn in bed hoor
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!quote:
maik houdt van piemelsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Darklight het volgende:
Maik denkt ook, kom vannacht maar bij mij liggen
Vertel verder ....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoor
en lekker snel ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
dat is het baby neefje van monique dacht ikquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef Coos het volgende:
Foto van een kindje boven het bed.
[ afbeelding ]
Van wie is dat kindje?
Ja verkeerd gelezen inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. '
met een kussen laten stikken vannachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ze praten het uit?.
Monique trek gewoon die weave uit dr kop goftedomme!.
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed zo ventje, je kan het wel!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |