FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. 'quote:Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan kan hij haar toch gewoon lelijk vinden? Qua figuur en zo...
En Laura maar toe kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 00:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hahaha lenige dames kunnen niet zo vervelend zijn in bed hoor
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!quote:
maik houdt van piemelsquote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Darklight het volgende:
Maik denkt ook, kom vannacht maar bij mij liggen
Vertel verder ....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Je kan lenig zijn en er niet zo als een sprinkhaan uitzien hoor
en lekker snel ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
jaja.. ik heb een fatsoenlijke topique gemacht!
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef NotYou het volgende:
Ik hoop dat Guidson naar bed gaat met Cynthia.
dat is het baby neefje van monique dacht ikquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef Coos het volgende:
Foto van een kindje boven het bed.
[ afbeelding ]
Van wie is dat kindje?
Ja verkeerd gelezen inderdaad.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:18 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'en wie vindt dat nou niet .. '
met een kussen laten stikken vannachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
Ze praten het uit?.
Monique trek gewoon die weave uit dr kop goftedomme!.
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed zo ventje, je kan het wel!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vandaag niet veel ritalin genomen, dus na 5 seconden vond ik het te lang durenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goed
thxquote:Op maandag 21 februari 2011 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dat is het baby neefje van monique dacht ik
Iddquote:Op maandag 21 februari 2011 00:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
kon je niet effe wachten, volgens mij had ik de lapo, maar okee, dit is ook goed
tuinfluiterquote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
wie is die irritante fluiter steeds
had ik nèt die knop gevonden!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vandaag niet veel ritalin genomen, dus na 5 seconden vond ik het te lang duren
zooooooooquote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Krambo het volgende:
![]()
Nog wat actie geweest sinds vanmiddag een uur of 5
Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Krambo het volgende:
![]()
Vast Karim. Of Maik.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:21 schreef Datweetjeniethé het volgende:
wie is die irritante fluiter steeds
Ja. Hoi.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef Krambo het volgende:
![]()
Maik volgensmij.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:22 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vast Karim. Of Maik.
Geen idee eigenlijk.
het stinkt als de ziekte, tuurlijk ga je het dan niet proevenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Hij weet niet zeker of t wel lekker is of niet...
Tsjikkies Bommie! Het zijn dr tsjikkies!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
Dat Joanna Cynthia even alleen wil spreken: "Jij moet met je vieze handen van mijn bitches blijven, anders trek ik die facking weave uit je kop, weetje! Denk je dat het leuk is om neptieten te hebben, ik moet me steeds verdedigen tegen facking mensen als jij die aan mijn bitches zitten, weetje! "
k zat er ook al op te wachten, maar helaas, dat doet ze dan weer nietquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Goffer Joanna valt me tegen....ik denk die gaat er wel even heen
Ik ook...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben verliefd op guido, ondanks zijn rare hobby en briefobie
vooruit dan maarquote:Op maandag 21 februari 2011 00:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
iedereen janken, waarom, lees even vorig topic
Ja hey, ik zit niet net als joe vuistdiep in die scene he !quote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tsjikkies Bommie! Het zijn dr tsjikkies!
Godsodetering leer je nou helemaal niks hier?.
Doet 'm teveel denken aan de kopkaas van zijn klanten,quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef toxikon het volgende:
hou het voor gezien, geen insiTe info die me tegenhoud
quote:
Trustenquote:
Dat bewaart ze nog denk ik, voor straks als ze gaan slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Goffer Joanna valt me tegen....ik denk die gaat er wel even heen
zou ook wel het een en ander met hem doen...quote:
die gaat al slaapwandelend op cynthia af en rost d'r helemaal in elkaarquote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat bewaart ze nog denk ik, voor straks als ze gaan slapen
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
k zat er ook al op te wachten, maar helaas, dat doet ze dan weer niet
Gheghe geweldig!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
Gerard nu tegen Cynthia: Als je mij jouw geheim verteld ben ik vanaf nu jouw enige vriendje in het huis!
quote:
Zit je me nou fakking op mijn fakking nep tieten en blond haar te beoordelen?!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja hey, ik zit niet net als joe vuistdiep in die scene he !
dat denk ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.
Mwah laatste aanvaring met Cynthia deed ze ook gewoon to the face heurquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trusten
Vergeet je de papieren zakdoekjes niet op te ruimen als je klaar bent?
Ik heb m gevraagd voor mn verjaardag.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou ook wel het een en ander met hem doen...
Die kent elke middelbare scholier toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef robmmad16 het volgende:
Okay, culture shock, Sophia begint over "Le Petit Prince" van Quantes!
Goed idee, ik word achttien, wil wel een lapdance van hem.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ik heb m gevraagd voor mn verjaardag.
Die doet maar 2 momenten per dag, denkt mee met de regie!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef Day het volgende:
Lijkt het nou zo of is Gerard echt een stuk rustiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |