Dat bewaart ze nog denk ik, voor straks als ze gaan slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Goffer Joanna valt me tegen....ik denk die gaat er wel even heen
zou ook wel het een en ander met hem doen...quote:
die gaat al slaapwandelend op cynthia af en rost d'r helemaal in elkaarquote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat bewaart ze nog denk ik, voor straks als ze gaan slapen
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
k zat er ook al op te wachten, maar helaas, dat doet ze dan weer niet
Gheghe geweldig!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef versabommie het volgende:
Gerard nu tegen Cynthia: Als je mij jouw geheim verteld ben ik vanaf nu jouw enige vriendje in het huis!
quote:
Zit je me nou fakking op mijn fakking nep tieten en blond haar te beoordelen?!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja hey, ik zit niet net als joe vuistdiep in die scene he !
dat denk ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.
Mwah laatste aanvaring met Cynthia deed ze ook gewoon to the face heurquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef Day het volgende:
[..]
Joanna lult liever achter iemands rug. Kan ze lekker stoer doen.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trusten
Vergeet je de papieren zakdoekjes niet op te ruimen als je klaar bent?
Ik heb m gevraagd voor mn verjaardag.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
zou ook wel het een en ander met hem doen...
Die kent elke middelbare scholier toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef robmmad16 het volgende:
Okay, culture shock, Sophia begint over "Le Petit Prince" van Quantes!
Goed idee, ik word achttien, wil wel een lapdance van hem.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ik heb m gevraagd voor mn verjaardag.
Die doet maar 2 momenten per dag, denkt mee met de regie!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef Day het volgende:
Lijkt het nou zo of is Gerard echt een stuk rustiger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |