Gheghe, wacht maar tot ie over zijn bijbaantje gaat vertellen...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
en zijn prachtige anekdotes waarop iedereen 'okeeeeee' antwoord?
Snap jij echt niet waarom er een streamlock was vanmiddag?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Snap je echt niet waarom Gert jouw posts weghaalt in dit topic?
Ja, de frequentie waarmee ik dat doe ligt wel een STUK lagerquote:Op maandag 21 februari 2011 00:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer leuk. Maar voor hoe lang?
Na een tijdje wil je hem met zijn eigen glijmiddel achter het behang plakken.
Geeeeeeeerrraaaaaarrrdquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Gheghe, wacht maar tot ie over zijn bijbaantje gaat vertellen...
Monique oogt inderdaad wel vaker ouder dan ze is.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Monique lijkt wel 50 op die cap.
quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Gheghe, wacht maar tot ie over zijn bijbaantje gaat vertellen...
Ik vind het leuk bedachtquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Aanwijzing: BRIE
Brie is gemaakt van melk. Melk komt uit je tieten. BRIE wordt minder nu (iedereen eet het op) --->
Borstverkleining.
ze moeten gewoon zoenen. tongen. bekkleffenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Laura doet echt wel haar best.
[ afbeelding ]
denk aan je hart!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Snap jij echt niet waarom er een streamlock was vanmiddag?
Het is een COS.
En de COS en vooral de C wordt je ontnomen door mensen die zich machtig voelen, omdat ze de knoppen bedienen.
Zoals ze in Portugal de SL kunnen invoeren is er een Gert, die denkt dat hij users met een mening kan uitschakelen.
Het is één pot nat.
Talpa heeft altijd al schijt gehad aan de mening van streamer, zoals Gert dat heeft aan users.
En meer ga ik er niet over vertellen.
Ga hondje uitlaten, want Monique is alleen maar uhmm umm, ja ja, uhmm umm, ja ja
servio, harder harder harder. oh servioquote:Op maandag 21 februari 2011 00:39 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Naaah, eerder: Seeerviooooooooooo!
Ze zijn schattig saampjesquote:Op maandag 21 februari 2011 00:39 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Naaah, eerder: Seeerviooooooooooo!
Gast kom er net in, resumeer eens het hele relaas, want ik volg je niet....quote:Op maandag 21 februari 2011 00:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Snap jij echt niet waarom er een streamlock was vanmiddag?
Het is een COS.
En de COS en vooral de C wordt je ontnomen door mensen die zich machtig voelen, omdat ze de knoppen bedienen.
Zoals ze in Portugal de SL kunnen invoeren is er een Gert, die denkt dat hij users met een mening kan uitschakelen.
Het is één pot nat.
Talpa heeft altijd al schijt gehad aan de mening van streamer, zoals Gert dat heeft aan users.
En meer ga ik er niet over vertellen.
Ga hondje uitlaten, want Monique is alleen maar uhmm umm, ja ja, uhmm umm, ja ja
Doe ook geen moeitequote:Op maandag 21 februari 2011 00:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gast kom er net in, resumeer eens het hele relaas, want ik volg je niet....
Nah, ook wat dat betreft klopt t wel, Guido is top, Servio bottom!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
servio, harder harder harder. oh servio
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |