Puik plan. Printen we allemaal van die foto's uit en daar maken we dan leuke welkomstborden van.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:50 schreef robmmad16 het volgende:
leuk welkomstcomitee staat er klaar voor hem denk ik
Word nog druk op schiphol!
Eigenlijk wil ik gewoon twee kampen zien. Kamp Cyhena en Kamp Moniquequote:
Ziet heel duidelijk dat ze meer met het gesprek meeluistert en maar wat dolgraag er in wil mengen, maar ze weet dat het over is.....quote:
Ik doe mee, weet hij in ieder geval dat ie als hij thuis komt en zijn carriere in de showbizz mislukt niet op ZWART zaad hoeft te zitten...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:51 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Puik plan. Printen we allemaal van die foto's uit en daar maken we dan leuke welkomstborden van.
WELCOME HOMOE
Het moet zo erg zijn dat ze snachts allemaal bij het minste geringste piepje rechtop in hun nest zitten!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon twee kampen zien. Kamp Cyhena en Kamp Monique.
Ok kunnen nu nog leuke afkortingen bij elkaar maken ...same as SHEquote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon twee kampen zien. Kamp Cyhena en Kamp Monique.
En dan elke 10 minuten de telefoon laten gaan 's nachts!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het moet zo erg zijn dat ze snachts allemaal bij het minste geringste piepje rechtop in hun nest zitten!
Haha, precies.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef robmmad16 het volgende:
Ik doe mee, weet hij in ieder geval dat ie als hij thuis komt en zijn carriere in de showbizz mislukt niet op ZWART zaad hoeft te zitten...
gewoon een bandje aanzetten van de stem dat elk kwartier zegt: Cynthia zet je zonnebril af, Cynthia doe je zender goedquote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En dan elke 10 minuten de telefoon laten gaan 's nachts!.
En dan ophangen vlak voordat ze er zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef beaverhausen het volgende:
En dan elke 10 minuten de telefoon laten gaan 's nachts!.
I bet you doquote:Op maandag 21 februari 2011 00:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, precies.
Doe ik meteen even een nieuwe fotoshoot met 'm, want dit kan echt VEUL beter.
Misschien WIL hij juist wel op...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:52 schreef robmmad16 het volgende:
[..]
Ik doe mee, weet hij in ieder geval dat ie als hij thuis komt en zijn carriere in de showbizz mislukt niet op ZWART zaad hoeft te zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |