FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ben ik effe blij dat ik nog niet geflost en gepoetst heb.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, en dat Rob... Ik ga jouw hele NAW hier toch ook niet neerzetten? Ik ben gewoon LekkerSimpel en ik laat me niet uitdagen om andere gegevens hier neer te laten zetten die niets met mijn Nick te maken hebben, want dan ga ik je telefoonnummer, adres en alles wat niets met CopyCat te maken heeft hier ook gewoon neerzetten. Je weet dat ik BQ ook geen B*tt* mocht noemen, dus doe het dan zelf ook niet.
Tsssss LS , jij eet vast zoutloosquote:Op zondag 20 februari 2011 22:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Owja, en dat Rob... Ik ga jouw hele NAW hier toch ook niet neerzetten? Ik ben gewoon LekkerSimpel en ik laat me niet uitdagen om andere gegevens hier neer te laten zetten die niets met mijn Nick te maken hebben, want dan ga ik je telefoonnummer, adres en alles wat niets met CopyCat te maken heeft hier ook gewoon neerzetten. Je weet dat ik BQ ook geen B*tt* mocht noemen, dus doe het dan zelf ook niet.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef catwaezle het volgende:
Aafke druk aan de klets
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Men vindt Philip hier lelijk? That's new...
anaalridder toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef waxmask het volgende:
Alex: Ben jij ninja! (tegen Guido) Spannend!!!
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
6 fipo's.. ik heb officieel echt geen leven!![]()
Ik kan zo dat huis in!
"Gekke Gerrit je wilt te graaaaag!!"quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
Ik kan zo dat huis in!
EY!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tsssss LS , jij eet vast zoutloos(heb nog wel wat korrels in de aanbieding
)
Tinypic plaatjes zijn bij mij niet zichtbaar dus ik heb die weggelaten.quote:
En het heeft bijna 25000 posts gekost voordat je daar achter was?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
Ik kan zo dat huis in!
And the claws come outquote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia: We gaan nog niet naar huis, nog langer niet....
Laura: Denk je dat, of zing je gewoon een liedje?
OUCH!
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tinypic plaatjes zijn bij mij niet zichtbaar dus ik heb die weggelaten.
Ohwww die Laura is af en toe zo dom he.... damnquote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Cynthia: We gaan nog niet naar huis, nog langer niet....
Laura: Denk je dat, of zing je gewoon een liedje?
OUCH!
Ik wacht op een antwoord. is nog niks deaudquote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
EY!doe eens niet doodrelativeren! Gebeurt er uberhaupt iets kom jij party poopen!
Racist!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef waxmask het volgende:
Ah ik d8 al wat ruik ik nou, maar Cynthia had haar schuur weer open....
Jij hebt al geurstreams?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef waxmask het volgende:
Nou ja!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tinypic plaatjes zijn bij mij niet zichtbaar dus ik heb die weggelaten.
Racist!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Racist!.
[quote]Op zondag 20 februari 2011 23:05 schreef waxmask het volgende:
Volgens mij moet jij straks operatief van je stoel losgesneden worden.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
Ik kan zo dat huis in!
Gewoon op dat knopje 'nieuw topic in de reeks' aanmaken drukken, of hoe heet het, en dan het nummer van de COS veranderen (zoals nu van 103 naar 104) en vervolgens een leuke TT bedenken.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Staat er ergens te lezen hoe je dit Topic voortzetten moet als je de laatste poster bent? Wil van dat imago af wat ik nu heb..: FOK-Maagd.
Als de post 301/reactie 300 bent gaat het topic vanzelf dicht, je bent dan de Lapo.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Staat er ergens te lezen hoe je dit Topic voortzetten moet als je de laatste poster bent? Wil van dat imago af wat ik nu heb..: FOK-Maagd.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef Tinos85 het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd vanavond?
[/quote]quote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Racist!.
Dat kan je helemaal niet ruiken op een forum! Jij PVV stemmer!.
Met je lelijke bank!![]()
Ik heb heul geen lilleke bank!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Racist!.
Met je lelijke bank!![]()
Is mijn eerste weekend sinds tijden dat ik eens echt niets hoef te doen ... Morgen doorzitplekken en shit maar het was het elke nietszeggende streamminuut waard!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij straks operatief van je stoel losgesneden worden.![]()
Jij zit hiet echt al de hele dag hč?
Dom? Misschien was het een opzettelijke sneer.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohwww die Laura is af en toe zo dom he.... damn
Aha en ik drukte nieuw topic.......thanks. Dus na reaktie, topic gesloten f5 en dan bovenin beeld drukken. Thanks, ga proberen het te onthouden.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als de post 301/reactie 300 bent gaat het topic vanzelf dicht, je bent dan de Lapo.
Met een druk op de f5-knop verschijnt er boven het reactieveld een link ' ŧ Open nieuw deel'. Klik daarop en de rest wijst zichzelf.
Onderaan staat dan open nieuw deel, alleen nummer en titel veranderen en op invoeren klikenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik haj unne skitterende benkske, alleen jammer dat de krolse poes erop los is gegaan....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb heul geen lilleke bank!
Valsch wijf..
En anders kun je het terugvinden in het Feedback-topic. Zelfs met een plaatje erbij.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Aha en ik drukte nieuw topic.......thanks. Dus na reaktie, topic gesloten f5 en dan bovenin beeld drukken. Thanks, ga proberen het te onthouden.
Kan iemand van de modjes ze uploaden naar imgur.com oid en dan in de OP zetten? Tinypic werkt voor meer mensen niet, dat was tijdens SV ook al zo, blijkbaar blokkeren die bepaalde nederlandse subdomeinen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja!
Misschien wel leuk voor de mensen die ze wel kunnen zien?
neem er ook wat te drinken bij, biertjuhquote:Op zondag 20 februari 2011 23:11 schreef beaverhausen het volgende:
Hodfr door al dat gekraak krijg ik ook zin.
Ik ga chips pakken. Ken mij het bommen!
Ik gebruik mestal zeezout, toevallig en ik laat me niet weer een keer in een RLS als een typet neerzetten, ik wil gewoon een keer gewoon mee kunnen praten over de COS/RLS,quote:Op zondag 20 februari 2011 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tsssss LS , jij eet vast zoutloos(heb nog wel wat korrels in de aanbieding
)
Ja kan, ik heb ze het niet horen zeggen, dus interpreteer alleen de tekst.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dom? Misschien was het een opzettelijke sneer.
Maar even he, was jij niet de vorige rls Peter6000?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik gebruik mestal zeezout, toevallig en ik laat me niet weer een keer in een RLS als een typet neerzetten, ik wil gewoon een keer gewoon mee kunnen praten over de COS/RLS,
Ik baal een beetje van mensen als Scanman en anderen, die er met andere nicks inkomen.
Doe gewoon wie je anders ook bent.
Stelletje schijnheiligen die er nu zitten met andere nicks. Die er bij voorgaande RLS met andere nick inzaten.
Ik ben hoogbegaafd en weet wie wie is en ik haal die leugenaars er allemaal uit.
Die komen enkel en alleen (om even on-topic te blijven) alleen maar op de COS om te stoken.
(Hoi Tanja)
die doet daat wel wat 'anders' meequote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef Coos het volgende:
Zijn die twee flessen wijn al in de strijd gegooid??
Zo nee, giet ze dan in Sofia misschien wordt het dan nog wat.
Tanja? En jij was Rob, en we hebben nog een B*tt*quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik gebruik mestal zeezout, toevallig en ik laat me niet weer een keer in een RLS als een typet neerzetten, ik wil gewoon een keer gewoon mee kunnen praten over de COS/RLS,
Ik baal een beetje van mensen als Scanman en anderen, die er met andere nicks inkomen.
Stelletje schijnheiligen die er nu zitten met andere nicks. Die er bij voorgaande RLS met andere nick inzaten.
Ik ben hoogbegaafd en weet wie wie is en ik haal die leugenaars er allemaal uit.
Die komen enkel en alleen (om even on-topic te blijven) alleen maar op de COS om te stoken.
(Hoi Tanja)
Was toch die opper-troll die pro-Brian en steeds riep dat Dennis NU in actie zou komen en DG los zou gaan???quote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar even he, was jij niet de vorige rls Peter6000?
Als je slim bent, dan kan je vast ook wel een alternatieve reden verzinnen voor waarom bepaalde users onder een andere naam posten. En je bent een beetje paranoïde.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
(Hoi Tanja)
Oh sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef Gert het volgende:
Mensen, dat vervelende repeterende gezeik op elkaar wordt genote en weggehaald.
En LS je weet dat je op scherp staat.
Hier on topic posten.
Zo, en nu weer tijd voor je pillen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
(Hoi Tanja)
Geef even aan waar het wel kan, ach laat maar ik doe het zelf wel : [SC # 7] Leuke tentquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef Gert het volgende:
Hier on topic posten.
Ah Gert trekt zijn bonnenboekje alquote:Op zondag 20 februari 2011 23:14 schreef Gert het volgende:
Hier on topic posten.
Nu je het zegt, waar is die eigenlijk? Ik had hem ook wel verwacht hier,quote:Op zondag 20 februari 2011 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar even he, was jij niet de vorige rls Peter6000?
Kijk maar uit, die éénstreper claimed in no time je maandsalarisquote:
Hoi Tanja?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
(Hoi Tanja)
Omdat de regie dat toestaat, die willen/kunnen ook niets verzinnen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kijk maar uit, die éénstreper claimed in no time je maandsalaris![]()
ontopic: Waarom mogen ze 90% van de tijd zoals nu weer op bed liggen?
Dat is niet de eerste keer dat Guido iets weet over andere bewoners en dat hij zegt dat hij t van google/hyves/facebook heeft; alsof hij van te voren wist wie er in t huis kwan. Echt raarquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido heeft Sophie gegoogled voor die het huis ingaat begrijp ik nu. Hij wist dat ze 7 dingen doet die allemaal te maken hebben met Adult movie's en dat ze al 3 keer bij spuiteh en slikken zat.
Gerard zegt terrecht dat dat raar is en hoe die dat kon weten.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
MENSEN GEWOON ONDER JE EIGEN NAAM POSTEN DAT DOE IK OOK
Notte Peter, Sweet dreamsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef PeterNB het volgende:
Houden jullie het een beetje gezellig hier?
Ik ben namelijk naar mijn nest over Guido dromen!
en hoe zag dat er dan uit????quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Darklight het volgende:
Idereen schijnt Sofia al eerder te hebben gekend, Servio heeft ooit met haar samengewerkt
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
Zo is het net een sanatorium.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ontopic: Waarom mogen ze 90% van de tijd zoals nu weer op bed liggen?
Ik ook, geweigerd haar een euro te geven voor een slaapplek....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Darklight het volgende:
Idereen schijnt Sofia al eerder te hebben gekend, Servio heeft ooit met haar samengewerkt
Nou dat moet dan wel een nachtmerrie wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef PeterNB het volgende:
Houden jullie het een beetje gezellig hier?
Ik ben namelijk naar mijn nest over Guido dromen!
JAHAAAA MARK VAN RINSUM!!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef chufi het volgende:
Denk dat Sharon alleen aan de wijn zit ......
Hij kan zo in one flew over a cuckoos nestquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppen
In een stil hoekje met haar kroontjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppen
Goed gezien, viel mij ook gelijk op.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
aafke vertelt over Ibiza, dan wil Joanne het woord, dat krijgt ze niet want het is aafke's verhaal en meteen die pruilbek.......ogen naar beneden. Joanne Joanne....egoistisch meisje.
Dat Aafke ook niet snapt dat de wereld om Joanna draait!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
aafke vertelt over Ibiza, dan wil Joanne het woord, dat krijgt ze niet want het is aafke's verhaal en meteen die pruilbek.......ogen naar beneden. Joanne Joanne....egoistisch meisje.
DIE gaat naar huis...YEAH!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
In een stil hoekje met haar kroontje
Ik ken jou nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
COOOOSSSSIEEEE OUWE TREKKERT.........
Inderdaad. Of The Shining. Nog even en hij loopt met een bijl door dat huisquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kan zo in one flew over a cuckoos nest
Kloon? Clown? Ik ken jou ook niet, maar COOOSSIEEE bekt zo lekker.....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou niet![]()
van wie ben jij een kloon dan??
nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef md89 het volgende:
Informatie van internet van Jurien..sureHij moest die dingen opschrijven toen hij nog in het huis zat.
Dus datquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
Huh? Dat auto update werkt raar.. zag net een post van LS en ineens POEF! Weg...
Weet nu nog niet of hij ging over die stem van Aafke nu op de streams
Neeeeee zo is Cynthia helemaaaaal nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
neeeeeee, cynthia gaat d'r echt niet over liegen, dat weten we
Kan hij ook zijn kloon gebruiken, opgelostquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus datLS is denk ik geband en dan verdwijnen ook zijn poststststs ineensch
Ik dacht dat dat in een van de uitzendingen te zien wasquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou dat weet ik zo net nog niet
Wat heeft dat stinkzwijn gedaan, ik heb wat gemist.....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Neeeeee zo is Cynthia helemaaaaal niet.
nou weet ik niet als ze weten dat zij iets weet kunnen ze ook *dikke maatjes* met haar wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
Cynthia is zooo de lul met de nominaties.
dat zeg ik toch!!! Hoe komen ze er op!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slotje!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan hij ook zijn kloon gebruiken, opgelost
Nou, dat had nu ook weer niet gehoeven.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus datLS is denk ik geband en dan verdwijnen ook zijn poststststs ineensch
Haha moet wel spannend blijven natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nu gezeur op de streams, wisselt elkaar af...
Gaat ook wel gebeuren denk (en hoop) ikquote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef De-Hamster het volgende:
Cynthia kan totaaal niet liegen past gewoon echt totaaaal niet in dit programma met deze mensen, laat die alsjeblieft eruit gestemd worden.
Ik geloof dat ze die bewaren tot morgenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia probeert nu alle mannen voor zich te winnen ....dat vind Monique.
En er is iets om die tent, Monique probeerde haar vanmiddag te waarschuwen dat ze meer in de groep moet komen.
Ooh de tent, ze had beweerd dat ze niks had gewonnen in die tent, vanmiddag bleek dat ze wel clou's had gehad, en Monique denkt nu dat ze dat niet wilden delen met Monique.
Eerlijk is eerlijk die clou's kwamen toch van Jurien's boek?
HELL YEAH! De shit is aan, ik herhaal: De shit is aan!quote:
Nee dat had Cynthia tegen Monique gezegd vanmiddag.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.
huh? Monique praat tegen zichzelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.
nou, blij dat jij het zegt. Ik zit dat de hele tijd al te denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
Waarom heeft Aafke een onderbroek op haar hoofd?
Die had je al een paar dagen klaar staan volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
HELL YEAH! De shit is aan, ik herhaal: De shit is aan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
Geheime missie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee dat had Cynthia tegen Monique gezegd vanmiddag.
Ik las het nu zelfquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
huh? Monique praat tegen zichzelf?
Strenge Gertjuhquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef Gert het volgende:
Er is nog niemand geband. Wel heb ik een post verwijderd. On topic hier aub, en in iéder geval niet van dat vervelend gezeik over en tegen andere users. Ik had al gewaarschuwd, en dit is er nog eentje, maar wel de laatste.
Dan krijg ik ook nootjes pm etjesquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij is wel zuinig met zijn hapjes en drankjes, zijn we wel anders gewend..
Ja schatquote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef Gert het volgende:
Er is nog niemand geband. Wel heb ik een post verwijderd. On topic hier aub, en in iéder geval niet van dat vervelend gezeik over en tegen andere users. Ik had al gewaarschuwd, en dit is er nog eentje, maar wel de laatste.
Je zou het zo denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die had je al een paar dagen klaar staan volgens mij
Bitch is going down!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Tinos85 het volgende:
Cynthia zit ook weer gezellig bij de groep!
Dat is een Fries hoofddoekjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
jawel ik zag een traan!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:37 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Huilt niet, maar de rest is waar.
ik roem je inzicht!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef MissJ.24 het volgende:
En de tranen van Cynthia zijn een feit, in mijn boekje is de volgende nu Joanna want alle aandacht gaat nu niet naar haar.
\
Ik heb het al opgegeven, lees af en toe hier en stukkie. En zo te lezen is het op het forumspannender dan in het huis.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef mr-green het volgende:
Wat is er nou gebeurd want ik snap er niks meer vanben te laat ingeschakeld of ik heb iets gemist...
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:38 schreef Boobman het volgende:
en nu zou Gerard ff de boel verder moeten ophitsen
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef Gert het volgende:
Guido.quote:
guido jaquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Monique jankt om iets wat Cynthia heeft gezegd?
Croupouque!quote:
*proest*quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Er zat een klein vies slonzig kindje
Huilend op een steen
Huilend, huilend, helemaal alleen
Sta op, slonzig en droog de vaat eens af
En kies een kindje uit de kring
Die jou uitkotsen mag
La la la la la la la la la la la la
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Huilend op een steen
Sta op, slonzig en droog de vaat eens af
Die jou uitkotsen mag
WEhehehhehehee ja echt? Jammer heb ik gemist dat ze dat zei.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef MissJ.24 het volgende:
Whahahaha Joanne:"Al die wijven die janken heel de dag".
Jankkoningin has spoken.
tis wel 'n wijf hčquote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef Gert het volgende:
Maar waarom moet Monique dan zo janken?
Was het zo grof dan?![]()
Of is dit weer eens dramaqueen gemuts?
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Huilend op een steen
Sta op, slonzig kind en droog de vaat eens af
Die jou uitkotsen mag
+1quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met me mooie tieten in beeld, maar wel met een enorm lelijke jankbakkes....
Hahaha echt iets van "Iedereen gaat nu ineens janken, meelopersquote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
WEhehehhehehee ja echt? Jammer heb ik gemist dat ze dat zei.
Hoe krijgt ze zo'n zin der bek uit zeg
ja de mannen lopen bij elkaar te hangen en de dames ook ipv effe lekker mixen.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens mij heeft iedereen bi neigingen
dat willen we toch ook?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef Ceetje.. het volgende:
jjoanne heeft het weer voor elkaar, ze is weer in beeld
Ik sta achter Monique.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
resume;
Monique dacht bevriend te zijn met Cynthia, hielp haar en zo. Nu bleek dat Cynthia clou's heeft gehad die ze deelden met de groep en toen Monique vroeg waarom ze dat niet eerder had gezegd heeft Cynthia gezegd in de groep dat ze dat niet wilden delen met Monique.
Je weet niet hoe het is om steeds op je neptieten beoordeeld te worden!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee ik wil niet met me mooie tieten in beeld, maar wel met een enorm lelijke jankbakkes....
Jaja je hoefft Johanna niks wijs te maken als het om van karmastein gaat!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef RethXoth het volgende:
"Karma he, karma, iemand in z'n rug steken is drie keer zo hard terug!"
Nou die Joanna snapt het helemaal hoor, echt luisteren naar haar
De bitch!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef MissJ.24 het volgende:
resume;
Monique dacht bevriend te zijn met Cynthia, hielp haar en zo. Nu bleek dat Cynthia clou's heeft gehad die ze deelden met de groep en toen Monique vroeg waarom ze dat niet eerder had gezegd heeft Cynthia gezegd in de groep dat ze dat niet wilden delen met Monique.
If that's what it takes....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
Cynthia gaat van frustratie opruimen.. Nu is de wereld echt gek geworden
jij was toch homo, is monique dan de drag queen?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Ik sta achter Monique.
En niet alleen omdat ze leuk is
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
Ze denkt ook van: Janken is MIJN ding! Nu doet iedereen MIJ na!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:42 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Hahaha echt iets van "Iedereen gaat nu ineens janken, meelopers"
Ik was homoquote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef gniffie het volgende:
[..]
jij was toch homo, is monique dan de drag queen?
nu haar in de bosjes gaan palenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, nu gaat er iemand cynthia op haar bek rammen
doe ik ook altijd ,hele huis staat dan op zijn kopquote:Op zondag 20 februari 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
Ik denk Cynth, Laura en Sharon en dan een nek aan nek...quote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Voor de nominaties morgen gok ik op Cynthia en Joanna, als er ook een nummer 3 is dan denk ik ook Laura.
Ik noem een Sharon als 3equote:Op zondag 20 februari 2011 23:44 schreef DGK-Eric het volgende:
Voor de nominaties morgen gok ik op Cynthia en Joanna, als er ook een nummer 3 is dan denk ik ook Laura.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |