quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
MENSEN GEWOON ONDER JE EIGEN NAAM POSTEN DAT DOE IK OOK
Notte Peter, Sweet dreamsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef PeterNB het volgende:
Houden jullie het een beetje gezellig hier?
Ik ben namelijk naar mijn nest over Guido dromen!
en hoe zag dat er dan uit????quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Darklight het volgende:
Idereen schijnt Sofia al eerder te hebben gekend, Servio heeft ooit met haar samengewerkt
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
Zo is het net een sanatorium.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ontopic: Waarom mogen ze 90% van de tijd zoals nu weer op bed liggen?
Ik ook, geweigerd haar een euro te geven voor een slaapplek....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Darklight het volgende:
Idereen schijnt Sofia al eerder te hebben gekend, Servio heeft ooit met haar samengewerkt
Nou dat moet dan wel een nachtmerrie wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef PeterNB het volgende:
Houden jullie het een beetje gezellig hier?
Ik ben namelijk naar mijn nest over Guido dromen!
JAHAAAA MARK VAN RINSUM!!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef chufi het volgende:
Denk dat Sharon alleen aan de wijn zit ......
Hij kan zo in one flew over a cuckoos nestquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppen
In een stil hoekje met haar kroontjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppen
Goed gezien, viel mij ook gelijk op.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
aafke vertelt over Ibiza, dan wil Joanne het woord, dat krijgt ze niet want het is aafke's verhaal en meteen die pruilbek.......ogen naar beneden. Joanne Joanne....egoistisch meisje.
Dat Aafke ook niet snapt dat de wereld om Joanna draait!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
aafke vertelt over Ibiza, dan wil Joanne het woord, dat krijgt ze niet want het is aafke's verhaal en meteen die pruilbek.......ogen naar beneden. Joanne Joanne....egoistisch meisje.
DIE gaat naar huis...YEAH!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
In een stil hoekje met haar kroontje
Ik ken jou nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
COOOOSSSSIEEEE OUWE TREKKERT.........
Inderdaad. Of The Shining. Nog even en hij loopt met een bijl door dat huisquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kan zo in one flew over a cuckoos nest
Kloon? Clown? Ik ken jou ook niet, maar COOOSSIEEE bekt zo lekker.....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou niet![]()
van wie ben jij een kloon dan??
nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef md89 het volgende:
Informatie van internet van Jurien..sureHij moest die dingen opschrijven toen hij nog in het huis zat.
Dus datquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
Huh? Dat auto update werkt raar.. zag net een post van LS en ineens POEF! Weg...
Weet nu nog niet of hij ging over die stem van Aafke nu op de streams
Neeeeee zo is Cynthia helemaaaaal nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
neeeeeee, cynthia gaat d'r echt niet over liegen, dat weten we
Kan hij ook zijn kloon gebruiken, opgelostquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus datLS is denk ik geband en dan verdwijnen ook zijn poststststs ineensch
Ik dacht dat dat in een van de uitzendingen te zien wasquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou dat weet ik zo net nog niet
Wat heeft dat stinkzwijn gedaan, ik heb wat gemist.....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Neeeeee zo is Cynthia helemaaaaal niet.
nou weet ik niet als ze weten dat zij iets weet kunnen ze ook *dikke maatjes* met haar wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
Cynthia is zooo de lul met de nominaties.
dat zeg ik toch!!! Hoe komen ze er op!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Slotje!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan hij ook zijn kloon gebruiken, opgelost
Nou, dat had nu ook weer niet gehoeven.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dus datLS is denk ik geband en dan verdwijnen ook zijn poststststs ineensch
Haha moet wel spannend blijven natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nu gezeur op de streams, wisselt elkaar af...
Gaat ook wel gebeuren denk (en hoop) ikquote:Op zondag 20 februari 2011 23:33 schreef De-Hamster het volgende:
Cynthia kan totaaal niet liegen past gewoon echt totaaaal niet in dit programma met deze mensen, laat die alsjeblieft eruit gestemd worden.
Ik geloof dat ze die bewaren tot morgenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia probeert nu alle mannen voor zich te winnen ....dat vind Monique.
En er is iets om die tent, Monique probeerde haar vanmiddag te waarschuwen dat ze meer in de groep moet komen.
Ooh de tent, ze had beweerd dat ze niks had gewonnen in die tent, vanmiddag bleek dat ze wel clou's had gehad, en Monique denkt nu dat ze dat niet wilden delen met Monique.
Eerlijk is eerlijk die clou's kwamen toch van Jurien's boek?
HELL YEAH! De shit is aan, ik herhaal: De shit is aan!quote:
Nee dat had Cynthia tegen Monique gezegd vanmiddag.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.
huh? Monique praat tegen zichzelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.
nou, blij dat jij het zegt. Ik zit dat de hele tijd al te denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
Waarom heeft Aafke een onderbroek op haar hoofd?
Die had je al een paar dagen klaar staan volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
HELL YEAH! De shit is aan, ik herhaal: De shit is aan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
Geheime missie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee dat had Cynthia tegen Monique gezegd vanmiddag.
Ik las het nu zelfquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
huh? Monique praat tegen zichzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |