quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
MENSEN GEWOON ONDER JE EIGEN NAAM POSTEN DAT DOE IK OOK
Notte Peter, Sweet dreamsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef PeterNB het volgende:
Houden jullie het een beetje gezellig hier?
Ik ben namelijk naar mijn nest over Guido dromen!
en hoe zag dat er dan uit????quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Darklight het volgende:
Idereen schijnt Sofia al eerder te hebben gekend, Servio heeft ooit met haar samengewerkt
Ik ookquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
Zo is het net een sanatorium.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
ontopic: Waarom mogen ze 90% van de tijd zoals nu weer op bed liggen?
Ik ook, geweigerd haar een euro te geven voor een slaapplek....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef Darklight het volgende:
Idereen schijnt Sofia al eerder te hebben gekend, Servio heeft ooit met haar samengewerkt
Nou dat moet dan wel een nachtmerrie wordenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef PeterNB het volgende:
Houden jullie het een beetje gezellig hier?
Ik ben namelijk naar mijn nest over Guido dromen!
JAHAAAA MARK VAN RINSUM!!!!!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef markvanrinsum het volgende:
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef chufi het volgende:
Denk dat Sharon alleen aan de wijn zit ......
Hij kan zo in one flew over a cuckoos nestquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |