In een stil hoekje met haar kroontjequote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Boobman het volgende:
[..]
waar is ze eigenlijk? bedoel, die kan zich toch niet makkelijk verstoppen
Goed gezien, viel mij ook gelijk op.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
aafke vertelt over Ibiza, dan wil Joanne het woord, dat krijgt ze niet want het is aafke's verhaal en meteen die pruilbek.......ogen naar beneden. Joanne Joanne....egoistisch meisje.
Dat Aafke ook niet snapt dat de wereld om Joanna draait!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef MissJ.24 het volgende:
aafke vertelt over Ibiza, dan wil Joanne het woord, dat krijgt ze niet want het is aafke's verhaal en meteen die pruilbek.......ogen naar beneden. Joanne Joanne....egoistisch meisje.
DIE gaat naar huis...YEAH!!!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
In een stil hoekje met haar kroontje
Ik ken jou nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
COOOOSSSSIEEEE OUWE TREKKERT.........
Inderdaad. Of The Shining. Nog even en hij loopt met een bijl door dat huisquote:Op zondag 20 februari 2011 23:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Hij kan zo in one flew over a cuckoos nest
Kloon? Clown? Ik ken jou ook niet, maar COOOSSIEEE bekt zo lekker.....quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou niet![]()
van wie ben jij een kloon dan??
nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:29 schreef md89 het volgende:
Informatie van internet van Jurien..sureHij moest die dingen opschrijven toen hij nog in het huis zat.
Dus datquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef versabommie het volgende:
Huh? Dat auto update werkt raar.. zag net een post van LS en ineens POEF! Weg...
Weet nu nog niet of hij ging over die stem van Aafke nu op de streams
Neeeeee zo is Cynthia helemaaaaal nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Ceetje.. het volgende:
neeeeeee, cynthia gaat d'r echt niet over liegen, dat weten we
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |