Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Cynthia probeert nu alle mannen voor zich te winnen ....dat vind Monique.
En er is iets om die tent, Monique probeerde haar vanmiddag te waarschuwen dat ze meer in de groep moet komen.
Ooh de tent, ze had beweerd dat ze niks had gewonnen in die tent, vanmiddag bleek dat ze wel clou's had gehad, en Monique denkt nu dat ze dat niet wilden delen met Monique.
Eerlijk is eerlijk die clou's kwamen toch van Jurien's boek?
HELL YEAH! De shit is aan, ik herhaal: De shit is aan!quote:
Nee dat had Cynthia tegen Monique gezegd vanmiddag.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.
huh? Monique praat tegen zichzelf?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Monique zei gewoon "Ik had geen zin om het jou te vertellen" tegen Monique.
nou, blij dat jij het zegt. Ik zit dat de hele tijd al te denkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
Waarom heeft Aafke een onderbroek op haar hoofd?
Die had je al een paar dagen klaar staan volgens mijquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
HELL YEAH! De shit is aan, ik herhaal: De shit is aan!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
Geheime missie.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Vinamp het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee dat had Cynthia tegen Monique gezegd vanmiddag.
Ik las het nu zelfquote:Op zondag 20 februari 2011 23:35 schreef Darklight het volgende:
[..]
huh? Monique praat tegen zichzelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |