Ik vertrouw mezelf niet eensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij wel vertrouwen in Pietje dan?
Heb jij dan reden om mij niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van op sommige momenten
Ik kan er niet eentje bedenkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb jij dan reden om mij niet te verbouwen
En ze zit dan in de jury van de XXX-factorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:
Na dit gebeuren komt er een tv serie van Sofia.
Slikken Maastricht
Daar wil ik dan wel bij zijn. Ik vind haar een lieffiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:32 schreef Coos het volgende:
Na dit gebeuren komt er een tv serie van Sofia.
Slikken Maastricht
Ik zou haar ook zeker doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar wil ik dan wel bij zijn. Ik vind haar een lieffie
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:38 schreef PC eend het volgende:
Al moet ik het bewijs daarvoor eerst nog even hard maken
Geen fluffers?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]dat doet zij wel voor je
Je hebt niet genoeg aan haar?quote:
Ik vind het altijd wel handig dat gewoon op de verpakking staat wat je krijgtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt niet genoeg aan haar?![]()
Ik vind trouwens die plakplaatjes wel weer jammer. 't Is wat groot en ietwat overdreven
Het blijven vrouwen Eend, de verpakking kan misleidend zijn. Wat vind jij van die hakken van d'r (onder die hoge rode schoentjes), die zouden ook wel iets minder kunnenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel handig dat gewoon op de verpakking staat wat je krijgt
Breek me de bek niet open over vrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het blijven vrouwen Eend, de verpakking kan misleidend zijn. Wat vind jij van die hakken van d'r (onder die hoge rode schoentjes), die zouden ook wel iets minder kunnen
Thnx, en done!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neem je tijd en vergeet niet je handen te wassen
Afgrijselijke steltendingen !!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over vrouwen![]()
Ik denk dat iemand haar een hak wou zetten![]()
Het is echt geen porem
Ze loopt er ook op alsof ze parkinson heeftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Afgrijselijke steltendingen !!
Daar heeft die pr0nkip echt geen gekke schoenen voor nodig hoor. Ik hoopte zo erg dat haar siliconenshit gesprongen was!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze loopt er ook op alsof ze parkinson heeft
Dacht ook even aan een gevalletje plofkip(filet)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar heeft die pr0nkip echt geen gekke schoenen voor nodig hoor. Ik hoopte zo erg dat haar siliconenshit gesprongen was!
Das totnutoe de meest interessante info van secret storyquote:
Dit blijft wel wat hangenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat ze zelf een gebrek dr aan hebben
Het zijn net bakfietsen!quote:
Ja fittie tussen hygienische barbie en haar verliezende arrogante smeerpijp Cynthiaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zit jij nu naar de streams te koekeloeren?
Relletje gemistquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja fittie tussen hygienische barbie en haar verliezende arrogante smeerpijp Cynthia
Ik krijg al ruzie als ik ze een compliment maakquote:
geen idee... maar cynthia is een vies kind!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Relletje gemist![]()
Staat het op tape?
die ligt aan de beademing met een open borstkast in een ziekenhuis te roggelen!quote:
Nee ze is leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
geen idee... maar cynthia is een vies kind!
hoezo ?quote:
En zich dan nog met het spel bemoeienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
die ligt aan de beademing met een open borstkast in een ziekenhuis te roggelen!
Dat schiet toch niet op manquote:
Psies.... en dan gaat dat stinkende ongewassen ransmeisje van een Cynthia nog d'r excuses maken ook!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
En zich dan nog met het spel bemoeien
We zijn het eens die hele familie moet KAPOTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.... en dan gaat dat stinkende ongewassen ransmeisje van een Cynthia nog d'r excuses maken ook!
Je hebt geen kut gemist Coos, vraag maar aan scanmanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Coos het volgende:
Nâh Eend kom naar op met je beknopt verslag.![]()
Ich bin wieder da.
Die heeft toch een permban?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je hebt geen kut gemist Coos, vraag maar aan scanman
Je gaat me niet vertellen dat je hem niet kan spotten net als wj toch?quote:
En bart heeft een doorgedraaide fann in z'n nekquote:Maar goed, dat dacht ik al. Moeten we dit nu nog 12 weken volhouden??
Ik vrees dat ik dat niet ga redden. Maar ja, ik heb in deze topics gepost dus mijn positie als RLS kampioen komt zo niet in gevaar.
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
linkje?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef PC eend het volgende:
En bart heeft een doorgedraaide fann in z'n nek
Nee echt, geen idee waar die uithangt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je hem niet kan spotten net als wj toch?
Die tekst komt één op één van Geenstijlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie hebben welke Real Life Soaps en subfora wel en niet gevolgd?
Voor zover mij bekend heeft ie een permban omdat ie wat doorgedraaid was en Danny voor mooi en lelijk uitmaakte.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee echt, geen idee waar die uithangt.
Undercover in zijn eigen Scanman Tieten Topic??
Wat mij dan weer wel opvalt is dat je Bart tig tijd niet ziet en als er dan weer zo'n "mogolenprogramma" is Bart ook ineens weer opduikt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die tekst komt één op één van Geenstijl
Je gaat mij niet wijsmaken dat dat ze coos op geenstijl geen mongool vindenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die tekst komt één op één van Geenstijl
Tsja, het heeft natuurlijk wel impact gehad op die gasten van die eerste BB. Bart is er wel een klein beetje in blijven hangen denk ik, in die zin dat het tot nu toe de rest van zijn leven wat heeft bepaald.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat mij dan weer wel opvalt is dat je Bart tig tijd niet ziet en als er dan weer zo'n "mogolenprogramma" is Bart ook ineens weer opduikt.![]()
Typisch gevalletje zwaar trauma.
Ah, ze heeft er zinnetje aan vastgeplakt, speciaal voor Coos. Wat liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat dat ze coos op geenstijl geen mongool vinden
Flikker eens op jij. Die randdebielen van GS en Powned staan echt helemaal onderaan om serieus te nemen toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je gaat mij niet wijsmaken dat dat ze coos op geenstijl geen mongool vinden
Ja hè, tis een lekker moppie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ze heeft er zinnetje aan vastgeplakt, speciaal voor Coos. Wat lief
Het hakt er natuurlijk wel keihard in als je op tv hebt liggen bonken met Kelly!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, het heeft natuurlijk wel impact gehad op die gasten van die eerste BB. Bart is er wel een klein beetje in blijven hangen denk ik, in die zin dat het tot nu toe de rest van zijn leven wat heeft bepaald.
Nou je ziet voornamelijk Bart en natuurlijk Ruud en van Ruud is dat begrijpelijk want de schoorsteen moet roken. Verder zie je bijna nooit iemand van die ouwe hap. Bart moet gewoon eens in therapie gaan joh. En dat kan bij mij, voor wènâg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, het heeft natuurlijk wel impact gehad op die gasten van die eerste BB. Bart is er wel een klein beetje in blijven hangen denk ik, in die zin dat het tot nu toe de rest van zijn leven wat heeft bepaald.
Ja, arme Kellyquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het hakt er natuurlijk wel keihard in als je op tv hebt liggen bonken met Kelly!
Ik weet niet wat "het" dagelijks doet voor de kostquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:07 schreef Coos het volgende:
Hoezo arme Kelly?? Die zal met die kunstflots toch ook wel brood op de plank hebben?
Ik dacht dat die met regelmaat de webcam in haar kunstdoos hing?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat "het" dagelijks doet voor de kost
Daar valt geen droog brood meer mee te verdienenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat die met regelmaat de webcam in haar kunstdoos hing?
Nog steeds last van je chronische 06-reclame verslaving?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef PC eend het volgende:
Die schnabbelt zich nog wel een slag in de rondte hoor.
Ik zie haar nog regelmatig langskomen op de kijkbuis.
Bart bonkte toch met Sabine? Op kelly dook toch kneus Andries?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het hakt er natuurlijk wel keihard in als je op tv hebt liggen bonken met Kelly!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Bart bonkte toch met(kutkip!!) Sabine? Op kelly dook toch kneus Andries?
Zag haar laatst nog voorbij flitsen in een modeshow op de lokale zendertquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog steeds last van je chronische 06-reclame verslaving?
Neee joh, ik denk dat je er nu twee seizoenen door elkaar halen doet!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Bart bonkte toch met Sabine? Op kelly dook toch kneus Andries?
Waar woon je? de Efteling?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zag haar laatst nog voorbij flitsen in een modeshow op de lokale zendert
Denk het nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neee joh, ik denk dat je er nu twee seizoenen door elkaar halen doet!
Eend.. wat jij ?quote:
Op zeker dat hij haar na de verbouwing een hertaxatie gegeven heeftquote:
Yup.. Hij heeft er even goed ingereden de eerste 1000 kilomters!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Op zeker dat hij haar na de verbouwing een hertaxatie gegeven heeft
Geen last van hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef dj_ko het volgende:
Vaag hier geeft die iedere keer aan ongeldige service, andere kanalen doen het wel gewoon
Reset je decoder eens, of herstel de fabrieksinstellingen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:59 schreef dj_ko het volgende:
Vaag hier geeft die iedere keer aan ongeldige service, andere kanalen doen het wel gewoon
Vanwaar deze interesse?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Heeft er nu vanmorgen wel of niet iemand in die hut zitten bouten?
ja kom je nu mee aan.. had ik dat geweten had ik een account met eigen naam gemaakt!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:18 schreef markvanrinsum het volgende:
mensen gewoon onder je eigen naam posten dat doe ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |