En ik sta NIET onder toezicht! Ze is er voor de gezelligheidquote:
In confuguratiescherm > toetsenborden kun je het beste Nederlands - VS-International hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eerst zat er een taalknopje op mijn werkbalk maar dat is weg. /O/
Doe er dan maar de groetenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ik sta NIET onder toezicht! Ze is er voor de gezelligheid
doe het zelf maar!quote:
Was het niks?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan is ut niet meer live so fuck it
Het was geweldig !!!!quote:
Jij zit veel dichterbij luie hondquote:
Die optie zie ik niet, hij stond op nederlands heb hem nu naar VS gezet, test?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In confuguratiescherm > toetsenborden kun je het beste Nederlands - VS-International hebben
Extra > Internetopties > Geavanceerd >quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:27 schreef Leandra het volgende:
Oh Hidi, als je toch een snelcursus "hoe moet ik m'n laptop instellen om normaal te kunnen internetten..."
Hoe moet ik die scriptventster melding ook al weer verwijderen, want ik baal ervan dat ik die melding iedere keer krijg als ik ergens een linkje onder wil zetten.
lol, najaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die optie zie ik niet, hij stond op nederlands heb hem nu naar VS gezet, test?
Jaaah!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Extra > Internetopties > Geavanceerd >
[ afbeelding ]
Maar mijn configuratiescherm ziet er ook een beetje anders uit.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol, naja
maar je kunt dus die toetsencombinatie uitzetten, gaat het nooit meer mis
Ja hebt XP? Dan kan dat kloppenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar mijn configuratiescherm ziet er ook een beetje anders uit.
Windows 7.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja hebt XP? Dan kan dat kloppen![]()
Maar volgens mij verschillen de functies niet veel
Dan heb je een icoontje rechts onderinquote:
Ja die had ik altijd maar die is nu dus weg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan heb je een icoontje rechts onderin
Oh....maar je ziet mijn configuratiescherm helemaal niet, dat is het menu toetsenbordenquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:
Ik denk dat ik het nu wel gevonden heb, heb schakelen uitgezet.
zoals?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:39 schreef Soury het volgende:
Mooi computerles 1.0 achter de rug kunnen we weer over gaan naar belangrijkere dingen
Les 1.2quote:
Bedanktquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Ha HiDiHo,
Wil je nu alvast bedanken voor de streams en een ontzettende leuke dag toe wensen.
Hartelijk gefeliciteerd.
Groet van Tuinfluiter.
[ afbeelding ]
quote:
Verveel je je een beetje bommie ?quote:
heel klein beetje... Gerard is gestopt met de herinrichtingquote:
Wees blij dat ie er niet uit isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
heel klein beetje... Gerard is gestopt met de herinrichting
Hoe was het nou afgelopen met die twitterdingus?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
heel klein beetje... Gerard is gestopt met de herinrichting
tussenstandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe was het nou afgelopen met die twitterdingus?
Was je nou nog boven huub geeindigd?
hihi ik hoorde het ookquote:Net viel het geluid uit op de stream, hoor je de stem zo even later.
Dit is een test 1,2,3,4,5 dit is een test? Doet hij het goed? Godverrrrr
Schrikken he ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net viel het geluid uit op de stream, hoor je de stem zo even later.
Volgens mij kregen ze net de verkapte mededeling van jullie zoeken het maar uit met je knop, wij gaan naar huisquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:17 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net viel het geluid uit op de stream, hoor je de stem zo even later.
OK duidelijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef Coos het volgende:
[..]
tussenstand
[ afbeelding ]
die van de eindstand ben ik kwijt.
Ze gaan nu over op andere knoppenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij kregen ze net de verkapte mededeling van jullie zoeken het maar uit met je knop, wij gaan naar huis
Is dat de nieuwe term voor platjes? Hoor het zoveel tegenwoordig!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef PC eend het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de zonnestorm?
gijle klibquote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:41 schreef PC eend het volgende:
Hebben jullie ook zo'n last van de zonnestorm?
hoi!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe term voor platjes? Hoor het zoveel tegenwoordig!
thnx!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi!
concerta hoef je maar 1 keer per dag te slikken
U hier ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 01:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi!
concerta hoef je maar 1 keer per dag te slikken
hoi sourtjequote:
Dan voel ik me volop vrouwquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:01 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi sourtje, bommie, eend en anderen mede-volgers
![]()
nee, zat ff bij te lezen in nws. ga zo naar bed.
kan me nauwelijks voorstellen dat jij het volgt met al die plastic kutten..
coos!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:02 schreef Coos het volgende:
waar komt die WJ nu ineens weer vandaan.
Asperges in dit jaargetijde?? Het is toich niet erg dat ik dat een andere keer doe want ik gaat zo legge.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:04 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
coos!![]()
ik zocht je! moet ff dat recept van die asperges van vorig jaar hebben! vandaar.
alles wel?
asperges uit blik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Asperges in dit jaargetijde?? Het is toich niet erg dat ik dat een andere keer doe want ik gaat zo legge.![]()
Nou alles wel?? Nee, want ik zit in dat SS en begrijp er nog steeds geen ruk van.![]()
Wat een dwazen daaro.Gelukkig heb ik Soury en PcEend als back up.
Komt helemaal goed Coos, ik heb net twee en en half uur herhalingen zitten kijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 02:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Asperges in dit jaargetijde?? Het is toich niet erg dat ik dat een andere keer doe want ik gaat zo legge.![]()
Nou alles wel?? Nee, want ik zit in dat SS en begrijp er nog steeds geen ruk van.![]()
Wat een dwazen daaro.Gelukkig heb ik Soury en PcEend als back up.
Ik weet niet eens wat voor deuntje het isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb 't SST deuntje in m'n hoofd.
wat is het deuntje dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
WJ was er al bang voorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:
Dat is wel een in en in verrotte, mediahoerige kers op de taartquote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:05 schreef Laysa het volgende:
de vorige keer zong Vlemmixx toch een liedje voor Heidi?
Wie noem je een hoer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is wel een in en in verrotte, mediahoerige kers op de taart
Die mediahoer die zijn eigen paleisje had omgebouwd tot ondergronds bordeelquote:
Liev hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:56 schreef Jian het volgende:
ow wat snoezig, een soort felicitatietopic![]()
Feli Hidi
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liev he![]()
Totdat die layzie met die mediageile oranje-jostie kwam aanzetten
Moet ik mij aangesproken voelen door een waggelend stuk china-town voer?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Liev he![]()
Totdat die layzie met die mediageile oranje-jostie kwam aanzetten
De vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet ik mij aangesproken voelen door een waggelend stuk china-town voer?
Mjah, daar is niet zoveel tegenin te brengenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden
Is het serieus saai dan? Nog geen relaties of verhaallijntjes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Neuh, jouw posts zijn interessanter dan de streams momenteel.
Nou ja, nog geen week oud. DGK werd ook pas leuk na een x aantal weken. Ik wacht nog wel even met kijken tot er een stuk of vier-vijf weg zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een opgelegde relatie die niet werkt. Verhaallijnen, nee geen noemenswaardige. Wat gegok over elkaars geheimen.
Het kabbelt maar een een beetje voort, vraag me af of het nog wat wordtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mjah, daar is niet zoveel tegenin te brengen
Hoe gaan de zaken in de COS, wordt het al tijd om mij daar te melden?
Ik denk eigenlijk van wel. Alle ingrediënten zijn voor mijn gevoel aanwezig. Drie maanden duren lang hoor, als het nu al los gaat, dan is het met een maand klaar. Al wat goed is komt langzaamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
vraag me af of het nog wat wordt
Jamaar jamaar, pietje heeft er zelfs geen vertrouwen meer inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk van wel. Alle ingrediënten zijn voor mijn gevoel aanwezig. Drie maanden duren lang hoor, als het nu al los gaat, dan is het met een maand klaar. Al wat goed is komt langzaam
Heb jij wel vertrouwen in Pietje dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jamaar jamaar, pietje heeft er zelfs geen vertrouwen meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |