quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je een poster aan je raam willen? Je bent toch geen Jehova-getuige dat je jouw wil aan anderen wil opdringen?
Eigenlijk uit restecpt aan Geert, omdat hij het lef heeft om wel zijn nek uit te durven steken en daardoor nu geen leven meer heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je een poster aan je raam willen? Je bent toch geen Jehova-getuige dat je jouw wil aan anderen wil opdringen?
Dit dus. TS is eigenlijk iemand die niet in deze maatschappij thuishoort.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef teknomist het volgende:
TS trekt zijn conclusies al voordat -ie überhaupt iets ondernomen heeft.
Steek je eigen nek dan uit, of ben je bang wakker te worden tussen glas en urine?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Eigenlijk uit restecpt aan Geert, omdat hij het lef heeft om wel zijn nek uit te durven steken en daardoor nu geen leven meer heeft.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat e.o.a. achterlijke geen controle heeft over zijn emoties en dus iets gaat doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef teknomist het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit dus. TS is eigenlijk iemand die niet in deze maatschappij thuishoort.
wordt het dan niet een donkerpaars vermoeden?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat e.o.a. achterlijke geen controle heeft over zijn emoties en dus iets gaat doen.
Is dergelijke afweging zo raar?
quote:
urrr.... dan heeft ie in ieder geval goed gekozen.... Dat is uiteindelijk het belangrijkste standpunt van de PVV; iedereen veroordelen nog voordat ze iets gedaan hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef teknomist het volgende:
Niks racistischer, niks tactlozer, wel eerlijker en recht voor je raap.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij noemt andere partijen links terwijl je achter de standpunten van de PVV staat? PVV is gewoon net als SP alleen dan rascistischer en tactlozer.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat e.o.a. achterlijke geen controle heeft over zijn emoties en dus iets gaat doen.
Is dergelijke afweging zo raar?
eerlijk, recht voor je raap heel racistisch en tactloos jaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks racistischer, niks tactlozer, wel eerlijker en recht voor je raap.
Mijn ouders hebben dus een SP poster hangen. En ik dacht precies hetzelfde zoals jij het verwoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Beetje moeilijk in te schatten vooraf niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Wintervacht het volgende:
[..]
Steek je eigen nek dan uit, of ben je bang wakker te worden tussen glas en urine?
Hij was de man, hij durfde er tenminste iets van te zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Eigenlijk uit restecpt aan Geert, omdat hij het lef heeft om wel zijn nek uit te durven steken en daardoor nu geen leven meer heeft.
Naar wie dan racistisch???quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
eerlijk, recht voor je raap heel racistisch en tactloos ja
Correct, behalve je druk op de verkeerde emoticon,quote:Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hij was de man, hij durfde er tenminste iets van te zeggen.
Nee hoor het is een quote van een vrouw over Pimmetje. Ook zo'n zielig geval (die vrouw dus).quote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Correct, behalve je druk op de verkeerde emoticon,
Bepaalde regels alleen maar voor bepaalde bevolkingsgroepen laten tellen is gewoon racistischquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks racistischer, niks tactlozer, wel eerlijker en recht voor je raap.
Mag ik je erop attenderen dat het niet normaal is iemands ramen in te gooien omdat je het niet met hem eens bent??quote:Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ach ja ze gooien hier wel ramen in van mensen met ajax vlaggen en vaak zijn de mensen die dit doen ook PVV symaptisanten.
Noem even exact wat je bedoeld graag.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Bepaalde regels alleen maar voor bepaalde bevolkingsgroepen laten tellen is gewoon racistisch
Nog mooier vuile crimineel!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar woon je?
Ik steek je huis wel gewoon in de fik
naar mensen van een ander ras natuurlijkquote:
Beetje ziek in je hoofd?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een nieuwe kristalnacht om maar met de 1e godwin te komen. Ditmaal geen Joden, maar mensen met een PVV-poster voor het raam...
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar woon je?
Mag ik je erop attenderen dat niemand jouw ramen in heeft gegooid en je gewoon je onderbuikgevoel met ons deelt?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mag ik je erop attenderen dat het niet normaal is iemands ramen in te gooien omdat je het niet met hem eens bent??
Een stop vanaf immigratie vanuit Moslim-landen. Een wet gebasseerd op afkomst/religie. Stel dan gewone eisen zoals diploma, werk, minimaal hoeveelheid kapitaalquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Noem even exact wat je bedoeld graag.
wacht maar jongen, de slinksmensen komen je halen!quote:
Noem nou even wat je exact bedoeld... en naar wie exact.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
naar mensen van een ander ras natuurlijk
Geïnspireerd geraakt door Kedichem?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar woon je?
Watquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geïnspireerd geraakt door Kedichem?
Behoorlijk!quote:
Ik zie links geweld overal.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Mag ik je erop attenderen dat niemand jouw ramen in heeft gegooid en je gewoon je onderbuikgevoel met ons deelt?
Alles om mensen zoals jij te irriteren.quote:
Ga dan even naar een dokter.quote:
Als jij serieus bent in je mening ben je echt een vuile sicko.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alles om mensen zoals jij te irriteren.
Wel lekker warm dan
Ik ben altijd serieus op fokquote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als jij serieus bent in je mening ben je echt een vuile sicko.
Goed planquote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Democraten#Kedichem
Mag ik dat als een indirecte bedreiging opvatten?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef teknomist het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Democraten#Kedichem
De o zo gehate Arabische wereld komt anders behoorlijk rechts op mij over en niet alleen op de kaart.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie links geweld overal.
Vandaag ook weer, 80 agenten gewond in DLD nav een demonstratie.
Elke keer komt het geweld van links.
burn motherfucker, burn!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:06 schreef mymoodfentje het volgende:
Opruien is strafbaar skattebout, dat je het weet.
Aldus de PVV-man.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Laatst gedaan, geen problemenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef martijn070 het volgende:
PVV beter dan al die andere partijen ...
En al die mensen die zeggen dat we geen problemen hebben met allochtonen moeten maar eens een dagje in de schilderswijk ofzo lopen
Ik bedreig niemand.quote:
Waar woon je nou kneus, neem ik de marshmallows meequote:
Ik geloof best dat jij een probleem hebt met allochtonen hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef martijn070 het volgende:
En al die mensen die zeggen dat we geen problemen hebben met allochtonen moeten maar eens een dagje in de schilderswijk ofzo lopen
Ik heb geen problemen met allochtonen, wel met Hagenezen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef martijn070 het volgende:
Wat ben jij voor een smerig links stuk tuig?quote:
Och arme, die zielige neonazi's toch ook in Dresdenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Is het niet beter dat jij er zelf uit stapt?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waar woon je nou kneus, neem ik de marshmallows mee
oke dat is jouw mening , daar zeg ik niks van .quote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met allochtonen, wel met Hagenezen.
Wat een matige troll ben jequote:Op zondag 20 februari 2011 18:09 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een smerig links stuk tuig?
Jij kent mij niet maar noemt me een motherfucker die moet branden...
heb je wel enig opvoeding genoten?
+quote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef skattebaut het volgende:
Omdat ik best wel heel erg achter de PVV en haar standpunten sta, wil ik eigenlijk een verkiezingsposter van die partij achter mijn raam hangen.
Waar ik dan weer geen zin in heb is om hier scherven te gaan rapen of erger.
Dit omdat bepaalde L.mensen hun agressie niet onder controle kunnen houden...
Toch wel erg eigenlijk.
Stel je voor je gaat de ramen in gooien bij mensen met een PVDA/GL/D66 poster.
Mompelt iets met te achterlijk.
=quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik stem niet op (ex)communisten, zoals gister reeds uitvoerig uitgelegd.
Ik stem ook niet op de PVV.
Voor mij is er geen passende partij in dit land trouwens.
De stortvloed aan Polen en andere Oost-Europeanen moeten overigens in hun eigen landen blijven wonen.
De onterechte concurrentie is geconsteerd en ook geheel terecht ongewenst.
Zet de 400.000 NL uitkeringstrekkers maar aan het werk, cq stop hun uitkering.
Niet genoeg? pleur de miljoen veelal fake wao'ers maar uit hun levenslange uitkering.
Dan hebben we hier opeens zo veel werkenden, dan hebben we geen Polen etc. meer nodig.
Verder was het een CDAer genaamd JP die ons land uit leverde aan de EU, zeer tegen de wil van het NL volk. (gegeven de uitslag van het referendum)
Daarna besloot de linkse EU-club zich oostwaarts uit te breiden richting Polen, Roemenie, Bulgarije en toekomstig Turkije, Albanie etcccc. cq het failliet van de rijke westerse landen.
Niks VVD dus.
quote:
Ik heb pyromaanneigingen en jouw huis lijkt me geschikt om te laten afbranden, wel Halal uiteraard!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Is het niet beter dat jij er zelf uit stapt?
Klopt nl. iets behoorlijk niet aan je uitdrukkingen...
Ik heb het niet over neonazi's.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Och arme, die zielige neonazi's toch ook in Dresden
Ik denk dat het een stuk minder moeite kost voor ons allemaal om gewoon te accepteren dat het grootste deel van Nederland er niet bij ligt zoals de schilderswijk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:07 schreef martijn070 het volgende:
De andere opties zijn naief en idioot. Ik zou liever racist zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef martijn070 het volgende:
[..]
oke dat is jouw mening , daar zeg ik niks van .
voor mijn part richt je een politieke partij op PTH (partij tegen hageneze)
ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat je niet gelijk een racist ofzo ben als je pvv stemt
Ik voel me niet meer thuis in mijn land.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk minder moeite kost voor ons allemaal om gewoon te accepteren dat het grootste deel van Nederland er niet bij ligt zoals de schilderswijk.
En daar is madam weer zonder input.quote:
Och gut dan ga je toch lekker verhuizenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer thuis in mijn land.
Dat heeft een duidelijke reden.
Precies. Dit land is nu van ons vriend. Ik zou maar arabisch gaan leren als ik jou was.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wouter en kom je uit Lelystad>?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is madam weer zonder input.
Sodepleur aub op.
Sodemieter aub op. gekquote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb pyromaanneigingen en jouw huis lijkt me geschikt om te laten afbranden, wel Halal uiteraard!
Zoek dan een plek in Nederland waar je je wel thuis voelt, doe er zelf wat aan. Verwachten dat de overheid maar alle problemen voor je op gaat lossen is typisch links.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
afbranden zal jequote:
Ja, je bent een zeikerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik heet Henk, mijn vrouw Ingrid, en ik kom uit NL.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wouter en kom je uit Lelystad>?
Dan moet hij zijn geboorteplaats verlaten.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zoek dan een plek in Nederland waar je je wel thuis voelt, doe er zelf wat aan. Verwachten dat de overheid maar alle problemen voor je op gaat lossen is typisch links.
Echkte homo sapiens sapiens immigreren naar betere gebieden om het menselijk ras te verspreiden.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn geboorteplaats verlaten.
Met lui als jij, loslopende in deze maatschappij, is het mogelijk beter dat ik me bewapen?quote:
Hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ga mijn gevoel niet lopen ontkennen.quote:
Bewapenen en rolluiken voor je ramen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met lui als jij, loslopende in deze maatschappij, is het mogelijk beter dat ik me bewapen?
De overheid creëert een probleem voor mij, dan kies ik een andere overheid die het probleem ook weer op lost.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zoek dan een plek in Nederland waar je je wel thuis voelt, doe er zelf wat aan. Verwachten dat de overheid maar alle problemen voor je op gaat lossen is typisch links.
Leuke inbreng heb je... NOT.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef IkBenEenStoner het volgende:
TS is tokkie![]()
Pas maar op dat de boze Marokjes niet je ramen jatten!!11!!
Mensen zoals als jij zouden eigenlijk niet mogen stemmenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De overheid creëert een probleem voor mij, dan kies ik een andere overheid die het probleem ook weer op lost.
Ik betaal er immers grif voor, 80% van mijn verdiende geld.
Heb ik ook recht van spreken.
Maar bij linksmensen heb je dan geen recht van spreken, die gaan je dan daadwerkelijk bedreigen met geweld.
Links is de kanker van deze maatschappij.
Ik ben hier eboren, opgegroeid en heb dit land mee opgebouwd tot nu.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Trouwens TS wat maakt dit jouw land? Wat heb jij ooit voor Nederland gedaan?
Ik denk steeds meer en meer dat je rolletjes aan het omdraaien bent, Geert.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met lui als jij, loslopende in deze maatschappij, is het mogelijk beter dat ik me bewapen?
Ja, die 80% belastingheffing op bijstandsuitkeringen is echt schandalig.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De overheid creëert een probleem voor mij, dan kies ik een andere overheid die het probleem ook weer op lost.
Ik betaal er immers grif voor, 80% van mijn verdiende geld.
Heb ik ook recht van spreken.
Daar zit een kern van waarheid in. "Links" zorgt voor een grotere overheid waardoor meer mensen afhankelijk worden van deze overheid qua inkomen (baan, uitkering etc) waardoor deze mensen ook weer gaan stemmen op linkse partijen om hun baan/uitkering/subsidie te behouden en ga zo maar door.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef skattebaut het volgende:
Links is de kanker van deze maatschappij.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben hier eboren, opgegroeid en heb dit land mee opgebouwd tot nu.
Daarom zie ik het als mijn land.
Raar he?
Om links nog meer de boel te laten afbreken en ons in de schulden te laten eindigen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Mensen zoals als jij zouden eigenlijk niet mogen stemmen
Nee, je snapt het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, die 80% belastingheffing op bijstandsuitkeringen is echt schandalig.
Nee links zorgt dat tokkies met een pak shag in hun hand en onder hun armen lang genoeg leven om de stembus te halen en het vakje naast geert wilders rood te kleuren. Ze verneuken dus wel dit land maar om een andere reden dan jij denkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. "Links" zorgt voor een grotere overheid waardoor meer mensen afhankelijk worden van deze overheid qua inkomen (baan, uitkering etc) waardoor deze mensen ook weer gaan stemmen op linkse partijen om hun baan/uitkering/subsidie te behouden en ga zo maar door.
Tenzij je 70+ bent is dat complete bullshit.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben hier eboren, opgegroeid en heb dit land mee opgebouwd tot nu.
Daarom zie ik het als mijn land.
Raar he?
Oh, bepaal jij dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je vandaag dood neervalt zal je land je niet missen hoor.
Denk je dat 20 jaar dokken geen rechten geeft?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tenzij je 70+ bent is dat complete bullshit.
Jajaja links is puur evil al het erge wat op deze wereld gebeurt komt door links...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Om links nog meer de boel te laten afbreken en ons in de schulden te laten eindigen?
Jou mening is waarschijnlijk serieus en daarmee meteen ook te triest voor woorden.
Nee ik denk dat o.a. mijn opa en jouw vader ons land hebben opgebouwd (na de oorlog), het enige wat jij en ik op dit moment doen is meeliften op wat zij hebben opgebouwd.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Denk je dat 20 jaar dokken geen rechten geeft?
Jij bent gestoord.
Sick.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee links zorgt dat tokkies met een pak shag in hun hand en onder hun armen lang genoeg leven om de stembus te halen en het vakje naast geert wilders rood te kleuren. Ze verneuken dus wel dit land maar om een andere reden dan jij denkt.
Niks meeliften, ik bouw al 20jaar + aan dit land, dag in dag uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nee ik denk dat o.a. mijn opa en jouw vader ons land hebben opgebouwd (na de oorlog), het enige wat jij en ik op dit moment doen is meeliften op wat zij hebben opgebouwd.
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is madam weer zonder input.
Sodepleur aub op.
Het gaat hier om geweld, en dat komt alleen van links.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Jajaja links is puur evil al het erge wat op deze wereld gebeurt komt door links...
Denk na gast, lees een boek.
Hier weer zo'n kwaliteitspost.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef 2dope het volgende:
Haha deze verzuurde tokkie weer. Ben je al Nederlandse lessen aan het volgen, zwakbegaafd pauperventje?
Ja man in WOII is er helemaal niks gebeurd..quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het gaat hier om geweld, en dat komt alleen van links.
Jij denkt dat als jij vanavond dood neervalt we morgen een nationale rouwdag hebben?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Oh, bepaal jij dat?
Ik denk eerder dat als de hele onproductieve linksmeute dood neer valt je daar niets van merkt.
Van mij ook maar eerst mogen ze het simpele volk eruit donderen. Jij valt daar ook onder.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sick.
Het gaat puntje bij paaltje alleen maar om:
Grenzen open of dicht.
Van mij mogen ze dicht.
Ik heb last van tocht.
Je mag blij zijn dat die immigranten uit Turkije en Marokko de vuile stinkwerkjes wilden doen, waarvoor de Nederlanders zich te goed voor vonden.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sick.
Het gaat puntje bij paaltje alleen maar om:
Grenzen open of dicht.
Van mij mogen ze dicht.
Ik heb last van tocht.
Kom mijn raam maar ingooien danquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef skattebaut het volgende:
Toch wel erg eigenlijk.
Stel je voor je gaat de ramen in gooien bij mensen met een PVDA/GL/D66 poster.
Mompelt iets met te achterlijk.
Correct.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. "Links" zorgt voor een grotere overheid waardoor meer mensen afhankelijk worden van deze overheid qua inkomen (baan, uitkering etc) waardoor deze mensen ook weer gaan stemmen op linkse partijen om hun baan/uitkering/subsidie te behouden en ga zo maar door.
Nee, ik maak me niet schuldig aan geweld tegen anderen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kom mijn raam maar ingooien dan
Skattebaut is 15 en mag nog helemaal niet stemmen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Yu-Kee het volgende:
Skattebautje, als volgens jou alle partijen - behalve PVV - links zijn, waar stemde je dan op vóórdat de PVV bestond, jij linkse rode rakker?
Vast autohandelaar, net als al dat PVV-volk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk Skattebautje?
Dankzij hun leef ik nu in een land waar ik me niet meer thuis voel.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:32 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat die immigranten uit Turkije en Marokko de vuile stinkwerkjes wilden doen, waarvoor de Nederlanders zich te goed voor vonden.
Ook dankzij hen leef jij nu in welvaart ondankbare stuk vreten
Dat was niet de pvda hoor, niet alles komt door links.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dankzij hun leef ik nu in een land waar ik me niet meer thuis voel.
De arbeidsparticipatie is overigens ook ver te zoeken bij genoemde groep.
Bovendien waren het GAST!!!!!! arbeiders, nooit de bedoeling om permanent hier te blijven dus.
Maar helaas is dit door links fout geïnterpreteerd. (lees pvda)
Was de PVDA toen wel in de regering? We hebben lang geen linkse regering gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:42 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Dat was niet de pvda hoor, niet alles komt door links.
Je moet eens buiten je dorp/gat/wijk komen je bent volgens mij echt wereldvreemd.
En als je je hier niet meer thuis voelt. Who gives a shit rot dan lekker op.
Maar ik vraag me af, hoe gaat dat dan? Als er een Turk of Marokkaan een auto bij 'm wil kopen zet hij die klant zonder pardon buiten de deur?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
Vast autohandelaar, net als al dat PVV-volk.
Volgens mij was de pvda niet aan de macht toen ff checken.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Was de PVDA toen wel in de regering? We hebben lang geen linkse regering gehad.
Volgens mij durft hij dat niet, hij probeert hier alleen stoer te doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af, hoe gaat dat dan? Als er een Turk of Marokkaan een auto bij 'm wil kopen zet hij die klant zonder pardon buiten de deur?
Of als er een Marokkaan bij hem komt solliciteren?
Buiten Balkenende-4 hebben wij al decenialang geen linkse regering gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Was de PVDA toen wel in de regering? We hebben lang geen linkse regering gehad.
Tevens praat TS over concurrentie van de arbeiders uit Oost-Europa.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Buiten Balkenende-4 hebben wij al decenialang geen linkse regering gehad.
Goeie constatering.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:47 schreef Albertson het volgende:
Wat is dit?! Er is nog niks gebeurd en nu al een klaagtopic. Ts:![]()
verder topic niet gelezen,.
Het land wordt decennialang geregeerd door rechtse partijen en jij voelt nu een dreiging. Hoe zou dit kunnen komen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goeie constatering.
De dreiging van links infantiele achterlijken is dan ook niet van de lucht gezien alle bovenstaande dreigende en te achterlijke posts.
Seriously, wat doe je hier nog? Iedereen hier is volgens jou achterlijk en niemand op dit forum zal je ooit gelijk geven.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goeie constatering.
De dreiging van links infantiele achterlijken is dan ook niet van de lucht gezien alle bovenstaande dreigende en te achterlijke posts.
Die dreiging is er ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:47 schreef Albertson het volgende:
Wat is dit?! Er is nog niks gebeurd en nu al een klaagtopic. Ts:![]()
verder topic niet gelezen,.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Die dreiging is er ook.
Ik heb al menig werk gemist door illegale concurrentie van polen etc.
Verder liggen de uitkeringstrekkers thuis vrolijk verder op de bank terwijl ik hun uitkering bij elkaar werk.
Links beleid is te achterlijk voor woorden.
Bespaar je vanaf nu de moeite om te reageren, ik lees je posts niet meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Seriously, wat doe je hier nog? Iedereen hier is volgens jou achterlijk en niemand op dit forum zal je ooit gelijk geven.
Ga lekker discussieren op een PVV forum.
Kun jij eigenlijk wel lezen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt geen opleiding genoten hahahaha.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huis van ts
[ afbeelding ]
Blije lachende mensen
[ afbeelding ]
Ja, Polen die hier komen hebben vaak een zeer lage opleiding genoten. En jij concurreert met ze dus je bent vergelijkbaar met ze.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huis van ts
[ afbeelding ]
Blije lachende mensen
[ afbeelding ]
Ik heb je net al verteld dat je niet spoort, nu herhaal je jezelf.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huis van ts
[ afbeelding ]
Blije lachende mensen
[ afbeelding ]
De waarheid onder ogen zien is moeilijk hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Bespaar je vanaf nu de moeite om te reageren, ik lees je posts niet meer.
Ik herhaal mezelf wanneer jij mij verteld dat ik niet spoor?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb je net al verteld dat je niet spoort, nu herhaal je jezelf.
Vies eng ventje.
Te erg voor woorden dat mensen met jou achtergrond hier zo'n waffel durven open trekken.quote:
Huillie Huilliequote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Te erg voor woorden dat mensen met jou achtergrond hier zo'n waffel durven open trekken.
Als ik denhaag was was jij hier niet.
Geloof me vuile smerige....
Ik vind het wel erg voor de Nederlanders dat er zulke kankerdebielen als jij bij zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Te erg voor woorden dat mensen met jou achtergrond hier zo'n waffel durven open trekken.
Zo grappig... notquote:
Jouw achtergrond is het.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen kleuter, steek jezelf in de fik.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw achtergrond is het.
Wie is er nou de dombo
Kapitein Hypocrietquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zo grappig... not
Vertelt me veel over jou persoontje.
Mag met alle reacties hier ook wel constateren dat veel linksmensen een schroef los hebben in hun bovenkamer.
Dat verklaart ook meten de geweldbereidheid bij deze.
Dat was geen grapje.quote:
Nee, jouw huis weet je nog?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen kleuter, steek jezelf in de fik.
Wow zieke gedachtenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek gastquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Was de PVV niet de partij die het leger in Gouda wilde inzetten tegen een paar rotjochies? En dan zijn anderen geweldadig volgens jou?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zo grappig... not
Vertelt me veel over jou persoontje.
Mag met alle reacties hier ook wel constateren dat veel linksmensen een schroef los hebben in hun bovenkamer.
Dat verklaart ook meten de geweldbereidheid bij deze.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef romski het volgende:
Wat er nu allemaal gebeurd tijdens die opstanden in het midden-oosten, daar willen de (niet zo slimme) burgers een revolutie, maar blijkbaar hebben ze niet door, dat als ze de sharia invoeren, de terroristische organisaties aan de macht komen. Nog meer Islam, dus nog meer onderdrukking. In onze linkse media (NOS, NU.nl, etc.) wordt niks vermeld over de beestachtige daden van deze 'vredige' demonstranten.
De Moslimbrotherhood staat in zijn handen te wrijven en de vriendelijke president Achmedinejad maakt zich al lekker over de toekomstige plannen, want Iran is vol olie, dus rijk. Heel rijk. Hoogstwaarschijnlijk zijn deze plannen dat al deze Islam-landen samen gaan werken, zodat ze Israel van de kaart kunnen vegen en langzamerhand kunnen oprukken naar boven, Europa.
Dan moet je ook nog bedenken dat China en Rusland bondgenoten zijn van Iran. China snakt naar olie. Maarja, hier wordt in de Nederlandse media maar weinig over gesproken.
Dus wat zal er gebeuren als al deze landen gaan samenklieken, terwijl de USA allang failliet is?
Moeten wij Nederland nog verder laten islamiseren? Heeft Geert ongelijk? Alles is omgedraait, nu wordt de PVV afgeschilderd als fascistische partij, terwijl dit juist het geval is in de Islam!
Maar links zal altijd tegen rechts blijven schoppen, wat er ook gebeurd.
Geert heeft geen posters nodig, maar als je kneiterhard bent, hang er 1 voor je raam.
ai bong goed plan a sahbiquote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef DasApart het volgende:
kk zemmel ik doorzeef je met mn pipa als je die poster ophangt.
Ik steek zijn huis al in de fikquote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef DasApart het volgende:
Ik wil je helpen. Waar zien we elkaar? Morgen Amsterdam CS. Ik ben degene in zwart trainingspak.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik steek zijn huis al in de fik
Coolquote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik wil je helpen. Waar zien we elkaar? Morgen Amsterdam CS. Ik ben degene in zwart trainingspak.
Ga nou effe buiten spelen met je driewielertje.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef DasApart het volgende:
ZAAAAAAA! WAT ZEG JIJ ALLMAAL VIEZE VUILE KKZEMMEL, KOM HIER DAN MET JE KK PVV!quote:Op zondag 20 februari 2011 19:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga nou effe buiten spelen met je driewielertje.
Al ben ik bang dat frisse lucht jou hersenen geen goed meer kunnen doen.
Bedankt voor een van de enig zinvolle bijdragen in dit topic.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef romski het volgende:
Wat er nu allemaal gebeurd tijdens die opstanden in het midden-oosten, daar willen de (niet zo slimme) burgers een revolutie, maar blijkbaar hebben ze niet door, dat als ze de sharia invoeren, de terroristische organisaties aan de macht komen. Nog meer Islam, dus nog meer onderdrukking. In onze linkse media (NOS, NU.nl, etc.) wordt niks vermeld over de beestachtige daden van deze 'vredige' demonstranten.
De Moslimbrotherhood staat in zijn handen te wrijven en de vriendelijke president Achmedinejad maakt zich al lekker over de toekomstige plannen, want Iran is vol olie, dus rijk. Heel rijk. Hoogstwaarschijnlijk zijn deze plannen dat al deze Islam-landen samen gaan werken, zodat ze Israel van de kaart kunnen vegen en langzamerhand kunnen oprukken naar boven, Europa.
Dan moet je ook nog bedenken dat China en Rusland bondgenoten zijn van Iran. China snakt naar olie. Maarja, hier wordt in de Nederlandse media maar weinig over gesproken.
Dus wat zal er gebeuren als al deze landen gaan samenklieken, terwijl de USA allang failliet is?
Moeten wij Nederland nog verder laten islamiseren? Heeft Geert ongelijk? Alles is omgedraait, nu wordt de PVV afgeschilderd als fascistische partij, terwijl dit juist het geval is in de Islam!
Maar links zal altijd tegen rechts blijven schoppen, wat er ook gebeurd.
Geert heeft geen posters nodig, maar als je kneiterhard bent, hang er 1 voor je raam.
Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Bedankt voor een van de enig zinvolle bijdragen in dit topic.
Uiteraard heb je volledig gelijk.
Helaas is de hoofdmoot hier blind, stom en achterlijk.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef skattebaut het volgende:
Helaas is de hoofdmoot ben ik hier blind, stom en achterlijk.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef HUORATRON het volgende:
Zucht.. de reageerders hier illustreren mooi de gemiddelde Groenlinks stemmer. Beetje achterlijk schreeuwen, de spelfouten verraden hun LWOO niveau.. En qua inhoud is het allemaal poep.
Wtf heb jij geen spiegels thuis ofzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Helaas is de hoofdmoot hier blind, stom en achterlijk.
Nee, jij illustreert hier mooi de linksmens.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef HUORATRON het volgende:
Zucht.. TS illustreert hier mooi de gemiddelde PVV stemmer. Beetje achterlijk schreeuwen alleen dan wat netter verwoord, alleen de spelfouten verraden zijn LWOO niveau.. En qua inhoud is het allemaal poep.
Jonge je bent echt geobsedeerd door links/rechts hè. Je lijkt wel op een paar nerdjes uit mijn klas, die elkaar haten omdat de een bij de alliance en de andere bij Horde....quote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, jij illustreert hier mooi de linksmens.
Geen inhoudelijke reactie en in je tweede zin al beginnen beledigen...
Heerlijk links.
Ik sta er versteld van hoe erg de linkse indoctrinatie heden ten dage is op scholen in NL.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Gelijk heb je TS! Zo zijn ze!
Geen probleemquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Michielos het volgende:
ey Steven, ik en Tanker-t willen ook wel helpen zn huis in de hens te steken. Beloof me alleen een 1v1 gevecht als Skattebaut naar buiten komt rennen.
Wat ben je hier nu voor domme onzin aan t neer kalken???quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Jonge je bent echt geobsedeerd door links/rechts hè. Je lijkt wel op een paar nerdjes uit mijn klas, die elkaar haten omdat de een bij de alliance en de andere bij Horde....
Voel je je wel lekker?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef HUORATRON het volgende:
En natuurlijk blijven proberen te "winnen" terwijl ze constant worden gepowned.
Conclusie: eerst TS verkrachten, dan in de fik steken en een vreugdesdansje doen.
Van toekomstige hbo'ers had ik iets meer niveau verwacht.quote:
Kijk de linkse eikels inderdaad weer rellen daar!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als HBO'er zou je dit topic niet zo serieus nemen en de reacties al helemaal niet. Onderscheidingsvermogen, jwz.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Van toekomstige hbo'ers ad ik iets meer niveau verwacht.
Diploma's zijn zeer zeker aan inflatie onderhevig, ook hbo diploma's.
'is'quote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Oh ja, TS, leer is het verschil tussen jou en jouw...
Jij bent pas een mongool, al het onrecht wat jou aangedaan wordt komt automatisch door allochtonen. PVVers hebben geen zelfkennis en janken alleen maar FEIT.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat ben je hier nu voor domme onzin aan t neer kalken???
De maatschappij is niet jou kleuterschool.
Daarin gaat het voor de echt.
Misschien ga je dat ooit nog eens beseffen.
Nazi's en Hitler waren links.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef Albertson het volgende:
[..]
Kijk de linkse eikels inderdaad weer rellen daar!
Klopt, goeie zaak! Joden doen niemand kwaad, ze verdedigen alleen fel hun eigen land tegen de palestijnse terroristen. Maar hier krijg je ook een foute indruk van door onze linkse media.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mubarak is een vriend van de Joden
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Praxis is van Mubarak en Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nazi's en Hitler waren links.
Deze (nieuwe) Nazi's zijn dus ook links.
Je conclusie faalt derhalve.
Ik keur degelijk geweld overigens af.
Waarom je een praxis zou aanvallen is me ook geheel onduidelijk...
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
PVV is ook links en racistisch, twee gelijkenissen met de nazi's of begeef ik me nu op gevoelig gebied??quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat mensen hier wel hun ware ideeën lopen te uiten.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als HBO'er zou je dit topic niet zo serieus nemen en de reacties al helemaal niet. Onderscheidingsvermogen, jwz.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef DasApart het volgende:
Het huis van skat-tebout,
zal fikken als brand-dehout!
och wat zijn onze fokkertjes stout!
maar hey, as wordt vanzelf weer koud!
Je reageert anders al vaak zat op overduidelijke trollsquote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat mensen hier wel hun ware ideeën lopen te uiten.
In zoverre kan ik dat nog wel onderscheiden.
Het onrecht dat me aangedaan wordt komt van linkse partijen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Jij bent pas een mongool, al het onrecht wat jou aangedaan wordt komt automatisch door allochtonen. PVVers hebben geen zelfkennis en janken alleen maar FEIT.
Wij hebben geen linkse regering?????quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het onrecht dat me aangedaan wordt komt van linkse partijen.
Het resultaat is dat deze maatschappij door linkse besluitvorming gebukt gaat onder allochtoon geweld en criminaliteit.
Daar is dan weer iedereen het slachtoffer van.
Linkse regeringen zijn de dood voor een land.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef DasApart het volgende:
Het huis van skat-tebout,
zal fikken als brand-dehout!
och wat zijn onze fokkertjes stout!
maar hey, as wordt vanzelf weer koud!
De PVV is niet links.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
PVV is ook links en racistisch, twee gelijkenissen met de nazi's of begeef ik me nu op gevoelig gebied??
Ik denk dat u echt helemaal de weg kwijt bent. Hoe vaak per dag denk je aan het linkse gevaar? Ik heb echt het gevoel dat het uw hele leven in beslag neemt. Neems eens een biertje/jointje en ga eens stappen met vrienden ofzo. Ik heb het gevoel dat u binnenkort doorslaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het onrecht dat me aangedaan wordt komt van linkse partijen.
Het resultaat is dat deze maatschappij door linkse besluitvorming gebukt gaat onder allochtoon geweld en criminaliteit.
Daar is dan weer iedereen het slachtoffer van.
Linkse regeringen zijn de dood voor een land.
bron?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef romski het volgende:
TS, je hebt de partij PVV in je titel staan. Dit trekt direct alle linkse hufters aan.
Dat is het motto van links. Schoppen tegen rechts. Zo gaat dat al tientallen jaren.
Het is inderdaad bewezen dat er een afwijking in de hersenen zit bij mensen die felle links-aanhanger zijn.
Ik raad je aan om het partijprogramma van de PVV door te nemen u zal geheid schrikken.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De PVV is niet links.
De PVV is wel nationalistisch, en dat is hard nodig vandaag de dag.
Racistisch is de partij al helemaal niet.
Indien volgens jou wel, dan graag voorbeelden daarvan.
Sourcy.quote:
epic fail ditquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Tja, het is idd heel erg die afwijking.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef romski het volgende:
TS, je hebt de partij PVV in je titel staan. Dit trekt direct alle linkse hufters aan.
Dat is het motto van links. Schoppen tegen rechts. Zo gaat dat al tientallen jaren.
Het is inderdaad bewezen dat er een afwijking in de hersenen zit bij mensen die felle links-aanhanger zijn.
Hier is het programma.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
PVV is ook links en racistisch, twee gelijkenissen met de nazi's of begeef ik me nu op gevoelig gebied??
Ik vind het te achterlijk dat je niet voor je politieke keuze mag uit komen in dit land, zonder daardoor met geweld te worden geconfronteerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef OomBrouwer het volgende:
hang um niet bij je huis, maar in het winkelcentrum.
Hang 'm dan godverdomme gewoon op joh, jankbalquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind het te achterlijk dat je niet voor je politieke keuze mag uit komen in dit land, zonder daardoor met geweld te worden geconfronteerd.
Aanstellerquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind het te achterlijk dat je niet voor je politieke keuze mag uit komen in dit land, zonder daardoor met geweld te worden geconfronteerd.
Aansteller hang hem dan op, niemand houd je tegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De overheid zo daar hard tegen moeten optreden, maar hee, wacht effe, we hadden een linkse overheid...
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het is geen aanstel, maar een reëel probleem.quote:
Is je raam al ingegooid dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
Het is geen aanstel, maar een reëel probleem.
Je hebt die poster nog niet eens opgehangenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik klaag hier over een reëel probleem.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
TS klaagt hier eigenlijk gewoon over zijn onderbuikgevoel.
Tik je nu echt niet goed?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef DasApart het volgende:
HANG HEM, HANG HEM, HANG HEM VERHANG UUHM HANG HEM!
Nee, dat is je onderbuik hang hem op en als je raam ingegooid wordt aangiften doen klaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
Je hebt geen enkel bewijs voor wat je hier beweert.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik klaag hier over een reëel probleem.
Vrijheid van meningsuiting werkt bij links maar een kant op.
Indien niet naar links, dan mag je als anders denkende geweld verwachten.
Uiteraard laf en anoniem.
'S nachts een steen door je ruit.
Gewapend met een bivakmutsje en snel weg wezen.
Volgens mij heb je niet gezien hoeveel criminelen er bij PVV zitten...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het s niet makkelijk om je vanuit niets te omringen met goede mensen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef anno2010 het volgende:
Roepen om minder criminaliteit,meer vrijheid,meer veiligheid, en dan op die criminele mensen in de PVV stemmen![]()
Ojah, ze hebben soms wel leuke ideeen, maar al die andere ideeen en de mensen die erin zitten zijn gewoon belachelijk.
Wat ben jij een autist zeg. Lekker goed praten dat er criminelen bij de PVV zitten , maar wel weer expliciet beweren dat er criminelen bij links zitten, waarvoor je natuurlijk geen bewijs hebtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het s niet makkelijk om je vanuit niets te omringen met goede mensen.
Dat mensen de negatieve bladzijden over zichzelf liever onbelicht laten is een feit.
De linkse politiek zit vl met freaks, terroristen, inbrekers, geweldplegers etc.
waar wil je je dan eenzijdig op beroepen?
Geloof maar dat Lucassen eruit gaat.
Het moet gewoon niet hoeven zijn dat je moet vrezen voor ingegooide ramen of erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Nee, dat is je onderbuik hang hem op en als je raam ingegooid wordt aangiften doen klaar.
Als je niet durft moet je niet hier komen huilen.
Als je er voor vreest doe het dan niet is dat zo moeilijk??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het moet gewoon niet hoeven zijn dat je moet vrezen voor ingegooide ramen of erger.
Aangifte doen heeft geen nut in dit land.
Is gister wel gebleken uit die uitzending van Zembla.
Gelukkig is dat bij Wilders totaal niet het gevalquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
toeval?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef devl1nsect het volgende:
Er al ergens vanuit gaan voordat de poster hangt
Nee jood is ook geen ras, en zigeuner ook niet. En we weten wat er met die mensen is gebeurd toen die keurige NSDAP ze als een probleem begon te bestempelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier is het programma.
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Graag de citaten daaruit die racistisch zijn:
(moslim is geen ras)
Ik was je voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het lot van jouw poster.
Hang de poster voor je raam, richt er een camera op en ga op linksenjachtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik was je voor.
Hieruit blijkt duidelijk dat de straten vol lopen met idioten.
Cq. het dus onverantwoord is een poster op te hangen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee jood is ook geen ras, en zigeuner ook niet. En we weten wat er met die mensen is gebeurd toen die keurige NSDAP ze als een probleem begon te bestempelen.
Ik vraag daar niet om.quote:
Gast, je moet niet zo dom lullen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hang de poster voor je raam, richt er een camera op en ga op linksenjacht
DAT GEBEURT OOK NIETquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je moet niet zo dom lullen.
Het moet niet nodig zijn dat je ramen worden ingegooid vanwege je mening.
Geef het nu maar gewoon toe.
Links NL is een vies vuil agressief nest mafkezen.
Hoeveel ramen zijn er al ingegooid dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je moet niet zo dom lullen.
Het moet niet nodig zijn dat je ramen worden ingegooid vanwege je mening.
Dat gebeurt wel.quote:
Heb je één voorbeeld waar dat is gebeurd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel.
Mogelijk nog wel ergere dingen.
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkxquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je één voorbeeld waar dat is gebeurd?
Lekker makkelijk ook. Een incident erbij nemen en dan fijn en topic eromheen draaien alsof het de orde van de dag is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkx
Enige achtergrondinformatie is hier niet overbodig, lijkt mequote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkx
Marokkanen hier in de buurt hoeven zich al niet meer te bevestigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef OomBrouwer het volgende:
weet je wat het is.
Als je hem dan ophangt komen gelijk de straatmarrokanen. hetgeen wat gelijk de vooroordelen bevestigd voor zover men dat nog niet al bevestigd acht.
Poster+ruit=steen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Enige achtergrondinformatie is hier niet overbodig, lijkt me. Beetje erg gekleurde tekst dit.
Als je dit niet begrijpt, doe dan vooral geen moeite hierop te reageren.
?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens spreekt de TS zichzelf nogal tegen in elk topic dat hij opent.
- Wel/geen PVV-stemmer
- Wel/geen grootverdiener
Een beetje dubbelop, zou je niet zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef skattebaut het volgende:
Links+verkeerde denkbeelden=agressie
Je vroeg om een voorbeeld, ik geef het je.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij is het noemen van zo'n incident ook belachelijk. Dat is hetzelfde als zeggen dat je op straat doodgeschoten wordt, omdat dat wel eens gebeurd is.
Alle zieke reacties hier zijn tiendubbel op.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Een beetje dubbelop, zou je niet zeggen?
Jij stelt dat het ophangen van een PVV-poster voor je raam per definitie een steen door je ruit betekent, of in ieder geval een grote kans geeft daarop. Daar is dit niet echt een goed voorbeeld van nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Je vroeg om een voorbeeld, ik geef het je.
Is het weer niet goed....
Met dit advies zorg je juist dat mensen niet op de PVV gaan stemmen hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef skattebaut het volgende:
Ik hoop dat jullie eens hard na denken voor die tijd.
Het is niet voor niks dat PVV-stemmers over het algemeen laagopgeleid zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen iets tegen de PVV hebben. Je moet toch wel compleet van de pot gerukt zijn om niet door te hebben dat we alles wat onze opa's en oma's hebben opgebouwd na de oorlog aan het verkwanselen zijn aan raar pratende en vreemd voedsel etende inteeltliefhebbers?
Mijn mening is dat je een achterlijke bekrompen xenofobe idioot bent. Ik zal je ramen er niet om ingooien maar geeft wel aan wat ik tegen de standpunten van de PVV en een groot deel van haar stemmers heb.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen iets tegen de PVV hebben. Je moet toch wel compleet van de pot gerukt zijn om niet door te hebben dat we alles wat onze opa's en oma's hebben opgebouwd na de oorlog aan het verkwanselen zijn aan raar pratende en vreemd voedsel etende inteeltliefhebbers?
ik ookquote:
Een kwart ervan denkt dat Wilders minister isquote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat PVV-stemmers over het algemeen laagopgeleid zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |