Och gut dan ga je toch lekker verhuizenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik voel me niet meer thuis in mijn land.
Dat heeft een duidelijke reden.
Precies. Dit land is nu van ons vriend. Ik zou maar arabisch gaan leren als ik jou was.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wouter en kom je uit Lelystad>?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is madam weer zonder input.
Sodepleur aub op.
Sodemieter aub op. gekquote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb pyromaanneigingen en jouw huis lijkt me geschikt om te laten afbranden, wel Halal uiteraard!
Zoek dan een plek in Nederland waar je je wel thuis voelt, doe er zelf wat aan. Verwachten dat de overheid maar alle problemen voor je op gaat lossen is typisch links.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
afbranden zal jequote:
Ja, je bent een zeikerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik heet Henk, mijn vrouw Ingrid, en ik kom uit NL.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heet jij toevallig Wouter en kom je uit Lelystad>?
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je een poster aan je raam willen? Je bent toch geen Jehova-getuige dat je jouw wil aan anderen wil opdringen?
Dan moet hij zijn geboorteplaats verlaten.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zoek dan een plek in Nederland waar je je wel thuis voelt, doe er zelf wat aan. Verwachten dat de overheid maar alle problemen voor je op gaat lossen is typisch links.
Echkte homo sapiens sapiens immigreren naar betere gebieden om het menselijk ras te verspreiden.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn geboorteplaats verlaten.
Met lui als jij, loslopende in deze maatschappij, is het mogelijk beter dat ik me bewapen?quote:
Hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ga mijn gevoel niet lopen ontkennen.quote:
Bewapenen en rolluiken voor je ramen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met lui als jij, loslopende in deze maatschappij, is het mogelijk beter dat ik me bewapen?
De overheid creëert een probleem voor mij, dan kies ik een andere overheid die het probleem ook weer op lost.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:15 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zoek dan een plek in Nederland waar je je wel thuis voelt, doe er zelf wat aan. Verwachten dat de overheid maar alle problemen voor je op gaat lossen is typisch links.
Leuke inbreng heb je... NOT.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:20 schreef IkBenEenStoner het volgende:
TS is tokkie![]()
Pas maar op dat de boze Marokjes niet je ramen jatten!!11!!
Mensen zoals als jij zouden eigenlijk niet mogen stemmenquote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De overheid creëert een probleem voor mij, dan kies ik een andere overheid die het probleem ook weer op lost.
Ik betaal er immers grif voor, 80% van mijn verdiende geld.
Heb ik ook recht van spreken.
Maar bij linksmensen heb je dan geen recht van spreken, die gaan je dan daadwerkelijk bedreigen met geweld.
Links is de kanker van deze maatschappij.
Ik ben hier eboren, opgegroeid en heb dit land mee opgebouwd tot nu.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Trouwens TS wat maakt dit jouw land? Wat heb jij ooit voor Nederland gedaan?
Ik denk steeds meer en meer dat je rolletjes aan het omdraaien bent, Geert.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:17 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Met lui als jij, loslopende in deze maatschappij, is het mogelijk beter dat ik me bewapen?
Ja, die 80% belastingheffing op bijstandsuitkeringen is echt schandalig.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De overheid creëert een probleem voor mij, dan kies ik een andere overheid die het probleem ook weer op lost.
Ik betaal er immers grif voor, 80% van mijn verdiende geld.
Heb ik ook recht van spreken.
Daar zit een kern van waarheid in. "Links" zorgt voor een grotere overheid waardoor meer mensen afhankelijk worden van deze overheid qua inkomen (baan, uitkering etc) waardoor deze mensen ook weer gaan stemmen op linkse partijen om hun baan/uitkering/subsidie te behouden en ga zo maar door.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:21 schreef skattebaut het volgende:
Links is de kanker van deze maatschappij.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben hier eboren, opgegroeid en heb dit land mee opgebouwd tot nu.
Daarom zie ik het als mijn land.
Raar he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |