Het moet gewoon niet hoeven zijn dat je moet vrezen voor ingegooide ramen of erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Nee, dat is je onderbuik hang hem op en als je raam ingegooid wordt aangiften doen klaar.
Als je niet durft moet je niet hier komen huilen.
Als je er voor vreest doe het dan niet is dat zo moeilijk??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het moet gewoon niet hoeven zijn dat je moet vrezen voor ingegooide ramen of erger.
Aangifte doen heeft geen nut in dit land.
Is gister wel gebleken uit die uitzending van Zembla.
Gelukkig is dat bij Wilders totaal niet het gevalquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik klaag hier over een reëel probleem.
Vrijheid van meningsuiting werkt bij links maar een kant op.
Indien niet naar links, dan mag je als anders denkende geweld verwachten.
Uiteraard laf en anoniem.
'S nachts een steen door je ruit.
Gewapend met een bivakmutsje en snel weg wezen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je een poster aan je raam willen? Je bent toch geen Jehova-getuige dat je jouw wil aan anderen wil opdringen?
toeval?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef devl1nsect het volgende:
Er al ergens vanuit gaan voordat de poster hangt
Nee jood is ook geen ras, en zigeuner ook niet. En we weten wat er met die mensen is gebeurd toen die keurige NSDAP ze als een probleem begon te bestempelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier is het programma.
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Graag de citaten daaruit die racistisch zijn:
(moslim is geen ras)
Ik was je voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het lot van jouw poster.
Hang de poster voor je raam, richt er een camera op en ga op linksenjachtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik was je voor.
Hieruit blijkt duidelijk dat de straten vol lopen met idioten.
Cq. het dus onverantwoord is een poster op te hangen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee jood is ook geen ras, en zigeuner ook niet. En we weten wat er met die mensen is gebeurd toen die keurige NSDAP ze als een probleem begon te bestempelen.
Ik vraag daar niet om.quote:
Gast, je moet niet zo dom lullen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hang de poster voor je raam, richt er een camera op en ga op linksenjacht
DAT GEBEURT OOK NIETquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je moet niet zo dom lullen.
Het moet niet nodig zijn dat je ramen worden ingegooid vanwege je mening.
Geef het nu maar gewoon toe.
Links NL is een vies vuil agressief nest mafkezen.
Hoeveel ramen zijn er al ingegooid dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je moet niet zo dom lullen.
Het moet niet nodig zijn dat je ramen worden ingegooid vanwege je mening.
Dat gebeurt wel.quote:
Heb je één voorbeeld waar dat is gebeurd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel.
Mogelijk nog wel ergere dingen.
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkxquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je één voorbeeld waar dat is gebeurd?
Lekker makkelijk ook. Een incident erbij nemen en dan fijn en topic eromheen draaien alsof het de orde van de dag is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkx
Enige achtergrondinformatie is hier niet overbodig, lijkt mequote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkx
Marokkanen hier in de buurt hoeven zich al niet meer te bevestigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef OomBrouwer het volgende:
weet je wat het is.
Als je hem dan ophangt komen gelijk de straatmarrokanen. hetgeen wat gelijk de vooroordelen bevestigd voor zover men dat nog niet al bevestigd acht.
Poster+ruit=steen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Enige achtergrondinformatie is hier niet overbodig, lijkt me. Beetje erg gekleurde tekst dit.
Als je dit niet begrijpt, doe dan vooral geen moeite hierop te reageren.
?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens spreekt de TS zichzelf nogal tegen in elk topic dat hij opent.
- Wel/geen PVV-stemmer
- Wel/geen grootverdiener
Een beetje dubbelop, zou je niet zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef skattebaut het volgende:
Links+verkeerde denkbeelden=agressie
Je vroeg om een voorbeeld, ik geef het je.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij is het noemen van zo'n incident ook belachelijk. Dat is hetzelfde als zeggen dat je op straat doodgeschoten wordt, omdat dat wel eens gebeurd is.
Alle zieke reacties hier zijn tiendubbel op.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Een beetje dubbelop, zou je niet zeggen?
Jij stelt dat het ophangen van een PVV-poster voor je raam per definitie een steen door je ruit betekent, of in ieder geval een grote kans geeft daarop. Daar is dit niet echt een goed voorbeeld van nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Je vroeg om een voorbeeld, ik geef het je.
Is het weer niet goed....
Met dit advies zorg je juist dat mensen niet op de PVV gaan stemmen hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef skattebaut het volgende:
Ik hoop dat jullie eens hard na denken voor die tijd.
Het is niet voor niks dat PVV-stemmers over het algemeen laagopgeleid zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen iets tegen de PVV hebben. Je moet toch wel compleet van de pot gerukt zijn om niet door te hebben dat we alles wat onze opa's en oma's hebben opgebouwd na de oorlog aan het verkwanselen zijn aan raar pratende en vreemd voedsel etende inteeltliefhebbers?
Mijn mening is dat je een achterlijke bekrompen xenofobe idioot bent. Ik zal je ramen er niet om ingooien maar geeft wel aan wat ik tegen de standpunten van de PVV en een groot deel van haar stemmers heb.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen iets tegen de PVV hebben. Je moet toch wel compleet van de pot gerukt zijn om niet door te hebben dat we alles wat onze opa's en oma's hebben opgebouwd na de oorlog aan het verkwanselen zijn aan raar pratende en vreemd voedsel etende inteeltliefhebbers?
ik ookquote:
Een kwart ervan denkt dat Wilders minister isquote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat PVV-stemmers over het algemeen laagopgeleid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |