'is'quote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Oh ja, TS, leer is het verschil tussen jou en jouw...
Jij bent pas een mongool, al het onrecht wat jou aangedaan wordt komt automatisch door allochtonen. PVVers hebben geen zelfkennis en janken alleen maar FEIT.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat ben je hier nu voor domme onzin aan t neer kalken???
De maatschappij is niet jou kleuterschool.
Daarin gaat het voor de echt.
Misschien ga je dat ooit nog eens beseffen.
Nazi's en Hitler waren links.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef Albertson het volgende:
[..]
Kijk de linkse eikels inderdaad weer rellen daar!
Klopt, goeie zaak! Joden doen niemand kwaad, ze verdedigen alleen fel hun eigen land tegen de palestijnse terroristen. Maar hier krijg je ook een foute indruk van door onze linkse media.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mubarak is een vriend van de Joden
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Praxis is van Mubarak en Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nazi's en Hitler waren links.
Deze (nieuwe) Nazi's zijn dus ook links.
Je conclusie faalt derhalve.
Ik keur degelijk geweld overigens af.
Waarom je een praxis zou aanvallen is me ook geheel onduidelijk...
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
PVV is ook links en racistisch, twee gelijkenissen met de nazi's of begeef ik me nu op gevoelig gebied??quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat mensen hier wel hun ware ideeën lopen te uiten.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als HBO'er zou je dit topic niet zo serieus nemen en de reacties al helemaal niet. Onderscheidingsvermogen, jwz.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef DasApart het volgende:
Het huis van skat-tebout,
zal fikken als brand-dehout!
och wat zijn onze fokkertjes stout!
maar hey, as wordt vanzelf weer koud!
Je reageert anders al vaak zat op overduidelijke trollsquote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik denk toch echt dat mensen hier wel hun ware ideeën lopen te uiten.
In zoverre kan ik dat nog wel onderscheiden.
Het onrecht dat me aangedaan wordt komt van linkse partijen.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:29 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Jij bent pas een mongool, al het onrecht wat jou aangedaan wordt komt automatisch door allochtonen. PVVers hebben geen zelfkennis en janken alleen maar FEIT.
Wij hebben geen linkse regering?????quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het onrecht dat me aangedaan wordt komt van linkse partijen.
Het resultaat is dat deze maatschappij door linkse besluitvorming gebukt gaat onder allochtoon geweld en criminaliteit.
Daar is dan weer iedereen het slachtoffer van.
Linkse regeringen zijn de dood voor een land.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:35 schreef DasApart het volgende:
Het huis van skat-tebout,
zal fikken als brand-dehout!
och wat zijn onze fokkertjes stout!
maar hey, as wordt vanzelf weer koud!
De PVV is niet links.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
PVV is ook links en racistisch, twee gelijkenissen met de nazi's of begeef ik me nu op gevoelig gebied??
Ik denk dat u echt helemaal de weg kwijt bent. Hoe vaak per dag denk je aan het linkse gevaar? Ik heb echt het gevoel dat het uw hele leven in beslag neemt. Neems eens een biertje/jointje en ga eens stappen met vrienden ofzo. Ik heb het gevoel dat u binnenkort doorslaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het onrecht dat me aangedaan wordt komt van linkse partijen.
Het resultaat is dat deze maatschappij door linkse besluitvorming gebukt gaat onder allochtoon geweld en criminaliteit.
Daar is dan weer iedereen het slachtoffer van.
Linkse regeringen zijn de dood voor een land.
bron?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef romski het volgende:
TS, je hebt de partij PVV in je titel staan. Dit trekt direct alle linkse hufters aan.
Dat is het motto van links. Schoppen tegen rechts. Zo gaat dat al tientallen jaren.
Het is inderdaad bewezen dat er een afwijking in de hersenen zit bij mensen die felle links-aanhanger zijn.
Ik raad je aan om het partijprogramma van de PVV door te nemen u zal geheid schrikken.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De PVV is niet links.
De PVV is wel nationalistisch, en dat is hard nodig vandaag de dag.
Racistisch is de partij al helemaal niet.
Indien volgens jou wel, dan graag voorbeelden daarvan.
Sourcy.quote:
epic fail ditquote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Tja, het is idd heel erg die afwijking.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:40 schreef romski het volgende:
TS, je hebt de partij PVV in je titel staan. Dit trekt direct alle linkse hufters aan.
Dat is het motto van links. Schoppen tegen rechts. Zo gaat dat al tientallen jaren.
Het is inderdaad bewezen dat er een afwijking in de hersenen zit bij mensen die felle links-aanhanger zijn.
Hier is het programma.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:34 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
PVV is ook links en racistisch, twee gelijkenissen met de nazi's of begeef ik me nu op gevoelig gebied??
Ik vind het te achterlijk dat je niet voor je politieke keuze mag uit komen in dit land, zonder daardoor met geweld te worden geconfronteerd.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef OomBrouwer het volgende:
hang um niet bij je huis, maar in het winkelcentrum.
Hang 'm dan godverdomme gewoon op joh, jankbalquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind het te achterlijk dat je niet voor je politieke keuze mag uit komen in dit land, zonder daardoor met geweld te worden geconfronteerd.
Aanstellerquote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik vind het te achterlijk dat je niet voor je politieke keuze mag uit komen in dit land, zonder daardoor met geweld te worden geconfronteerd.
Aansteller hang hem dan op, niemand houd je tegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De overheid zo daar hard tegen moeten optreden, maar hee, wacht effe, we hadden een linkse overheid...
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het is geen aanstel, maar een reëel probleem.quote:
Is je raam al ingegooid dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
Het is geen aanstel, maar een reëel probleem.
Je hebt die poster nog niet eens opgehangenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik klaag hier over een reëel probleem.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef CaptainCookie het volgende:
TS klaagt hier eigenlijk gewoon over zijn onderbuikgevoel.
Tik je nu echt niet goed?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:07 schreef DasApart het volgende:
HANG HEM, HANG HEM, HANG HEM VERHANG UUHM HANG HEM!
Nee, dat is je onderbuik hang hem op en als je raam ingegooid wordt aangiften doen klaar.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
[..]
Je hebt geen enkel bewijs voor wat je hier beweert.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, ik klaag hier over een reëel probleem.
Vrijheid van meningsuiting werkt bij links maar een kant op.
Indien niet naar links, dan mag je als anders denkende geweld verwachten.
Uiteraard laf en anoniem.
'S nachts een steen door je ruit.
Gewapend met een bivakmutsje en snel weg wezen.
Volgens mij heb je niet gezien hoeveel criminelen er bij PVV zitten...quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het s niet makkelijk om je vanuit niets te omringen met goede mensen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef anno2010 het volgende:
Roepen om minder criminaliteit,meer vrijheid,meer veiligheid, en dan op die criminele mensen in de PVV stemmen![]()
Ojah, ze hebben soms wel leuke ideeen, maar al die andere ideeen en de mensen die erin zitten zijn gewoon belachelijk.
Wat ben jij een autist zeg. Lekker goed praten dat er criminelen bij de PVV zitten , maar wel weer expliciet beweren dat er criminelen bij links zitten, waarvoor je natuurlijk geen bewijs hebtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het s niet makkelijk om je vanuit niets te omringen met goede mensen.
Dat mensen de negatieve bladzijden over zichzelf liever onbelicht laten is een feit.
De linkse politiek zit vl met freaks, terroristen, inbrekers, geweldplegers etc.
waar wil je je dan eenzijdig op beroepen?
Geloof maar dat Lucassen eruit gaat.
Het moet gewoon niet hoeven zijn dat je moet vrezen voor ingegooide ramen of erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:09 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Nee, dat is je onderbuik hang hem op en als je raam ingegooid wordt aangiften doen klaar.
Als je niet durft moet je niet hier komen huilen.
Als je er voor vreest doe het dan niet is dat zo moeilijk??quote:Op zondag 20 februari 2011 20:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het moet gewoon niet hoeven zijn dat je moet vrezen voor ingegooide ramen of erger.
Aangifte doen heeft geen nut in dit land.
Is gister wel gebleken uit die uitzending van Zembla.
Gelukkig is dat bij Wilders totaal niet het gevalquote:Op zondag 20 februari 2011 20:08 schreef skattebaut het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je een poster aan je raam willen? Je bent toch geen Jehova-getuige dat je jouw wil aan anderen wil opdringen?
toeval?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:12 schreef devl1nsect het volgende:
Er al ergens vanuit gaan voordat de poster hangt
Nee jood is ook geen ras, en zigeuner ook niet. En we weten wat er met die mensen is gebeurd toen die keurige NSDAP ze als een probleem begon te bestempelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hier is het programma.
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
Graag de citaten daaruit die racistisch zijn:
(moslim is geen ras)
Ik was je voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:18 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het lot van jouw poster.
Hang de poster voor je raam, richt er een camera op en ga op linksenjachtquote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik was je voor.
Hieruit blijkt duidelijk dat de straten vol lopen met idioten.
Cq. het dus onverantwoord is een poster op te hangen.
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:19 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee jood is ook geen ras, en zigeuner ook niet. En we weten wat er met die mensen is gebeurd toen die keurige NSDAP ze als een probleem begon te bestempelen.
Ik vraag daar niet om.quote:
Gast, je moet niet zo dom lullen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hang de poster voor je raam, richt er een camera op en ga op linksenjacht
DAT GEBEURT OOK NIETquote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je moet niet zo dom lullen.
Het moet niet nodig zijn dat je ramen worden ingegooid vanwege je mening.
Geef het nu maar gewoon toe.
Links NL is een vies vuil agressief nest mafkezen.
Hoeveel ramen zijn er al ingegooid dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Gast, je moet niet zo dom lullen.
Het moet niet nodig zijn dat je ramen worden ingegooid vanwege je mening.
Dat gebeurt wel.quote:
Heb je één voorbeeld waar dat is gebeurd?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel.
Mogelijk nog wel ergere dingen.
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkxquote:Op zondag 20 februari 2011 20:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Heb je één voorbeeld waar dat is gebeurd?
Lekker makkelijk ook. Een incident erbij nemen en dan fijn en topic eromheen draaien alsof het de orde van de dag is.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkx
Enige achtergrondinformatie is hier niet overbodig, lijkt mequote:Op zondag 20 februari 2011 20:37 schreef skattebaut het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/pvv-p(...)erdoor.8952147.lynkx
Marokkanen hier in de buurt hoeven zich al niet meer te bevestigen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:34 schreef OomBrouwer het volgende:
weet je wat het is.
Als je hem dan ophangt komen gelijk de straatmarrokanen. hetgeen wat gelijk de vooroordelen bevestigd voor zover men dat nog niet al bevestigd acht.
Poster+ruit=steen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Enige achtergrondinformatie is hier niet overbodig, lijkt me. Beetje erg gekleurde tekst dit.
Als je dit niet begrijpt, doe dan vooral geen moeite hierop te reageren.
?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef CaptainCookie het volgende:
Tevens spreekt de TS zichzelf nogal tegen in elk topic dat hij opent.
- Wel/geen PVV-stemmer
- Wel/geen grootverdiener
Een beetje dubbelop, zou je niet zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 20:46 schreef skattebaut het volgende:
Links+verkeerde denkbeelden=agressie
Je vroeg om een voorbeeld, ik geef het je.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Daarbij is het noemen van zo'n incident ook belachelijk. Dat is hetzelfde als zeggen dat je op straat doodgeschoten wordt, omdat dat wel eens gebeurd is.
Alle zieke reacties hier zijn tiendubbel op.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:47 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Een beetje dubbelop, zou je niet zeggen?
Jij stelt dat het ophangen van een PVV-poster voor je raam per definitie een steen door je ruit betekent, of in ieder geval een grote kans geeft daarop. Daar is dit niet echt een goed voorbeeld van nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Je vroeg om een voorbeeld, ik geef het je.
Is het weer niet goed....
Met dit advies zorg je juist dat mensen niet op de PVV gaan stemmen hè.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:51 schreef skattebaut het volgende:
Ik hoop dat jullie eens hard na denken voor die tijd.
Het is niet voor niks dat PVV-stemmers over het algemeen laagopgeleid zijn.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen iets tegen de PVV hebben. Je moet toch wel compleet van de pot gerukt zijn om niet door te hebben dat we alles wat onze opa's en oma's hebben opgebouwd na de oorlog aan het verkwanselen zijn aan raar pratende en vreemd voedsel etende inteeltliefhebbers?
Mijn mening is dat je een achterlijke bekrompen xenofobe idioot bent. Ik zal je ramen er niet om ingooien maar geeft wel aan wat ik tegen de standpunten van de PVV en een groot deel van haar stemmers heb.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat mensen iets tegen de PVV hebben. Je moet toch wel compleet van de pot gerukt zijn om niet door te hebben dat we alles wat onze opa's en oma's hebben opgebouwd na de oorlog aan het verkwanselen zijn aan raar pratende en vreemd voedsel etende inteeltliefhebbers?
ik ookquote:
Een kwart ervan denkt dat Wilders minister isquote:Op zondag 20 februari 2011 20:55 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat PVV-stemmers over het algemeen laagopgeleid zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |