Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Bedankt voor een van de enig zinvolle bijdragen in dit topic.
Uiteraard heb je volledig gelijk.
Helaas is de hoofdmoot hier blind, stom en achterlijk.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef skattebaut het volgende:
Helaas is de hoofdmoot ben ik hier blind, stom en achterlijk.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef HUORATRON het volgende:
Zucht.. de reageerders hier illustreren mooi de gemiddelde Groenlinks stemmer. Beetje achterlijk schreeuwen, de spelfouten verraden hun LWOO niveau.. En qua inhoud is het allemaal poep.
Wtf heb jij geen spiegels thuis ofzo.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Helaas is de hoofdmoot hier blind, stom en achterlijk.
Nee, jij illustreert hier mooi de linksmens.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:12 schreef HUORATRON het volgende:
Zucht.. TS illustreert hier mooi de gemiddelde PVV stemmer. Beetje achterlijk schreeuwen alleen dan wat netter verwoord, alleen de spelfouten verraden zijn LWOO niveau.. En qua inhoud is het allemaal poep.
Jonge je bent echt geobsedeerd door links/rechts hè. Je lijkt wel op een paar nerdjes uit mijn klas, die elkaar haten omdat de een bij de alliance en de andere bij Horde....quote:Op zondag 20 februari 2011 19:16 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, jij illustreert hier mooi de linksmens.
Geen inhoudelijke reactie en in je tweede zin al beginnen beledigen...
Heerlijk links.
Ik sta er versteld van hoe erg de linkse indoctrinatie heden ten dage is op scholen in NL.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:15 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Gelijk heb je TS! Zo zijn ze!
Geen probleemquote:Op zondag 20 februari 2011 19:17 schreef Michielos het volgende:
ey Steven, ik en Tanker-t willen ook wel helpen zn huis in de hens te steken. Beloof me alleen een 1v1 gevecht als Skattebaut naar buiten komt rennen.
Wat ben je hier nu voor domme onzin aan t neer kalken???quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Jonge je bent echt geobsedeerd door links/rechts hè. Je lijkt wel op een paar nerdjes uit mijn klas, die elkaar haten omdat de een bij de alliance en de andere bij Horde....
Voel je je wel lekker?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:20 schreef HUORATRON het volgende:
En natuurlijk blijven proberen te "winnen" terwijl ze constant worden gepowned.
Conclusie: eerst TS verkrachten, dan in de fik steken en een vreugdesdansje doen.
Van toekomstige hbo'ers had ik iets meer niveau verwacht.quote:
Kijk de linkse eikels inderdaad weer rellen daar!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik zie links geweld overal.
Vandaag ook weer, 80 agenten gewond in DLD nav een demonstratie.
Elke keer komt het geweld van links.
Als HBO'er zou je dit topic niet zo serieus nemen en de reacties al helemaal niet. Onderscheidingsvermogen, jwz.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Van toekomstige hbo'ers ad ik iets meer niveau verwacht.
Diploma's zijn zeer zeker aan inflatie onderhevig, ook hbo diploma's.
'is'quote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Oh ja, TS, leer is het verschil tussen jou en jouw...
Jij bent pas een mongool, al het onrecht wat jou aangedaan wordt komt automatisch door allochtonen. PVVers hebben geen zelfkennis en janken alleen maar FEIT.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:21 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wat ben je hier nu voor domme onzin aan t neer kalken???
De maatschappij is niet jou kleuterschool.
Daarin gaat het voor de echt.
Misschien ga je dat ooit nog eens beseffen.
Nazi's en Hitler waren links.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:26 schreef Albertson het volgende:
[..]
Kijk de linkse eikels inderdaad weer rellen daar!
Klopt, goeie zaak! Joden doen niemand kwaad, ze verdedigen alleen fel hun eigen land tegen de palestijnse terroristen. Maar hier krijg je ook een foute indruk van door onze linkse media.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mubarak is een vriend van de Joden
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:28 schreef HUORATRON het volgende:
Oh ja, TS, leer is het verschil tussen jou en jouw...
Praxis is van Mubarak en Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nazi's en Hitler waren links.
Deze (nieuwe) Nazi's zijn dus ook links.
Je conclusie faalt derhalve.
Ik keur degelijk geweld overigens af.
Waarom je een praxis zou aanvallen is me ook geheel onduidelijk...
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
PVV is ook links en racistisch, twee gelijkenissen met de nazi's of begeef ik me nu op gevoelig gebied??quote:Op zondag 20 februari 2011 19:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |