quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je een poster aan je raam willen? Je bent toch geen Jehova-getuige dat je jouw wil aan anderen wil opdringen?
Eigenlijk uit restecpt aan Geert, omdat hij het lef heeft om wel zijn nek uit te durven steken en daardoor nu geen leven meer heeft.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Waarom zou je een poster aan je raam willen? Je bent toch geen Jehova-getuige dat je jouw wil aan anderen wil opdringen?
Dit dus. TS is eigenlijk iemand die niet in deze maatschappij thuishoort.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef teknomist het volgende:
TS trekt zijn conclusies al voordat -ie überhaupt iets ondernomen heeft.
Steek je eigen nek dan uit, of ben je bang wakker te worden tussen glas en urine?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Eigenlijk uit restecpt aan Geert, omdat hij het lef heeft om wel zijn nek uit te durven steken en daardoor nu geen leven meer heeft.
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat e.o.a. achterlijke geen controle heeft over zijn emoties en dus iets gaat doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef teknomist het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dit dus. TS is eigenlijk iemand die niet in deze maatschappij thuishoort.
wordt het dan niet een donkerpaars vermoeden?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat e.o.a. achterlijke geen controle heeft over zijn emoties en dus iets gaat doen.
Is dergelijke afweging zo raar?
quote:
urrr.... dan heeft ie in ieder geval goed gekozen.... Dat is uiteindelijk het belangrijkste standpunt van de PVV; iedereen veroordelen nog voordat ze iets gedaan hebben.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:53 schreef teknomist het volgende:
Niks racistischer, niks tactlozer, wel eerlijker en recht voor je raap.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij noemt andere partijen links terwijl je achter de standpunten van de PVV staat? PVV is gewoon net als SP alleen dan rascistischer en tactlozer.
Ja, hoezo?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat e.o.a. achterlijke geen controle heeft over zijn emoties en dus iets gaat doen.
Is dergelijke afweging zo raar?
eerlijk, recht voor je raap heel racistisch en tactloos jaquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks racistischer, niks tactlozer, wel eerlijker en recht voor je raap.
Mijn ouders hebben dus een SP poster hangen. En ik dacht precies hetzelfde zoals jij het verwoord.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef OEM het volgende:
Beetje moeilijk in te schatten vooraf niet?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:55 schreef Wintervacht het volgende:
[..]
Steek je eigen nek dan uit, of ben je bang wakker te worden tussen glas en urine?
Hij was de man, hij durfde er tenminste iets van te zeggen.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:54 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Eigenlijk uit restecpt aan Geert, omdat hij het lef heeft om wel zijn nek uit te durven steken en daardoor nu geen leven meer heeft.
Naar wie dan racistisch???quote:Op zondag 20 februari 2011 17:57 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
eerlijk, recht voor je raap heel racistisch en tactloos ja
Correct, behalve je druk op de verkeerde emoticon,quote:Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Hij was de man, hij durfde er tenminste iets van te zeggen.
Nee hoor het is een quote van een vrouw over Pimmetje. Ook zo'n zielig geval (die vrouw dus).quote:Op zondag 20 februari 2011 18:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Correct, behalve je druk op de verkeerde emoticon,
Bepaalde regels alleen maar voor bepaalde bevolkingsgroepen laten tellen is gewoon racistischquote:Op zondag 20 februari 2011 17:56 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks racistischer, niks tactlozer, wel eerlijker en recht voor je raap.
Mag ik je erop attenderen dat het niet normaal is iemands ramen in te gooien omdat je het niet met hem eens bent??quote:Op zondag 20 februari 2011 17:58 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ach ja ze gooien hier wel ramen in van mensen met ajax vlaggen en vaak zijn de mensen die dit doen ook PVV symaptisanten.
Noem even exact wat je bedoeld graag.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Bepaalde regels alleen maar voor bepaalde bevolkingsgroepen laten tellen is gewoon racistisch
Nog mooier vuile crimineel!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar woon je?
Ik steek je huis wel gewoon in de fik
naar mensen van een ander ras natuurlijkquote:
Beetje ziek in je hoofd?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt een nieuwe kristalnacht om maar met de 1e godwin te komen. Ditmaal geen Joden, maar mensen met een PVV-poster voor het raam...
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar woon je?
Mag ik je erop attenderen dat niemand jouw ramen in heeft gegooid en je gewoon je onderbuikgevoel met ons deelt?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mag ik je erop attenderen dat het niet normaal is iemands ramen in te gooien omdat je het niet met hem eens bent??
Een stop vanaf immigratie vanuit Moslim-landen. Een wet gebasseerd op afkomst/religie. Stel dan gewone eisen zoals diploma, werk, minimaal hoeveelheid kapitaalquote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Noem even exact wat je bedoeld graag.
wacht maar jongen, de slinksmensen komen je halen!quote:
Noem nou even wat je exact bedoeld... en naar wie exact.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:02 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
naar mensen van een ander ras natuurlijk
Geïnspireerd geraakt door Kedichem?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Waar woon je?
Watquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef teknomist het volgende:
[..]
Geïnspireerd geraakt door Kedichem?
Behoorlijk!quote:
Ik zie links geweld overal.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Mag ik je erop attenderen dat niemand jouw ramen in heeft gegooid en je gewoon je onderbuikgevoel met ons deelt?
Alles om mensen zoals jij te irriteren.quote:
Ga dan even naar een dokter.quote:
Als jij serieus bent in je mening ben je echt een vuile sicko.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alles om mensen zoals jij te irriteren.
Wel lekker warm dan
Ik ben altijd serieus op fokquote:Op zondag 20 februari 2011 18:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Als jij serieus bent in je mening ben je echt een vuile sicko.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |