Ik heb je net al verteld dat je niet spoort, nu herhaal je jezelf.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huis van ts
[ afbeelding ]
Blije lachende mensen
[ afbeelding ]
De waarheid onder ogen zien is moeilijk hequote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Bespaar je vanaf nu de moeite om te reageren, ik lees je posts niet meer.
Ik herhaal mezelf wanneer jij mij verteld dat ik niet spoor?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik heb je net al verteld dat je niet spoort, nu herhaal je jezelf.
Vies eng ventje.
Te erg voor woorden dat mensen met jou achtergrond hier zo'n waffel durven open trekken.quote:
Huillie Huilliequote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Te erg voor woorden dat mensen met jou achtergrond hier zo'n waffel durven open trekken.
Als ik denhaag was was jij hier niet.
Geloof me vuile smerige....
Ik vind het wel erg voor de Nederlanders dat er zulke kankerdebielen als jij bij zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Te erg voor woorden dat mensen met jou achtergrond hier zo'n waffel durven open trekken.
Zo grappig... notquote:
Jouw achtergrond is het.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen kleuter, steek jezelf in de fik.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jouw achtergrond is het.
Wie is er nou de dombo
Kapitein Hypocrietquote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zo grappig... not
Vertelt me veel over jou persoontje.
Mag met alle reacties hier ook wel constateren dat veel linksmensen een schroef los hebben in hun bovenkamer.
Dat verklaart ook meten de geweldbereidheid bij deze.
Dat was geen grapje.quote:
Nee, jouw huis weet je nog?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ga spelen kleuter, steek jezelf in de fik.
Wow zieke gedachtenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek gastquote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Was de PVV niet de partij die het leger in Gouda wilde inzetten tegen een paar rotjochies? En dan zijn anderen geweldadig volgens jou?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:59 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Zo grappig... not
Vertelt me veel over jou persoontje.
Mag met alle reacties hier ook wel constateren dat veel linksmensen een schroef los hebben in hun bovenkamer.
Dat verklaart ook meten de geweldbereidheid bij deze.
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Mubarak is een vriend van de Jodenquote:Op zondag 20 februari 2011 19:04 schreef romski het volgende:
Wat er nu allemaal gebeurd tijdens die opstanden in het midden-oosten, daar willen de (niet zo slimme) burgers een revolutie, maar blijkbaar hebben ze niet door, dat als ze de sharia invoeren, de terroristische organisaties aan de macht komen. Nog meer Islam, dus nog meer onderdrukking. In onze linkse media (NOS, NU.nl, etc.) wordt niks vermeld over de beestachtige daden van deze 'vredige' demonstranten.
De Moslimbrotherhood staat in zijn handen te wrijven en de vriendelijke president Achmedinejad maakt zich al lekker over de toekomstige plannen, want Iran is vol olie, dus rijk. Heel rijk. Hoogstwaarschijnlijk zijn deze plannen dat al deze Islam-landen samen gaan werken, zodat ze Israel van de kaart kunnen vegen en langzamerhand kunnen oprukken naar boven, Europa.
Dan moet je ook nog bedenken dat China en Rusland bondgenoten zijn van Iran. China snakt naar olie. Maarja, hier wordt in de Nederlandse media maar weinig over gesproken.
Dus wat zal er gebeuren als al deze landen gaan samenklieken, terwijl de USA allang failliet is?
Moeten wij Nederland nog verder laten islamiseren? Heeft Geert ongelijk? Alles is omgedraait, nu wordt de PVV afgeschilderd als fascistische partij, terwijl dit juist het geval is in de Islam!
Maar links zal altijd tegen rechts blijven schoppen, wat er ook gebeurd.
Geert heeft geen posters nodig, maar als je kneiterhard bent, hang er 1 voor je raam.
ai bong goed plan a sahbiquote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef DasApart het volgende:
kk zemmel ik doorzeef je met mn pipa als je die poster ophangt.
Ik steek zijn huis al in de fikquote:Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef DasApart het volgende:
kk zemmel ik doorzeef je met mn pipa als je die poster ophangt.
Ik wil je helpen. Waar zien we elkaar? Morgen Amsterdam CS. Ik ben degene in zwart trainingspak.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik steek zijn huis al in de fik
Coolquote:Op zondag 20 februari 2011 19:10 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik wil je helpen. Waar zien we elkaar? Morgen Amsterdam CS. Ik ben degene in zwart trainingspak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |