Vast autohandelaar, net als al dat PVV-volk.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk Skattebautje?
Dankzij hun leef ik nu in een land waar ik me niet meer thuis voel.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:32 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat die immigranten uit Turkije en Marokko de vuile stinkwerkjes wilden doen, waarvoor de Nederlanders zich te goed voor vonden.
Ook dankzij hen leef jij nu in welvaart ondankbare stuk vreten
Dat was niet de pvda hoor, niet alles komt door links.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dankzij hun leef ik nu in een land waar ik me niet meer thuis voel.
De arbeidsparticipatie is overigens ook ver te zoeken bij genoemde groep.
Bovendien waren het GAST!!!!!! arbeiders, nooit de bedoeling om permanent hier te blijven dus.
Maar helaas is dit door links fout geïnterpreteerd. (lees pvda)
Was de PVDA toen wel in de regering? We hebben lang geen linkse regering gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:42 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Dat was niet de pvda hoor, niet alles komt door links.
Je moet eens buiten je dorp/gat/wijk komen je bent volgens mij echt wereldvreemd.
En als je je hier niet meer thuis voelt. Who gives a shit rot dan lekker op.
Maar ik vraag me af, hoe gaat dat dan? Als er een Turk of Marokkaan een auto bij 'm wil kopen zet hij die klant zonder pardon buiten de deur?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:38 schreef solyaris het volgende:
[..]
Vast autohandelaar, net als al dat PVV-volk.
Volgens mij was de pvda niet aan de macht toen ff checken.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Was de PVDA toen wel in de regering? We hebben lang geen linkse regering gehad.
Volgens mij durft hij dat niet, hij probeert hier alleen stoer te doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af, hoe gaat dat dan? Als er een Turk of Marokkaan een auto bij 'm wil kopen zet hij die klant zonder pardon buiten de deur?
Of als er een Marokkaan bij hem komt solliciteren?
Buiten Balkenende-4 hebben wij al decenialang geen linkse regering gehad.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:43 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Was de PVDA toen wel in de regering? We hebben lang geen linkse regering gehad.
Tevens praat TS over concurrentie van de arbeiders uit Oost-Europa.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:46 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Buiten Balkenende-4 hebben wij al decenialang geen linkse regering gehad.
Goeie constatering.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:47 schreef Albertson het volgende:
Wat is dit?! Er is nog niks gebeurd en nu al een klaagtopic. Ts:![]()
verder topic niet gelezen,.
Het land wordt decennialang geregeerd door rechtse partijen en jij voelt nu een dreiging. Hoe zou dit kunnen komen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goeie constatering.
De dreiging van links infantiele achterlijken is dan ook niet van de lucht gezien alle bovenstaande dreigende en te achterlijke posts.
Seriously, wat doe je hier nog? Iedereen hier is volgens jou achterlijk en niemand op dit forum zal je ooit gelijk geven.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:49 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Goeie constatering.
De dreiging van links infantiele achterlijken is dan ook niet van de lucht gezien alle bovenstaande dreigende en te achterlijke posts.
Die dreiging is er ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:47 schreef Albertson het volgende:
Wat is dit?! Er is nog niks gebeurd en nu al een klaagtopic. Ts:![]()
verder topic niet gelezen,.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Die dreiging is er ook.
Ik heb al menig werk gemist door illegale concurrentie van polen etc.
Verder liggen de uitkeringstrekkers thuis vrolijk verder op de bank terwijl ik hun uitkering bij elkaar werk.
Links beleid is te achterlijk voor woorden.
Bespaar je vanaf nu de moeite om te reageren, ik lees je posts niet meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:51 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Seriously, wat doe je hier nog? Iedereen hier is volgens jou achterlijk en niemand op dit forum zal je ooit gelijk geven.
Ga lekker discussieren op een PVV forum.
Kun jij eigenlijk wel lezen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:52 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt geen opleiding genoten hahahaha.
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huis van ts
[ afbeelding ]
Blije lachende mensen
[ afbeelding ]
Ja, Polen die hier komen hebben vaak een zeer lage opleiding genoten. En jij concurreert met ze dus je bent vergelijkbaar met ze.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 18:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
huis van ts
[ afbeelding ]
Blije lachende mensen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |