Om links nog meer de boel te laten afbreken en ons in de schulden te laten eindigen?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Mensen zoals als jij zouden eigenlijk niet mogen stemmen
Nee, je snapt het niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, die 80% belastingheffing op bijstandsuitkeringen is echt schandalig.
Nee links zorgt dat tokkies met een pak shag in hun hand en onder hun armen lang genoeg leven om de stembus te halen en het vakje naast geert wilders rood te kleuren. Ze verneuken dus wel dit land maar om een andere reden dan jij denkt.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. "Links" zorgt voor een grotere overheid waardoor meer mensen afhankelijk worden van deze overheid qua inkomen (baan, uitkering etc) waardoor deze mensen ook weer gaan stemmen op linkse partijen om hun baan/uitkering/subsidie te behouden en ga zo maar door.
Tenzij je 70+ bent is dat complete bullshit.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben hier eboren, opgegroeid en heb dit land mee opgebouwd tot nu.
Daarom zie ik het als mijn land.
Raar he?
Oh, bepaal jij dat?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Als je vandaag dood neervalt zal je land je niet missen hoor.
Denk je dat 20 jaar dokken geen rechten geeft?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Tenzij je 70+ bent is dat complete bullshit.
Jajaja links is puur evil al het erge wat op deze wereld gebeurt komt door links...quote:Op zondag 20 februari 2011 18:24 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Om links nog meer de boel te laten afbreken en ons in de schulden te laten eindigen?
Jou mening is waarschijnlijk serieus en daarmee meteen ook te triest voor woorden.
Nee ik denk dat o.a. mijn opa en jouw vader ons land hebben opgebouwd (na de oorlog), het enige wat jij en ik op dit moment doen is meeliften op wat zij hebben opgebouwd.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Denk je dat 20 jaar dokken geen rechten geeft?
Jij bent gestoord.
Sick.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee links zorgt dat tokkies met een pak shag in hun hand en onder hun armen lang genoeg leven om de stembus te halen en het vakje naast geert wilders rood te kleuren. Ze verneuken dus wel dit land maar om een andere reden dan jij denkt.
Niks meeliften, ik bouw al 20jaar + aan dit land, dag in dag uit.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Nee ik denk dat o.a. mijn opa en jouw vader ons land hebben opgebouwd (na de oorlog), het enige wat jij en ik op dit moment doen is meeliften op wat zij hebben opgebouwd.
Nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En daar is madam weer zonder input.
Sodepleur aub op.
Het gaat hier om geweld, en dat komt alleen van links.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef ufopiloot12 het volgende:
[..]
Jajaja links is puur evil al het erge wat op deze wereld gebeurt komt door links...
Denk na gast, lees een boek.
Hier weer zo'n kwaliteitspost.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef 2dope het volgende:
Haha deze verzuurde tokkie weer. Ben je al Nederlandse lessen aan het volgen, zwakbegaafd pauperventje?
Ja man in WOII is er helemaal niks gebeurd..quote:Op zondag 20 februari 2011 18:31 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het gaat hier om geweld, en dat komt alleen van links.
Jij denkt dat als jij vanavond dood neervalt we morgen een nationale rouwdag hebben?quote:Op zondag 20 februari 2011 18:27 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Oh, bepaal jij dat?
Ik denk eerder dat als de hele onproductieve linksmeute dood neer valt je daar niets van merkt.
Van mij ook maar eerst mogen ze het simpele volk eruit donderen. Jij valt daar ook onder.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sick.
Het gaat puntje bij paaltje alleen maar om:
Grenzen open of dicht.
Van mij mogen ze dicht.
Ik heb last van tocht.
Je mag blij zijn dat die immigranten uit Turkije en Marokko de vuile stinkwerkjes wilden doen, waarvoor de Nederlanders zich te goed voor vonden.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:29 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sick.
Het gaat puntje bij paaltje alleen maar om:
Grenzen open of dicht.
Van mij mogen ze dicht.
Ik heb last van tocht.
Kom mijn raam maar ingooien danquote:Op zondag 20 februari 2011 17:50 schreef skattebaut het volgende:
Toch wel erg eigenlijk.
Stel je voor je gaat de ramen in gooien bij mensen met een PVDA/GL/D66 poster.
Mompelt iets met te achterlijk.
Correct.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. "Links" zorgt voor een grotere overheid waardoor meer mensen afhankelijk worden van deze overheid qua inkomen (baan, uitkering etc) waardoor deze mensen ook weer gaan stemmen op linkse partijen om hun baan/uitkering/subsidie te behouden en ga zo maar door.
Nee, ik maak me niet schuldig aan geweld tegen anderen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Kom mijn raam maar ingooien dan
Skattebaut is 15 en mag nog helemaal niet stemmen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:36 schreef Yu-Kee het volgende:
Skattebautje, als volgens jou alle partijen - behalve PVV - links zijn, waar stemde je dan op vóórdat de PVV bestond, jij linkse rode rakker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |