quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:23 schreef Barcaconia het volgende:
Een ouwe hoeft trouwens helemaal niet vol te zijn heb ik laatst geleerd.
Waar mannen zich als vrouwen voordoen en derhalve met de gordijntjes dicht kledingstukken uit gaan trekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
dat geld alleen voor topics waar mensen bij elkaar langs gaan om hun sokken uit te doen he??
waar ze een grote stang meenemen om iemand uit zijn bed te krijgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Waar mannen zich als vrouwen voordoen en derhalve met de gordijntjes dicht kledingstukken uit gaan trekken.
We zitten nu bij mijn ouders, maar ze zijn hem gepeerdquote:
nee gebraden katquote:
neukzequote:
omdat ik het wel leuk vind om offroad te rijden zo nu en dan, en dat gaat domweg niet met die moderne woon-werk wannabe allroad brommers. Tevens; betrouwbaarheid, zelf je onderhoud kunnen doen wegens gebrek aan elektronica, de eenvoud, uiteraard het geluid, en niet te vergeten gewoon de overall looks van het ding.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef BaraCuda het volgende:
SD, waarom ben je uiteindelijk voor die africa twin van je gegaan?
Is de Triumph Tiger 900 niet net iets hogere funfactor? Iets sneller meer trekkracht.
Enige is dat het geen twin is natuurlijk
Ja dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:47 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, geen kut en net een kwartier geleden geschoren.
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 18-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 059 Anne
02. 044 Barcaconia
03. 030 Sounddragon
04. 014 Dangel
05. 011 lipje
06. 010 Alexxxxx
07. 007 Duvel
08. 005 Dingest
09. 005 BaraCuda
10. 003 ook_gek
11. 003 Alfisti
12. 002 daNpy
13. 002 Paladijn
14. 001 Xtreem
Reeks-statistieken!
Ik lig heel de dag op bed en ik heb nog meer leven dan jij.quote:
Doordeweeks misschien. In de weekenden? Nuh-uh.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik lig heel de dag op bed en ik heb nog meer leven dan jij.
nee dan ligt Anne meer in bed dan Balkoniaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Doordeweeks misschien. In de weekenden? Nuh-uh.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:46 schreef lipje het volgende:
[..]
nee dan ligt Anne meer in bed dan Balkonia
Alexxxxx heeft een nogal aparte smaak, dat zegt wmb niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes van Alex die net hoogstpersoonlijk m'n kont heeft goedgekeurd.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
quote:Op zondag 20 februari 2011 00:02 schreef Barcaconia het volgende:
Nou, pics or it didnt happen dan maar.
Ik had wel wat beters te doen dan foto's maken.quote:
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.gooieneemlande(...)-ongeval-Nederhorst-(update)
Vannacht gebeurd in een dorp verderop, net toch maar even gekeken of mijn auto nog voor de deur stond
Koffie maken?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had wel wat beters te doen dan foto's maken.
Yepquote:Op zondag 20 februari 2011 10:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Als je de straat bekijkt op google maps is het maar goed dat ze tegen een boom geklapt zijn ipv bij iemand het huis binnen rijden.
Omdat het geld in je zakken aan het branden is?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zit ik weer motoren te kijken op marktplaats
waarom marktplaatsquote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
Nee, want ik ben aan het sparenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Omdat het geld in je zakken aan het branden is?
waarvoor? je geeft t dalijk toch weer uit. Kan je het net zo goed gelijk uitgevenquote:
Nou ik hoop toch ook ooit weer een eigenlijk huisje te kopenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef lipje het volgende:
[..]
waarvoor? je geeft t dalijk toch weer uit. Kan je het net zo goed gelijk uitgeven
Zon, naderend voorjaar, kriebelsquote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zon, naderend voorjaar, kriebels
Dat is het wel ja. Zit vooral naar van die enduro's te kijken enzo. Lijkt me wel comfortabel zo'n ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn ze ookquote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is het wel ja. Zit vooral naar van die enduro's te kijken enzo. Lijkt me wel comfortabel zo'n ding.
VFR's vind ik inderdaad geniaal. Maar ik heb het niet zo op de motor in de spits met al die idioten.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn ze ooksinds ik op die AT rijd is er eigenlijk niet zo veel meer over aan andere typen motoren waar ik hem voor zou inruilen.. ik zit wel al een tijdje te kijken naar iets voor erbij om snelwegkm's in een wat hoger tempo te kunnen rijden, maar dan kom ik al snel in de ouwelullen BMW's.. misschien een VFR ofzo.. of een wat oudere FJR.. voor jou misschien ook wel interesaant om de km's een beetje uit de Powlow te houden straks ??
Nee, de gulden middenweg: precies hard genoeg rijden om lekker te bepalen in welke ruimte je gaat rijdenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
VFR's vind ik inderdaad geniaal. Maar ik heb het niet zo op de motor in de spits met al die idioten.
Als je ziet wat je in de auto al tegen komt op de snelweg en dergelijke.
Kun je 2 dingen doen. Rechts 100 rijden of zo hard rijden dat je iedereen voor bent
Samengeknepen billen is het ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, de gulden middenweg: precies hard genoeg rijden om lekker te bepalen in welke ruimte je gaat rijdenJe bent op de brommer bij far de snelste in de spits, dus je kunt zelf redelijk goed bepalen wat er wel en niet om je heen rijdt.. maar je moet natuurlijk niet met samengeknepen billetjes op dat ding zitten he, dan kun je beter in je blik blijven
![]()
Het is even wennen, en daarna wil je niks anders meer
Hé, jij hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ga je lachen, maar ik rijd meestal ook niet veel harder als dat; bij 160 is de koek ook wel aardig op met Twin, vandaar dat ik er ook wat anders bij wil hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Samengeknepen billen is het ook niet.
Grootste probleem is denk ik dat ik nooit met een kuip op de snelweg heb gereden.
Lesmotor: naked en de SV650 natuurlijk ook.
Zo'n naked is absoluut geen snelweg materiaal zoals je zelf ook wel weet.
Bij 130km/h is het wel ver gedaan met de plezier
Met een kuipje zou ik me waarschijnlijk prima voelen in het verkeer.
Jammer dat BMW's zo duur zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je lachen, maar ik rijd meestal ook niet veel harder als dat; bij 160 is de koek ook wel aardig op met Twin, vandaar dat ik er ook wat anders bij wil hebbenEen naked zorgt er meestal juist voor dat je niet al te lang gek doet op de snelweg, dus dat is idd niet wat je zoekt om woon-werk op te rijden, want als het regent ben je niet blij als je een flink eind moet rijden
![]()
Toen ik aan het shoppen was zocht ik ook een woon-werk hok, eigenlijk was ik op zoek naar een K1100, dodelijk saai, maar wel precies geknipt voor dat soort werk
Je standaard beeld van Alexxx smaak:quote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alexxxxx heeft een nogal aparte smaak, dat zegt wmb niks
Pics please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Mjah, maar je krijgt wel kwaliteit zonder nonsens voor je geld; er rijden niet voor niks nog zoveel K-series rond; is gewoon goed spul; kijk maar op MP; 200K km is niks op zo'n dingquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jammer dat BMW's zo duur zijn![]()
Vind het wel leuke motoren, maar voor die prijs...
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je standaard beeld van Alexxx smaak:
[ afbeelding ]
DaD:
[ afbeelding ]Hmm, maar DAD en CZ zijn idd volgens mij wel wat leukerderder om naar te gluren hoor, anders vroeg ik niet om pics wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hallo Barcaquote:
Hallo SDquote:
Dat is wel zo ja. Plus geen ketting om te onderhoudenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar je krijgt wel kwaliteit zonder nonsens voor je geld; er rijden niet voor niks nog zoveel K-series rond; is gewoon goed spul; kijk maar op MP; 200K km is niks op zo'n ding
Non-issue, ik heb een scott-oiler, en af en toe een likkie kettingvet uit de spuitbus will do just fine... mensen die hun ketting gaan zitten poetsen met een tandenborstel en een bakkie diesel moeten ze afspuitenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Plus geen ketting om te onderhouden
http://www.motoport.nl/ep(...)ducts/RHC00014314509quote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Non-issue, ik heb een scott-oiler, en af en toe een likkie kettingvet uit de spuitbus will do just fine... mensen die hun ketting gaan zitten poetsen met een tandenborstel en een bakkie diesel moeten ze afspuitenOp = op; nieuwe erop en klaar
![]()
Ik besteed eigenlijk weinig tijd met specifiek onderhoud; dat hoeft alleen als hij te veel stil staatIk moet daarentegen wel wat roestplekkies gaan bijwerken van de zomer
Nee man, geen R, tering wat is dat lelijk, en dat rood helpt hem ook niet iddquote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.motoport.nl/ep(...)ducts/RHC00014314509
Ophalen die handel, alleen jammer dat ie rood is
Ik vind het wel wat de R 1100 Squote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee man, geen R, tering wat is dat lelijk, en dat rood helpt hem ook niet idd
Als je toch rond de 5 roodjes uit wilt geven moet je voor een toerversie gaan imho.. zoiets: http://link.marktplaats.nl/422871717 ofzo... alles erop en eraan; lekker rechtop zitten, en 100% bescherming tegen wind en waterquote:
Gaaf, maar VEUL te groot naar mijn meningquote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je toch rond de 5 roodjes uit wilt geven moet je voor een toerversie gaan imho.. zoiets: http://link.marktplaats.nl/422871717 ofzo... alles erop en eraan; lekker rechtop zitten, en 100% bescherming tegen wind en water
Mja, maar dát rijdt goed, en heeft alles wat je nodig hebt.. hier nog een mooie; iets minder stoffig uiterlijk danquote:Op zondag 20 februari 2011 13:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaaf, maar VEUL te groot naar mijn mening
Neenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen motor en geen rijbewijs, mag ik hier nu toch posten?
Ja hoor, jij welquote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen motor en geen rijbewijs, mag ik hier nu toch posten?
Ik heb wel een variomatic in de schuur staan.quote:
Vriend!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wel een variomatic in de schuur staan.
Maar gast, 285 kiloquote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mja, maar dát rijdt goed, en heeft alles wat je nodig hebt.. hier nog een mooie; iets minder stoffig uiterlijk dan![]()
http://link.marktplaats.nl/419870192
Die dingen die jij aansleept hebben trouwens ook weer een clipon stuurtje he, dus pijn in je jatten..
Maar ik ben die aan het ombouwen naar handbak.quote:
Arno is toch in de 20? Toch niet in de 50?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je toch rond de 5 roodjes uit wilt geven moet je voor een toerversie gaan imho.. zoiets: http://link.marktplaats.nl/422871717 ofzo... alles erop en eraan; lekker rechtop zitten, en 100% bescherming tegen wind en water
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 19-02-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 021 Barcaconia
02. 018 Alexxxxx
03. 013 lipje
04. 008 Anne
05. 007 BaraCuda
06. 004 Alfisti
07. 004 Sounddragon
08. 003 Paladijn
09. 002 Dingest
10. 001 daNpy
11. 001 Duvel
12. 001 DevilsAndDust
Reeks-statistieken!
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Arno is toch in de 20? Toch niet in de 50?
21, dat is niets vergeleken met wat jij posttequote:
Uhuh. Er blaat gewoon bijna niemand terug tegen je. Dat is het!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:47 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
21, dat is niets vergeleken met wat jij postte
Merk je toch niks van als je rijdt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Sounddragon op 20-02-2011 13:54:32 ]De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ga jij eerst maar op je sjopppert leren om overeind te blijvenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Arno is toch in de 20? Toch niet in de 50?
Anne Boem gedaan?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar op je sjopppert leren om overeind te blijven
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhuh. Er blaat gewoon bijna niemand terug tegen je. Dat is het!
Neuh, niet echt 'boem' maar hem wel als eens neergelegd, die noodstopcrash tijdens het lessen zullen we het niet over hebbenquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:33 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb laatst even de tijd genomen om een nieuwe avatar te maken. Ik zal hem even uploaden, dat vind je vast mooi danpy.
Bullquote:Op zondag 20 februari 2011 13:55 schreef bietelboer het volgende:
Dit is wel weer een bewijs op het vooroordeel dat vrouwen niet moeten motor rijden
Ik moet inderdaad niksquote:Op zondag 20 februari 2011 13:55 schreef bietelboer het volgende:
Dit is wel weer een bewijs op het vooroordeel dat vrouwen niet moeten motor rijden
Er wordt ook helemaal niets boeiends gezegd. SD heeft zeker niet over jou geroddeld dus teruglezen zou ik inderdaad echt niet doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Anne het volgende:
Ow. Valt het op dat ik tegenwoordig niet meer terug lees?.
Ok.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Er wordt ook helemaal niets boeiends gezegd. SD heeft zeker niet over jou geroddeld dus teruglezen zou ik inderdaad echt niet doen.
Jouw posts zijn leeg voor mij, vriend.quote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jouw posts zijn leeg voor mij, vriend.
quote:Op zondag 20 februari 2011 13:58 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jouw posts zijn leeg voor mij, vriend. Toevoeging; Deze dan ook.
Zal ik anders ff een nieuw bed voor je regelen. Mag je die gaan reviewen. Hejje wat te doen.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb alle motivatie van de wereld om 7 dagen per week 12 uur per dag te gaan werken.
X2quote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb alle motivatie van de wereld om 7 5 dagen per week 12 uur per dag te gaan werken.
Is niet elke week hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 14:05 schreef bietelboer het volgende:
Pff ik wil ook maar 3 dagen per week werken
Zaterdag en zondag thuis werken aan de auto!quote:
Uiteraardquote:Op zondag 20 februari 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ook wel. Zolang ik mijn salaris behou dan.
Mijn bed is zowat het enige aan de situatie waar helemaal niets mis mee isquote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik anders ff een nieuw bed voor je regelen. Mag je die gaan reviewen. Hejje wat te doen..
Het is een eenpersoons. Dat is wat er mis mee isquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn bed is zowat het enige aan de situatie waar helemaal niets mis mee is
Bara z'n spaarpot gebeurd helemaal niks meequote:Op zondag 20 februari 2011 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
Bara is met zijn spaarvarken onderweg naar een motordealer volgens mij
Ja was er graag bij gaan liggen of wat ??quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een eenpersoons. Dat is wat er mis mee is.
Lamme takquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef Anne het volgende:
3 dagen sowieso maar.
* Anne wacht op Bara die weer gaat lopen zeiken![]()
.
DOEN JONGUH! live the dreamquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bara z'n spaarpot gebeurd helemaal niks meeIk wil het wel graag nog steeds, maar dat gaat wel weer over
Als ik weer beter ben ga ik wel op jacht naar een reden voor een 2-persoonsbed.quote:
Nee, maar als wij samen op bezoek gaan, schoppen we Barca eruitquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja was er graag bij gaan liggen of wat ??
Weet ik genoeg, dan komen jullie er niet in hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar als wij samen op bezoek gaan, schoppen we Barca eruit [ afbeelding ].
Dat bepaal jij niet, dat bepaalt je moederquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Weet ik genoeg, dan komen jullie er niet in hier.
Die is niet thuis, dus dan doe ik lekker de deur niet open.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, dat bepaalt je moeder.
Ik roggel wel een sleepkabel met klapankertjequote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die is niet thuis, dus dan doe ik lekker de deur niet open.
Wil je zo graag hier op bezoek komen dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik roggel wel een sleepkabel met klapankertje
Neuh, maar ik heb een hekel aan gesloten deurenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wil je zo graag hier op bezoek komen dan?
Als je overal met een sleepkabel de deuren er uit trekt zul je niet zo'n graag geziene gast zijn gok ikquote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb een hekel aan gesloten deuren
Meestal houden ze de deur ook open, ipv dichtquote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je overal met een sleepkabel de deuren er uit trekt zul je niet zo'n graag geziene gast zijn gok ik
Failquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Paladijn het volgende:
Da's dezelfde
Maar idd... veel rare programma's op de japanse tv
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Paladijn het volgende:
Die's tof ja, er is ook een met het starwarsdeuntje
En in het kader van rare jappen:
En mensen altijd maar klagen over de kwaliteit van Hollywood-films. Die Indiaanse lui weten pas wat overdreven isquote:
die is idd nog steeds ZEER appetijtelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
die ene foto die je wel hebt gemaakt mag je van mij wel posten hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Foto's die ZIJ heeft gemaakt lijken me niet van het bedoelde lichaamsdeel afkomstig, en jouw sitting - or other equipment hoeven we niet te zien natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die ene foto die je wel hebt gemaakt mag je van mij wel posten hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Foto's die ZIJ heeft gemaakt lijken me niet van het bedoelde lichaamsdeel afkomstig, en jouw sitting - or other equipment hoeven we niet te zien natuurlijk![]()
ja, dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb dat potje uiteindelijk gewonnen.
Piccie doet het nietquote:
Blijkbaar; óf een Annequote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, dan heb je een twitteraccount nodig of zo om m te zien denk ik
lekker kontje he?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar; óf een Anne![]()
![]()
Heb hem al gezien dus
Kontje ?? lag dat ergens op dat bordspel ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker kontje he?(de rest mag er ook zijn trouwens
![]()
)
Eén uur is nog een makkie, dat kan beter (lees: laterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben na dat ik bij DaD weg ging nog ff naar assen gegaan btw, een taart afgeleverd bij een autosportfotografe om 1 uur 's nachtsdie weet nu dus ook dat je mij niet uit moet dagen
ik ging om 4:00 weg, 5:00 thuisquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eén uur is nog een makkie, dat kan beter (lees: later)
bah, jupiler.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
een inzending voor de Lada Niva fotowedstrijd van deze maand
tof hequote:Op maandag 21 februari 2011 00:11 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer schiet jij met Nikon?
lezen? ik zeg dat het EEN inzending is, als ik die foto zelf had gemaakt had k wel gezegd dat het MIJN inzending is![]()
[quote]Op maandag 21 februari 2011 08:54 schreef BroesWillems het volgende:
Goedemorgen,
Alexxxx,. heb je gezien de autoweek!
M'n kuipstoeltjes zijn eindelijk binnen, woensdagavond eindelijk verder aan de VR6...
Jep, er staat wel een filmpje van op aw.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
tof he
dei Alfa gtv in de AW is ook wel gaaf btw!
autoweek.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef Tjabbo het volgende:
aw.nl:
AW geeft je een overzicht van Alle Webwinkels met de goedkoopste prijzen voor kleding en elektronica. AW is nog in ontwikkeling, wil je meer informatie over onze website klik hier om op de hoogte te blijven.
Zal ik je opwarmen? Dan moeten we met onze naakte lichamen tegen eljaar gaan liggen. Dan warm ik je op met mijn warmte.quote:
Je hebt een kleine 160 km achterstand, en dan heb ik het nog niet over het psychische gedeeltequote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik je opwarmen? Dan moeten we met onze naakte lichamen tegen eljaar gaan liggen. Dan warm ik je op met mijn warmte.
Kijk liever doe ik dit soort dingn niet. Maar goed ik offer me deze keer maar op
Ja maar ik heb weer het stukje extra spanning in mijn voordeelquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt een kleine 160 km achterstand, en dan heb ik het nog niet over het psychische gedeelte
Want je zit met je plasser in het stopcontact te prikken of wat ??quote:Op maandag 21 februari 2011 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ik heb weer het stukje extra spanning in mijn voordeel
nee je kan hem aan en uit zetten. batterijen je weetz.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want je zit met je plasser in het stopcontact te prikken of wat ??!
Wat? ook_gek?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee je kan hem aan en uit zetten. batterijen je weetz.
En wat vind je vriend daarvanquote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb een soort dwangneurose dat ik moet happen
Nee urn! Jij bent bekend bij anne dus net meer spannend.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want je zit met je plasser in het stopcontact te prikken of wat ??!
Whehehe, je moet andere pilletjes denk ik, je lijdt aan waandenkbeeldenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee urn! Jij bent bekend bij anne dus net meer spannend.
Mij kent ze nog niet dus is dat spannender en dat is mijn voordeel. Jij bent al gewoon en saai.
Ik ben nieuw en spannend.
Zie het als een nieuwe auto waar ze in wilt rijden. Alleen is het nu niet in maar op
Jawel maar heb geen zin. En ik kan niet bellen. Me stem is aardig weg sinds het weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehehe, je moet andere pilletjes denk ik, je lijdt aan waandenkbeelden![]()
Ist niet druk in het (bijna) Rotterdamsche ??
Je bent gewoon niks gewendquote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Anne het volgende:
SD en saai en gewoon? HAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Schelden is een teken van onmacht hequote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Je kent SD niet eens. Kuttekop.
Nuff said.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schelden is een teken van onmacht he
En ken hem wel! Ik heb ze auto gespot dus ken ik hem
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je bij hem ook steeds hapt heeft'ie vast een zere lul![]()
Compensatie autoquote:
Of je bent niks gewendquote:
Precies.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Barcaconia het volgende:
Even met de kaasschaaf of rasp erover.
quote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Anne het volgende:
Jij bent veilig heur. Of moet ik de kaasschaaf op het boodschappenlijstje zetten?
Hey hey hey ben niet van artsen zonder grenzen!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
Gezellig hier; o_g is nog steeds aan het proberen om zijn worteltje aan Anne te slijten.
Correct, dat was een nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Anne het volgende:
Is dat een nee? Gelukkig. Ik kan niet zo goed tegen bloed.
Ik zou mij ook snel terug trekken idd.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey hey hey ben niet van artsen zonder grenzen!
Ook ik heb zo me grens als het om vrouwen gaat
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Dingest het volgende:
Even Israël parafraseren: "Dingest never responds, never confirms, never denies. Dingest has a policy of ambiguity on woman matters."
Tjabbo?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Sounddragon het volgende:
Deze zegt trouwens ook dattie een meisje is![]()
[ afbeelding ]
Erken het nou gewoon je bent een vrouw!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Tjabbo?
Maar goed, aan jullie heb ik ook niks![]()
.
close. ik heb geen snorquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Tjabbo?
Maar goed, aan jullie heb ik ook niks![]()
.
nehquote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
Gezellig hier; o_g is nog steeds aan het proberen om zijn worteltje aan Anne te slijten, en Tjabbert wil weten of ik hap op een ouwe verroeste Opel garp
Ik heb geen ondersteuning nodigquote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nehdie was voor de ondersteuning voor ook_gek. maar goed, als ookgek ondersteuning wil dan koopt'ie maar een BH
Werken is voor arbeiders.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
Er gebeuren rare dingen met mensen die niet hoeven werken op maandag
je bent een vrouw die denkt dat je van ontkennen jong blijft. Beetje te vergelijken met een vrouw van 60 in een legging met panterprint.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Anne het volgende:
Kan iemand even beamen dat ik een meisje ben en geen vrouw?
Alex, Barca, SD, lipje, Fristi, Dingest, Paal?
Is dat een dreigement of een belofte ??quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
Er gebeuren rare dingen met mensen die niet hoeven werken op maandag
Yuck, mental imagequote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent een vrouw die denkt dat je van ontkennen jong blijft. Beetje te vergelijken met een vrouw van 60 in een legging met panterprint.
Hihi en dat is dan jouw vriendin.quote:
Ze is nog lang geen 60, dus er is nog tijd zat om dat bij te sturenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi en dat is dan jouw vriendin.
Zodra ze met panterprint aankomt is het dus het begin van het einde.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze is nog lang geen 60, dus er is nog tijd zat om dat bij te sturen
nee, maar die kun je bruut in hun poepert nemen zodra die lelijke legging uit is, bij de oma zit die print er nog steeds met de legging uitquote:Op maandag 21 februari 2011 17:36 schreef Paladijn het volgende:
En Lexxx, zelfs meisjes van 16 met panterprint zien er niet jong uit.
Hihi anne is 60.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb wel iets aan met een panterprint.
Vond je het lelijk, SD?
was jij geen jongetje ?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Anne het volgende:
Kan iemand even beamen dat ik een meisje ben en geen vrouw?
Alex, Barca, SD, lipje, Fristi, Dingest, Paal?
60cm ja hihiquote:
Ewqrghk!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Sounddragon het volgende:
Deze zegt trouwens ook dattie een meisje is![]()
[ afbeelding ]
Dat is 3 cm²quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb wel iets aan met een panterprint.
Vond je het lelijk, SD?
Een ruim uur geleden nog niet, maar ik weet niet wat die therapeut uitgevreten heeft natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |