Yuck, mental imagequote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je bent een vrouw die denkt dat je van ontkennen jong blijft. Beetje te vergelijken met een vrouw van 60 in een legging met panterprint.
Hihi en dat is dan jouw vriendin.quote:
Ze is nog lang geen 60, dus er is nog tijd zat om dat bij te sturenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hihi en dat is dan jouw vriendin.
Zodra ze met panterprint aankomt is het dus het begin van het einde.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze is nog lang geen 60, dus er is nog tijd zat om dat bij te sturen
nee, maar die kun je bruut in hun poepert nemen zodra die lelijke legging uit is, bij de oma zit die print er nog steeds met de legging uitquote:Op maandag 21 februari 2011 17:36 schreef Paladijn het volgende:
En Lexxx, zelfs meisjes van 16 met panterprint zien er niet jong uit.
Hihi anne is 60.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb wel iets aan met een panterprint.
Vond je het lelijk, SD?
was jij geen jongetje ?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Anne het volgende:
Kan iemand even beamen dat ik een meisje ben en geen vrouw?
Alex, Barca, SD, lipje, Fristi, Dingest, Paal?
60cm ja hihiquote:
Ewqrghk!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Sounddragon het volgende:
Deze zegt trouwens ook dattie een meisje is![]()
[ afbeelding ]
Dat is 3 cm²quote:Op maandag 21 februari 2011 17:38 schreef Anne het volgende:
Ik heb wel iets aan met een panterprint.
Vond je het lelijk, SD?
Een ruim uur geleden nog niet, maar ik weet niet wat die therapeut uitgevreten heeft natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |