quote:Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Anne het volgende:
Jij bent veilig heur. Of moet ik de kaasschaaf op het boodschappenlijstje zetten?
Hey hey hey ben niet van artsen zonder grenzen!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
Gezellig hier; o_g is nog steeds aan het proberen om zijn worteltje aan Anne te slijten.
Correct, dat was een nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:46 schreef Anne het volgende:
Is dat een nee? Gelukkig. Ik kan niet zo goed tegen bloed.
Ik zou mij ook snel terug trekken idd.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey hey hey ben niet van artsen zonder grenzen!
Ook ik heb zo me grens als het om vrouwen gaat
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:33 schreef Dingest het volgende:
Even Israël parafraseren: "Dingest never responds, never confirms, never denies. Dingest has a policy of ambiguity on woman matters."
Tjabbo?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Sounddragon het volgende:
Deze zegt trouwens ook dattie een meisje is![]()
[ afbeelding ]
Erken het nou gewoon je bent een vrouw!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Tjabbo?
Maar goed, aan jullie heb ik ook niks![]()
.
close. ik heb geen snorquote:Op maandag 21 februari 2011 15:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Tjabbo?
Maar goed, aan jullie heb ik ook niks![]()
.
nehquote:Op maandag 21 februari 2011 14:21 schreef Sounddragon het volgende:
Gezellig hier; o_g is nog steeds aan het proberen om zijn worteltje aan Anne te slijten, en Tjabbert wil weten of ik hap op een ouwe verroeste Opel garp
Ik heb geen ondersteuning nodigquote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nehdie was voor de ondersteuning voor ook_gek. maar goed, als ookgek ondersteuning wil dan koopt'ie maar een BH
Werken is voor arbeiders.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
Er gebeuren rare dingen met mensen die niet hoeven werken op maandag
je bent een vrouw die denkt dat je van ontkennen jong blijft. Beetje te vergelijken met een vrouw van 60 in een legging met panterprint.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:19 schreef Anne het volgende:
Kan iemand even beamen dat ik een meisje ben en geen vrouw?
Alex, Barca, SD, lipje, Fristi, Dingest, Paal?
Is dat een dreigement of een belofte ??quote:Op maandag 21 februari 2011 17:09 schreef BaraCuda het volgende:
Er gebeuren rare dingen met mensen die niet hoeven werken op maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |