bah, jupiler.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
een inzending voor de Lada Niva fotowedstrijd van deze maand
tof hequote:Op maandag 21 februari 2011 00:11 schreef Paladijn het volgende:
Sinds wanneer schiet jij met Nikon?
lezen? ik zeg dat het EEN inzending is, als ik die foto zelf had gemaakt had k wel gezegd dat het MIJN inzending is![]()
[quote]Op maandag 21 februari 2011 08:54 schreef BroesWillems het volgende:
Goedemorgen,
Alexxxx,. heb je gezien de autoweek!
M'n kuipstoeltjes zijn eindelijk binnen, woensdagavond eindelijk verder aan de VR6...
Jep, er staat wel een filmpje van op aw.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 09:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
tof he
dei Alfa gtv in de AW is ook wel gaaf btw!
autoweek.nlquote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef Tjabbo het volgende:
aw.nl:
AW geeft je een overzicht van Alle Webwinkels met de goedkoopste prijzen voor kleding en elektronica. AW is nog in ontwikkeling, wil je meer informatie over onze website klik hier om op de hoogte te blijven.
Zal ik je opwarmen? Dan moeten we met onze naakte lichamen tegen eljaar gaan liggen. Dan warm ik je op met mijn warmte.quote:
Je hebt een kleine 160 km achterstand, en dan heb ik het nog niet over het psychische gedeeltequote:Op maandag 21 februari 2011 12:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal ik je opwarmen? Dan moeten we met onze naakte lichamen tegen eljaar gaan liggen. Dan warm ik je op met mijn warmte.
Kijk liever doe ik dit soort dingn niet. Maar goed ik offer me deze keer maar op
Ja maar ik heb weer het stukje extra spanning in mijn voordeelquote:Op maandag 21 februari 2011 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt een kleine 160 km achterstand, en dan heb ik het nog niet over het psychische gedeelte
Want je zit met je plasser in het stopcontact te prikken of wat ??quote:Op maandag 21 februari 2011 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja maar ik heb weer het stukje extra spanning in mijn voordeel
nee je kan hem aan en uit zetten. batterijen je weetz.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want je zit met je plasser in het stopcontact te prikken of wat ??!
Wat? ook_gek?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nee je kan hem aan en uit zetten. batterijen je weetz.
En wat vind je vriend daarvanquote:Op maandag 21 februari 2011 12:56 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik heb een soort dwangneurose dat ik moet happen
Nee urn! Jij bent bekend bij anne dus net meer spannend.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Want je zit met je plasser in het stopcontact te prikken of wat ??!
Whehehe, je moet andere pilletjes denk ik, je lijdt aan waandenkbeeldenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee urn! Jij bent bekend bij anne dus net meer spannend.
Mij kent ze nog niet dus is dat spannender en dat is mijn voordeel. Jij bent al gewoon en saai.
Ik ben nieuw en spannend.
Zie het als een nieuwe auto waar ze in wilt rijden. Alleen is het nu niet in maar op
Jawel maar heb geen zin. En ik kan niet bellen. Me stem is aardig weg sinds het weekendquote:Op maandag 21 februari 2011 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Whehehe, je moet andere pilletjes denk ik, je lijdt aan waandenkbeelden![]()
Ist niet druk in het (bijna) Rotterdamsche ??
Je bent gewoon niks gewendquote:Op maandag 21 februari 2011 13:03 schreef Anne het volgende:
SD en saai en gewoon? HAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!
Schelden is een teken van onmacht hequote:Op maandag 21 februari 2011 13:50 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Je kent SD niet eens. Kuttekop.
Nuff said.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Schelden is een teken van onmacht he
En ken hem wel! Ik heb ze auto gespot dus ken ik hem
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als je bij hem ook steeds hapt heeft'ie vast een zere lul![]()
Compensatie autoquote:
Of je bent niks gewendquote:
Precies.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:23 schreef Barcaconia het volgende:
Even met de kaasschaaf of rasp erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |