Failquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Paladijn het volgende:
Da's dezelfde
Maar idd... veel rare programma's op de japanse tv
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Paladijn het volgende:
Die's tof ja, er is ook een met het starwarsdeuntje
En in het kader van rare jappen:
En mensen altijd maar klagen over de kwaliteit van Hollywood-films. Die Indiaanse lui weten pas wat overdreven isquote:
die is idd nog steeds ZEER appetijtelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes van Alex die net hoogstpersoonlijk m'n kont heeft goedgekeurd.
die ene foto die je wel hebt gemaakt mag je van mij wel posten hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had wel wat beters te doen dan foto's maken.
Foto's die ZIJ heeft gemaakt lijken me niet van het bedoelde lichaamsdeel afkomstig, en jouw sitting - or other equipment hoeven we niet te zien natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die ene foto die je wel hebt gemaakt mag je van mij wel posten hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Foto's die ZIJ heeft gemaakt lijken me niet van het bedoelde lichaamsdeel afkomstig, en jouw sitting - or other equipment hoeven we niet te zien natuurlijk![]()
ja, dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb dat potje uiteindelijk gewonnen.
Piccie doet het nietquote:
Blijkbaar; óf een Annequote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, dan heb je een twitteraccount nodig of zo om m te zien denk ik
lekker kontje he?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar; óf een Anne![]()
![]()
Heb hem al gezien dus
Kontje ?? lag dat ergens op dat bordspel ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker kontje he?(de rest mag er ook zijn trouwens
![]()
)
Eén uur is nog een makkie, dat kan beter (lees: laterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben na dat ik bij DaD weg ging nog ff naar assen gegaan btw, een taart afgeleverd bij een autosportfotografe om 1 uur 's nachtsdie weet nu dus ook dat je mij niet uit moet dagen
ik ging om 4:00 weg, 5:00 thuisquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eén uur is nog een makkie, dat kan beter (lees: later)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |