![bannerslowchat.gif]()
![mods.png]()
![anne.gif]()
![sd.gif]()
![oldtimers.png]()
![tjabbo.jpg]()
![ookgek.gif]()


![alex.gif]()
![peurac.gif]()
![twente.png]()
![slowchatters.png]()
![baracuda.gif]()
![alfisti.gif]()
![fugie.gif]()
![lipje.jpg]()
![paal.jpg]()
![2cv.gif]()
![newbie.png]()
![Barcaconia.gif]()
![sjoegerd.GIF]()
![invine.gif]()
![dingest.jpg]()
![alicey.png]()
![duvel.gif]()
![op.png]()
Voor de 2.7i V6:
topsnelheid 210 km/h
acceleratie 0-100 km/h 10,0 s
verbruik gecombineerd 10,5 l/100km
Voor de 3.5i V6
topsnelheid 240 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,8 s
verbruik gecombineerd 10,7 l/100km
Verder (alle uitvoeringen:)
lengte 5,00 m
breedte 1,92 m
hoogte 1,42 m
wielbasis 2,87 m
massa leeg 1560 kg
laadvermogen 560 kg
aanhanger geremd 900 kg
aanhanger ongeremd - kg
kogeldruk - kg
dakbelasting - kg
inh. bagageruimte 530 l
inh. brandstoftank 64 l
Probleem is dat ik GEEN 300M op de foto heb

! (het bestaat blijkbaar, auto's waar ik geen foto van heb)
wel van zijn voorganger:
![IMG_5300-border.JPG]()
De Eagle Vision. Ander merk dus!
foto door buttonfreak @ buzzybee:
Tjabbo's fleshlightBojo's date begin----------
EindOok_Gek avatar blunder![foto.png]()
![Marktoppie.png]()
![lp.png]()
![bojoklein.jpg]()
![peukots1.gif]()
![CrazyRiverklein.jpg]()
![alexxxxxklein.png]()
![alexniva1.gif]()
![quotes.png]()
quote:
quote:
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:[..]
sex en Lada in één zin
*mompelt iets over anticonceptie
Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva

Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten

quote:
@2cv:Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:
quote:
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden