Mijn bed is zowat het enige aan de situatie waar helemaal niets mis mee isquote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Zal ik anders ff een nieuw bed voor je regelen. Mag je die gaan reviewen. Hejje wat te doen..
Het is een eenpersoons. Dat is wat er mis mee isquote:Op zondag 20 februari 2011 14:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Mijn bed is zowat het enige aan de situatie waar helemaal niets mis mee is
Bara z'n spaarpot gebeurd helemaal niks meequote:Op zondag 20 februari 2011 13:59 schreef Sounddragon het volgende:
Bara is met zijn spaarvarken onderweg naar een motordealer volgens mij
Ja was er graag bij gaan liggen of wat ??quote:Op zondag 20 februari 2011 14:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een eenpersoons. Dat is wat er mis mee is.
Lamme takquote:Op zondag 20 februari 2011 14:04 schreef Anne het volgende:
3 dagen sowieso maar.
* Anne wacht op Bara die weer gaat lopen zeiken![]()
.
DOEN JONGUH! live the dreamquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bara z'n spaarpot gebeurd helemaal niks meeIk wil het wel graag nog steeds, maar dat gaat wel weer over
Als ik weer beter ben ga ik wel op jacht naar een reden voor een 2-persoonsbed.quote:
Nee, maar als wij samen op bezoek gaan, schoppen we Barca eruitquote:Op zondag 20 februari 2011 14:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja was er graag bij gaan liggen of wat ??
Weet ik genoeg, dan komen jullie er niet in hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar als wij samen op bezoek gaan, schoppen we Barca eruit [ afbeelding ].
Dat bepaal jij niet, dat bepaalt je moederquote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Weet ik genoeg, dan komen jullie er niet in hier.
Die is niet thuis, dus dan doe ik lekker de deur niet open.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, dat bepaalt je moeder.
Ik roggel wel een sleepkabel met klapankertjequote:Op zondag 20 februari 2011 14:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die is niet thuis, dus dan doe ik lekker de deur niet open.
Wil je zo graag hier op bezoek komen dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik roggel wel een sleepkabel met klapankertje
Neuh, maar ik heb een hekel aan gesloten deurenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wil je zo graag hier op bezoek komen dan?
Als je overal met een sleepkabel de deuren er uit trekt zul je niet zo'n graag geziene gast zijn gok ikquote:Op zondag 20 februari 2011 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, maar ik heb een hekel aan gesloten deuren
Meestal houden ze de deur ook open, ipv dichtquote:Op zondag 20 februari 2011 14:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je overal met een sleepkabel de deuren er uit trekt zul je niet zo'n graag geziene gast zijn gok ik
Failquote:Op zondag 20 februari 2011 15:54 schreef Paladijn het volgende:
Da's dezelfde
Maar idd... veel rare programma's op de japanse tv
quote:Op zondag 20 februari 2011 16:22 schreef Paladijn het volgende:
Die's tof ja, er is ook een met het starwarsdeuntje
En in het kader van rare jappen:
En mensen altijd maar klagen over de kwaliteit van Hollywood-films. Die Indiaanse lui weten pas wat overdreven isquote:
die is idd nog steeds ZEER appetijtelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groetjes van Alex die net hoogstpersoonlijk m'n kont heeft goedgekeurd.
die ene foto die je wel hebt gemaakt mag je van mij wel posten hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had wel wat beters te doen dan foto's maken.
Foto's die ZIJ heeft gemaakt lijken me niet van het bedoelde lichaamsdeel afkomstig, en jouw sitting - or other equipment hoeven we niet te zien natuurlijkquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die ene foto die je wel hebt gemaakt mag je van mij wel posten hoor![]()
![]()
quote:Op zondag 20 februari 2011 20:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Foto's die ZIJ heeft gemaakt lijken me niet van het bedoelde lichaamsdeel afkomstig, en jouw sitting - or other equipment hoeven we niet te zien natuurlijk![]()
ja, dat was niet de bedoelingquote:Op zondag 20 februari 2011 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik heb dat potje uiteindelijk gewonnen.
Piccie doet het nietquote:
Blijkbaar; óf een Annequote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, dan heb je een twitteraccount nodig of zo om m te zien denk ik
lekker kontje he?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijkbaar; óf een Anne![]()
![]()
Heb hem al gezien dus
Kontje ?? lag dat ergens op dat bordspel ?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
lekker kontje he?(de rest mag er ook zijn trouwens
![]()
)
Eén uur is nog een makkie, dat kan beter (lees: laterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben na dat ik bij DaD weg ging nog ff naar assen gegaan btw, een taart afgeleverd bij een autosportfotografe om 1 uur 's nachtsdie weet nu dus ook dat je mij niet uit moet dagen
ik ging om 4:00 weg, 5:00 thuisquote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eén uur is nog een makkie, dat kan beter (lees: later)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |