Ik had wel wat beters te doen dan foto's maken.quote:
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 20 februari 2011 10:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.gooieneemlande(...)-ongeval-Nederhorst-(update)
Vannacht gebeurd in een dorp verderop, net toch maar even gekeken of mijn auto nog voor de deur stond
Koffie maken?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had wel wat beters te doen dan foto's maken.
Yepquote:Op zondag 20 februari 2011 10:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit![]()
Als je de straat bekijkt op google maps is het maar goed dat ze tegen een boom geklapt zijn ipv bij iemand het huis binnen rijden.
Omdat het geld in je zakken aan het branden is?quote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zit ik weer motoren te kijken op marktplaats
waarom marktplaatsquote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
Nee, want ik ben aan het sparenquote:Op zondag 20 februari 2011 10:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Omdat het geld in je zakken aan het branden is?
waarvoor? je geeft t dalijk toch weer uit. Kan je het net zo goed gelijk uitgevenquote:
Nou ik hoop toch ook ooit weer een eigenlijk huisje te kopenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:25 schreef lipje het volgende:
[..]
waarvoor? je geeft t dalijk toch weer uit. Kan je het net zo goed gelijk uitgeven
Zon, naderend voorjaar, kriebelsquote:Op zondag 20 februari 2011 10:52 schreef BaraCuda het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 20 februari 2011 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zon, naderend voorjaar, kriebels
Dat is het wel ja. Zit vooral naar van die enduro's te kijken enzo. Lijkt me wel comfortabel zo'n ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn ze ookquote:Op zondag 20 februari 2011 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is het wel ja. Zit vooral naar van die enduro's te kijken enzo. Lijkt me wel comfortabel zo'n ding.
VFR's vind ik inderdaad geniaal. Maar ik heb het niet zo op de motor in de spits met al die idioten.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zijn ze ooksinds ik op die AT rijd is er eigenlijk niet zo veel meer over aan andere typen motoren waar ik hem voor zou inruilen.. ik zit wel al een tijdje te kijken naar iets voor erbij om snelwegkm's in een wat hoger tempo te kunnen rijden, maar dan kom ik al snel in de ouwelullen BMW's.. misschien een VFR ofzo.. of een wat oudere FJR.. voor jou misschien ook wel interesaant om de km's een beetje uit de Powlow te houden straks ??
Nee, de gulden middenweg: precies hard genoeg rijden om lekker te bepalen in welke ruimte je gaat rijdenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:42 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
VFR's vind ik inderdaad geniaal. Maar ik heb het niet zo op de motor in de spits met al die idioten.
Als je ziet wat je in de auto al tegen komt op de snelweg en dergelijke.
Kun je 2 dingen doen. Rechts 100 rijden of zo hard rijden dat je iedereen voor bent
Samengeknepen billen is het ook niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, de gulden middenweg: precies hard genoeg rijden om lekker te bepalen in welke ruimte je gaat rijdenJe bent op de brommer bij far de snelste in de spits, dus je kunt zelf redelijk goed bepalen wat er wel en niet om je heen rijdt.. maar je moet natuurlijk niet met samengeknepen billetjes op dat ding zitten he, dan kun je beter in je blik blijven
![]()
Het is even wennen, en daarna wil je niks anders meer
Hé, jij hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 10:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had wel wat beters te doen dan foto's maken.
Ga je lachen, maar ik rijd meestal ook niet veel harder als dat; bij 160 is de koek ook wel aardig op met Twin, vandaar dat ik er ook wat anders bij wil hebbenquote:Op zondag 20 februari 2011 11:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Samengeknepen billen is het ook niet.
Grootste probleem is denk ik dat ik nooit met een kuip op de snelweg heb gereden.
Lesmotor: naked en de SV650 natuurlijk ook.
Zo'n naked is absoluut geen snelweg materiaal zoals je zelf ook wel weet.
Bij 130km/h is het wel ver gedaan met de plezier
Met een kuipje zou ik me waarschijnlijk prima voelen in het verkeer.
Jammer dat BMW's zo duur zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 12:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je lachen, maar ik rijd meestal ook niet veel harder als dat; bij 160 is de koek ook wel aardig op met Twin, vandaar dat ik er ook wat anders bij wil hebbenEen naked zorgt er meestal juist voor dat je niet al te lang gek doet op de snelweg, dus dat is idd niet wat je zoekt om woon-werk op te rijden, want als het regent ben je niet blij als je een flink eind moet rijden
![]()
Toen ik aan het shoppen was zocht ik ook een woon-werk hok, eigenlijk was ik op zoek naar een K1100, dodelijk saai, maar wel precies geknipt voor dat soort werk
Je standaard beeld van Alexxx smaak:quote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Alexxxxx heeft een nogal aparte smaak, dat zegt wmb niks
Pics please
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Mjah, maar je krijgt wel kwaliteit zonder nonsens voor je geld; er rijden niet voor niks nog zoveel K-series rond; is gewoon goed spul; kijk maar op MP; 200K km is niks op zo'n dingquote:Op zondag 20 februari 2011 12:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jammer dat BMW's zo duur zijn![]()
Vind het wel leuke motoren, maar voor die prijs...
quote:Op zondag 20 februari 2011 12:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je standaard beeld van Alexxx smaak:
[ afbeelding ]
DaD:
[ afbeelding ]Hmm, maar DAD en CZ zijn idd volgens mij wel wat leukerderder om naar te gluren hoor, anders vroeg ik niet om pics wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Hallo Barcaquote:
Hallo SDquote:
Dat is wel zo ja. Plus geen ketting om te onderhoudenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar je krijgt wel kwaliteit zonder nonsens voor je geld; er rijden niet voor niks nog zoveel K-series rond; is gewoon goed spul; kijk maar op MP; 200K km is niks op zo'n ding
Non-issue, ik heb een scott-oiler, en af en toe een likkie kettingvet uit de spuitbus will do just fine... mensen die hun ketting gaan zitten poetsen met een tandenborstel en een bakkie diesel moeten ze afspuitenquote:Op zondag 20 februari 2011 12:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Plus geen ketting om te onderhouden
http://www.motoport.nl/ep(...)ducts/RHC00014314509quote:Op zondag 20 februari 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Non-issue, ik heb een scott-oiler, en af en toe een likkie kettingvet uit de spuitbus will do just fine... mensen die hun ketting gaan zitten poetsen met een tandenborstel en een bakkie diesel moeten ze afspuitenOp = op; nieuwe erop en klaar
![]()
Ik besteed eigenlijk weinig tijd met specifiek onderhoud; dat hoeft alleen als hij te veel stil staatIk moet daarentegen wel wat roestplekkies gaan bijwerken van de zomer
Nee man, geen R, tering wat is dat lelijk, en dat rood helpt hem ook niet iddquote:Op zondag 20 februari 2011 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.motoport.nl/ep(...)ducts/RHC00014314509
Ophalen die handel, alleen jammer dat ie rood is
Ik vind het wel wat de R 1100 Squote:Op zondag 20 februari 2011 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee man, geen R, tering wat is dat lelijk, en dat rood helpt hem ook niet idd
Als je toch rond de 5 roodjes uit wilt geven moet je voor een toerversie gaan imho.. zoiets: http://link.marktplaats.nl/422871717 ofzo... alles erop en eraan; lekker rechtop zitten, en 100% bescherming tegen wind en waterquote:
Gaaf, maar VEUL te groot naar mijn meningquote:Op zondag 20 februari 2011 13:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als je toch rond de 5 roodjes uit wilt geven moet je voor een toerversie gaan imho.. zoiets: http://link.marktplaats.nl/422871717 ofzo... alles erop en eraan; lekker rechtop zitten, en 100% bescherming tegen wind en water
Mja, maar dát rijdt goed, en heeft alles wat je nodig hebt.. hier nog een mooie; iets minder stoffig uiterlijk danquote:Op zondag 20 februari 2011 13:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gaaf, maar VEUL te groot naar mijn mening
Neenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen motor en geen rijbewijs, mag ik hier nu toch posten?
Ja hoor, jij welquote:Op zondag 20 februari 2011 13:25 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb geen motor en geen rijbewijs, mag ik hier nu toch posten?
Ik heb wel een variomatic in de schuur staan.quote:
Vriend!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb wel een variomatic in de schuur staan.
Maar gast, 285 kiloquote:Op zondag 20 februari 2011 13:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mja, maar dát rijdt goed, en heeft alles wat je nodig hebt.. hier nog een mooie; iets minder stoffig uiterlijk dan![]()
http://link.marktplaats.nl/419870192
Die dingen die jij aansleept hebben trouwens ook weer een clipon stuurtje he, dus pijn in je jatten..
Maar ik ben die aan het ombouwen naar handbak.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |