QFT!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:34 schreef gargamel het volgende:
Loop je soms de hele dag in je blote kont rond ofzo? Geen hond die kan zien dat je niet groot geschapen bent. Vindt nu eerst maar eens een meisje waar jij je op je gemak mee voelt, ipv nu al te verzinnen dat zij misschien op je afknapt. Sex is meer dan alleen de daad.
en je kent het spreekwoord:
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!
Het gemiddelde hier op fok ligt hoger toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Dimens het volgende:
2 Centimeter onder het gemiddelde, zo erg is het dus eigenlijk ook weer niet.
Op Fok! ligt het gemiddelde rond de 27 centimeter, als we van over heel de wereld het gemiddelde nemen dan ligt die rond de 14,3.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gemiddelde hier op fok ligt hoger toch?
haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerdquote:Op zondag 20 februari 2011 05:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOK heeft iedereen toch een lul van minimaal 30 cm?
Dankjewel voor de verheldering ik werd al een beetje onzekerquote:Op zondag 20 februari 2011 07:12 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerd![]()
en voor de MEESTE mannen , meet jullie penis eens in slappe toestand ????? er zullen er niet veel zijn die boven de 10cm uit komen ! ! !
" allee laat nu de discussie maar beginnen " kijk er al naar uit![]()
trouwens ook hier een goede morgen
gelukkig kan ik dan zegge dat ik net boven het gemiddelde lig en dat vind mijn vriendin erg prettig zegt zequote:Op zondag 20 februari 2011 07:12 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerd![]()
en voor de MEESTE mannen , meet jullie penis eens in slappe toestand ????? er zullen er niet veel zijn die boven de 10cm uit komen ! ! !
Ahahhahahaaaah!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef noksala het volgende:
Ts is 19 en
maagd
heeft een pik van 12cm
weinig zelfvertrouwen
conclusie: Ts is een chinees
oplossing: Vergeet die hollandse grietjes, neuk met je eigen soort
slotje
Weinig zelfvertrouwen? Zegt degene met al die onzekere kuttopicsquote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef noksala het volgende:
Ts is 19 en
maagd
heeft een pik van 12cm
weinig zelfvertrouwen
conclusie: Ts is een chinees
oplossing: Vergeet die hollandse grietjes, neuk met je eigen soort
slotje
over kuttopics gesprokenquote:Op maandag 21 februari 2011 00:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
Weinig zelfvertrouwen? Zegt degene met al die onzekere kuttopics!
Mongool.
Weegt niet op tegen jouw posthistory.quote:Op maandag 21 februari 2011 02:33 schreef noksala het volgende:
[..]
over kuttopics gesproken
Djibouti
Kankermarokkanen slopen fiets
quote:Op zondag 20 februari 2011 07:12 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
Daar heb je een puntquote:Op maandag 21 februari 2011 02:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Weegt niet op tegen jouw posthistory.
quote:Op maandag 21 februari 2011 02:33 schreef noksala het volgende:
[..]
over kuttopics gesproken
Djibouti
Kankermarokkanen slopen fiets
Dat is ook conform de eis van de dames op FOK !quote:Op zondag 20 februari 2011 05:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOK heeft iedereen toch een lul van minimaal 30 cm?
Ja, want het één heeft met het ander te maken....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Piebe het volgende:
En er wordt wel eens gezegd dat de wat minder groot geschapen mannen weer geweldig kunnen beffen. Dus probeer dat af en toe ook eens als het er eens van komt.
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, want het één heeft met het ander te maken....
Valt op zich wel wat voor te zeggen. Bij bijv. blinde mensen is het gehoor en de reuk ook beter ontwikkeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wat vrouwen zeggen tegen mannen met een kleine. Om ze niet te kwetsen.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Nieluss het volgende:
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert..
Say whot?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:18 schreef whatsupworld het volgende:
1) hij zou (serieus) nog kunnen groeien tot je 21e.
2) De gemiddelde penis is tussen de 12.9–15 cm, dus wat maakt die 9 mm nou uit?
3) een vagina is tussen de 7-8 cm diep, dus 12 cm is genoeg om een vrouw te laten genieten, het gaat erom wat je ermee doet.
4) gemiddelde dikte is 12.3 cm (dikte is belangrijker denk ik, maar ook niet alleszeggend).
5) Zelfvertrouwen en weten wat je doet is het aantrekkelijkst.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis
ja maar dat zeggen ze dan weer om jouw op te geilenquote:Ja, dat is idd wat vrouwen zeggen tegen mannen met een kleine. Om ze niet te kwetsen.
Vaak genoeg gehoord: ah lekker, een grote, mijn vorige vriendje was wel lief hoor, maar heb liever wat meer vlees.
Oh wellicht. Maar ik heb ook wel normale gesprekken met vrouwenquote:Op maandag 21 februari 2011 14:22 schreef Rasmussen het volgende:
[..]
ja maar dat zeggen ze dan weer om jouw op te geilen
ik zou me er echt niet druk over maken iigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:52 schreef KoningGG het volgende:
Zo, ik kijk ff een paar dagen niet op het forum en heb opeens 45 reacties! Bedankt iedereen.
Ik ben in zekere zin gerust gesteld door het aantal mensen dat (positief) heeft gereageerd.
@iedereen die beffen/skills aankaartte: Dat is dus waar de andere helft van mijn onzekerheid vandaan komt. Ik heb dus 1 een ondergemiddelde penis en 2 nog geen skills op befgebied... Maargoed, dat zal met oefenen gaan, dus dat moet tzt maar goedkomen. Of hebben mensen hier verder nog beftips?:P
@noksala: Lachen.![]()
@whatsupworld: Ik ga er echt niet vanuit dat ie nog groeit, maargoed. Wie weet he.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:42 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
ik zou me er echt niet druk over maken iigIk vind het persoonlijk veel en veel belangrijker wat voor persoon er aan vast zit
. Al dat overdreven commentaar op lengte of omtrek... Als hij nu 1 CM was geweest dan was het een ander verhaal geweest
Dat doen ze vooral om jouw ego te strelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is idd wat vrouwen zeggen tegen mannen met een kleine. Om ze niet te kwetsen.
Vaak genoeg gehoord: ah lekker, een grote, mijn vorige vriendje was wel lief hoor, maar heb liever wat meer vlees.
Heb jij wel eens gehoord van het baarmoeder orgasme?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:33 schreef snakelady het volgende:
12cm is helemaal niet extreem klein en dara zal je een meisje echt wel mee kunnen laten genieten hoor.
Tuurlijk is een grote mooi om naar te kijken, maar voor de meeste vrouwen bij wilde en wisselende seks ook vrij pijnlijk.
Als een penis van 21cm wild tegen je baarmoeder aan stoot is dat geen geweldig gevoel, met een kleinere kan je dus in principe meer.
Ehm, je moet denk ik maar zo denken: Het kan altijd erger:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:32 schreef KoningGG het volgende:
De titel vat mn probleem prima samen.
Ben 19, heb een pik van een schamele 12cm, niet spectaculair dik. Ik ben gewoon vreselijk bang dat veel vrouwen het te weinig vinden. Ik wil vrouwen echt wel laten genieten op andere manieren (ben meer dan een zaaddumper), maar ben gewoon bang dat mn pikkie echt een afknapper is.
Oh en ik ben nog maagd (wat niet helpt met mijn zelfvertrouwen)
Dus vrouwen die mannen met een klein geslacht zijn tegen gekomen en mannen met een niet al te indrukwekkend geslacht, reageer ajb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je wel gewoon seks kan hebben kan ik me niet voorstellen dat er niet één vrouw op aarde rondloopt die met jou verder zou willen.
Als je er toch niks aan kan veranderen zou ik er maar niet teveel aan proberen te denken als ik jou was.
Je hebt vast andere eigenschappen waar andere mannen weer jaloers op zouden zijn, of niet? Ik denk dat iedereen zo wel wat heeft.
Ja, maar dat heeft niks te maken met een grote penis die met grof geweld tegen een baarmoeder aanbeukt wat pijn veroorzaakt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:59 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gehoord van het baarmoeder orgasme?
Ik kan ook wel melden dat ik bijna op het dubbele zit, maar ik denk niet dat ts daar iets aan heeftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Piebe het volgende:
Al bijna 20 uur bezig dit topic en nog steeds geen reacties over staven van 30 cm![]()
Maar serieus, met deze lengte moet het volgens mij geen probleem zijn goede seks te hebben.
En er wordt wel eens gezegd dat de wat minder groot geschapen mannen weer geweldig kunnen beffen. Dus probeer dat af en toe ook eens als het er eens van komt.
Ja, maar is het niet zo dat je penis een bepaalde lengte moet hebben om een dergelijk orgasme te doen opwekken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft niks te maken met een grote penis die met grof geweld tegen een baarmoeder aanbeukt wat pijn veroorzaakt.
Ik citeer toch ook alleen maar wat ik lees en hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:03 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ben iemand tegengekomen die ongeveer aan jou omschrijving voldoet (ik heb er niet met een centimeter naast gestaan, maar het zal niet veel schelen)... Maakte niet zo super veel uit moet ik zeggen. Als ik zin heb in echt een grote pik is er altijd nog een dildo maar voor gewone seks maakt het psychische aspect veel meer uit (en dan niet alleen je comfortabel bij iemand voelen maar bijv. ook bepaalde fantasieen, je moet daar wel met iemand over kunnen praten en iemand moet wel z'n medewerking verlenen aan de uitvoering van dat soort fantasieen, dan is 't pas leuk). Maar nou schijn ik sowieso behoorlijk de spieren daarbinnen aan te spannen als ik klaarkom (meer dan andere dames, is mij verteld) dus dat zou kunnen schelen, al betwijfel ik 't.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:32 schreef KoningGG het volgende:
De titel vat mn probleem prima samen.
Ben 19, heb een pik van een schamele 12cm, niet spectaculair dik. Ik ben gewoon vreselijk bang dat veel vrouwen het te weinig vinden. Ik wil vrouwen echt wel laten genieten op andere manieren (ben meer dan een zaaddumper), maar ben gewoon bang dat mn pikkie echt een afknapper is.
Dat is het hem juist, ik ben de puberteit al lang ontgroeid en weet daardoor wat prettig is en wat niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
@ Snakelady
Zit je dan nog in je pubertijd? Een grote lul is ook lekker om te voelen, hoor en zeker tegen je baarmoeder. Je naam wil wat anders zeggen dan zoals je daadwerkelijk bent. Foei!
Je weet dat als TS bij een volgende mening op 11,5 uitkomt en hij van zichzelf weet dat hij niet moeders mooiste is, jij schuldig bent aan moord he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee. Is niet belangrijk. Het is hier vast wel eens voorbijgekomen; maar de vagina diepte van de vrouw is ħ 15 cm. Dus eigenlijk is dit perfect. ( anders zou je de vrouw ook pijn doen door hard tegen dr baarmoederwand te stoten ) Ik zou me pas zorgen maken als die kleiner dan 12 cm is. Zolang je maar een goed koppie hebt, lijkt me het geen probleem?
Maar dat is mijn mening.
Neen. Dit hoor ik ook van vriendinnen die niet weten hoe ik geschaapt ben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat doen ze vooral om jouw ego te strelen.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Dit hoor ik ook van vriendinnen die niet weten hoe ik geschaapt ben.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:31 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
GESCHAAPT ???? Beuh.......( geschapen zul je bedoelen )
Zo de wijze 15-jarige met veel ervaring heeft gesprokenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Nee. Is niet belangrijk. Het is hier vast wel eens voorbijgekomen; maar de vagina diepte van de vrouw is ħ 15 cm. Dus eigenlijk is dit perfect. ( anders zou je de vrouw ook pijn doen door hard tegen dr baarmoederwand te stoten ) Ik zou me pas zorgen maken als die kleiner dan 12 cm is. Zolang je maar een goed koppie hebt, lijkt me het geen probleem?
Maar dat is mijn mening.
Hoorde laatst op tv dat het slechts 8 cm was. (de diepte van een vagina) en die vrouw had er voor doorgeleerd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Maar dat is mijn mening.
Beter een kleine die klopt dan een grote die stoptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:34 schreef gargamel het volgende:
Loop je soms de hele dag in je blote kont rond ofzo? Geen hond die kan zien dat je niet groot geschapen bent. Vindt nu eerst maar eens een meisje waar jij je op je gemak mee voelt, ipv nu al te verzinnen dat zij misschien op je afknapt. Sex is meer dan alleen de daad.
Lijkt mij standaard informatie die ieder persoon wel weetquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo de wijze 15-jarige met veel ervaring heeft gesproken
Kan ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:43 schreef Piebe het volgende:
[..]
Hoorde laatst op tv dat het slechts 8 cm was. (de diepte van een vagina) en die vrouw had er voor doorgeleerd.
Het verschilt per vrouw. De een is tevreden om door een klein pikkie geneukt te worden de ander wil het liefst een grote.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Lijkt mij standaard informatie die ieder persoon wel weet
Die kunnen dat zelf ook welquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het verschilt per vrouw. De een is tevreden om door een klein pikkie geneukt te worden de ander wil het liefst een grote.
Al die wetenschappelijke feitjes zeggen daar niets over. Die zijn naar mijn idee de wereld in geholpen om de klein geschapen man te "helpen".
Mijn idee!quote:
Ik heb het over jezelf helpenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom opent TS dan een topic?
Leg eens uit aubquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef helldeskr het volgende:
Och jongens..het gaat er om wat je er mee doet.
Mijn huidige vriendin is redelijk groot geschapen..ik zelf zit zo op de 16 cm..afhankelijk van het standje..( der zit wat vet in de weg af en toe).
Sorry manquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het over jezelf helpenDubbelzinnig.
jammer, als je je grappen moet uitleggen.
Als in kutje waar flink wat in kanquote:
Tis wel een kromme zinquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef helldeskr het volgende:
[..]
Als in kutje waar flink wat in kan
Los van de onderzoeken, vrouwen willen een kerel die wat kan met zijn lul (ongeacht grootte), handen en mond. Simpel zat. En bij gelijke prestatie's, dan liever een grote.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tis wel een kromme zin![]()
Maar jij bevestigt gewoon wat ik al zei. Die onderzoekjes zijn gemiddelden. ZItten er tussen de 1000 vrouwen toevallig 20 met vaginisme dan zakt de gemiddelde kut weer met 2 cm.
Juist!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Los van de onderzoeken, vrouwen willen een kerel die wat kan met zijn lul (ongeacht grootte), handen en mond. Simpel zat. En bij gelijke prestatie's, dan liever een grote.
Hier heb ik inderdaad naar gekeken en heb het een paar keer gedaan, maar ik kan dat gewoon niet 6 of 7 dagen in de week 45 minuten lang doen zonder dat het op gaat vallen. Daarbij komt dat het op mij overkwam als een soort fitness (krachttraining dan wel), waarbij je bloedlichaampjes groeien op dezelfde manier als spieren.. Maar dat betekent dat het dus geen permanente vergroting is waar je geen omkijken naar hebt, maar dat je het later ook zult moeten blijven onderhouden om op hetzelfde formaat te blijven. En daar heb ik geen tijd voor/zin in. En zoals rasmussen zei zou ik er waarschijnlijk maar obsessief van worden.quote:
Haha, nee ik heb echt gemeten resultaten gepost en ik ben misschien niet moeders mooiste (er zullen zat mannen rondlopen die aantrekkelijker zijn), ik ben zéker niet moeders lelijkste. En niet suicidaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:40 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Je weet dat als TS bij een volgende mening op 11,5 uitkomt en hij van zichzelf weet dat hij niet moeders mooiste is, jij schuldig bent aan moord he?
Ik verwachtte wel dat het zoiets simpels moest zijn maar kreeg de 'opties' om de een of andere reden niet gevondenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ga naar opties en dan zie je wachtwoord veranderen staan.
graag gedaan, en met je geslacht komt het ook wel goedquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:20 schreef KoningGG het volgende:
[..]
Ik verwachtte wel dat het zoiets simpels moest zijn maar kreeg de 'opties' om de een of andere reden niet gevonden. Nu veranderd, bedankt!
eensch, te groot doet echt pijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Raggingbull het volgende:
tja... wel gemeten kom ik op 17,6cm(in stijve stand uiteraard)
en dat is soms niet zo prettig.
ja het klopt erg ervaren met sex ben ik nog niet.
het echte doen kwam pas een klein poosje geleden.
alleen het hebben van een vrij stevig formaat(met betrekking tot de lengte) is niet fijn voor het meisje.
ik heb tot nu toe al 2x gehad dat ik ineens vrij stevig tegen de baarmoeder aan zat en dat was voor zowel mij als haar niet fijn.
kortom groot geschapen zijn is ook niet alles.
klein maar fijn
17,6 cm is niet groot geschapen hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:16 schreef Raggingbull het volgende:
tja... wel gemeten kom ik op 17,6cm(in stijve stand uiteraard)
en dat is soms niet zo prettig.
ja het klopt erg ervaren met sex ben ik nog niet.
het echte doen kwam pas een klein poosje geleden.
alleen het hebben van een vrij stevig formaat(met betrekking tot de lengte) is niet fijn voor het meisje.
ik heb tot nu toe al 2x gehad dat ik ineens vrij stevig tegen de baarmoeder aan zat en dat was voor zowel mij als haar niet fijn.
kortom groot geschapen zijn is ook niet alles.
klein maar fijn
Niet zeuren, Rasmussen. Gemiddeld ligt de lengte tussen de 11 en 21 cm. Die RaggingBull moet gewoon ff een oudere vrouw/meid proberen die wat meer "uitgewoond" is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Rasmussen het volgende:
^krijg je dat weer
nee het is niet extreem groot maar wel bovengemiddeld. hij zegt ook niet stevig maar vrij stevig
Ja, jij lult makkelijk hier Van Balen, haha.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
nee volgens mij is het gemiddeld 8-29 cm hoor
exact
Jij zit die gast toch niet uit te lachen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA12 CM HAHAHAHAHAHA 12 CM
voor iemand van mijn leeftijd wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
17,6 cm is niet groot geschapen hoor
Helemaal mee eens. Maar hij moet zelf maar naar de Filippijnen gaan, want anders hebben we dat ook weer, whaha. De grote en dikte doet ertoe en 30 cm, haha, maar 21 kan ik wel hebben, maar hele jonge grietjes worden vaak ook niet genoeg nat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:55 schreef Marlan het volgende:
Wat lopen de meeste van jullie te bazelen? Een beetje valse hoop geven aan die jongen en sprrokjes aan het vertellen. Straks komt die in de echte wereld en stort hij helemaal in door jullie slechte adviezen.
Natuurlijk doet de grootte van de penis bij een vrouw wel toe. Vrouwen die anders beweren liegen of proberen een of ander gebrek te compenseren.
De vuistregel = hoe groter de pik, hoe groter het genot van de vrouw. Tot op zekere hoogte, want een pik van 30 cm (het gemiddelde op Fok) schijnt wel pijn te doen, hoewel sommige vrouwen dit ervaren als genot.
Het beste advies: zoek een meid die niet groot en grof gebouwd is.
Misschien is een (geimporteerd) klein Filipijns mokkeltje iets voor je?
Hoe oud ben je dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:13 schreef Raggingbull het volgende:
[..]
voor iemand van mijn leeftijd wel.
en aangezien de meeste site's zeggen dat het gemiddelde voor een volwassen kerel als ie op zijn best is ongeveer 16,5 is is het wel redelijk netjes
Helemaal gelijk vwb die Van Balen, maar wel groot geschapen voor iemand van jouw leeftijd. Maar het doet dan pijn bij het meisje, omdat zij dan niet genoeg vochtig is. Is echt zo, neem dat maar van een ouder iemand aan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:42 schreef Raggingbull het volgende:
ja dat raakt dus alweer kant nog wal van baalen
Haha, ja, ik vind het wel lekker als iemand tegen mijn baarmoeder zit, maar goed niet iedereen is hetzelfdequote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:55 schreef Raggingbull het volgende:
hahaa ey dat is het niet ik ga te diep waardoor ik haar baarmoeder soms nog wel eens ietsjes raak naja ietsjes die heb ik al een x flink geraakt en dat was nie echt het fijnste wat je kan overkomen neem dat maar van een jonger iemand aan
Ben je een vrouw dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:00 schreef Raggingbull het volgende:
naja ietsjes zodat het een beetje kietelt kan ik me voorstelle ja...
maar om nou ineens(en niet zachtjes) een stijve vol tegen je baarmoeder aan te krijgen is niet fijn.
Jij weerquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:10 schreef Quickie_Brat het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA12 CM HAHAHAHAHAHA 12 CM
Dat zeggen mensen met een kleine pik en zichzelf wijsmaken dat iedereen met een grote pik een pik heeft die niet steigert. Dat klopt gewoon niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:34 schreef gargamel het volgende:
Nou ja, en ook weinig AANRICHTEN, da s dan misschien wel weer het positieve eraan, haha.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:58 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen met een kleine pik en zichzelf wijsmaken dat iedereen met een grote pik een pik heeft die niet steigert. Dat klopt gewoon niet.
Met een pik van 12 cm kun je weinig uitrichten.
ik heb geen staaf van 30 cm, maar iets over de 20, en mijn vriendin zeurt dat tie te groot is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Piebe het volgende:
Al bijna 20 uur bezig dit topic en nog steeds geen reacties over staven van 30 cm![]()
Maar serieus, met deze lengte moet het volgens mij geen probleem zijn goede seks te hebben.
Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Trollquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou ja, en ook weinig AANRICHTEN, da s dan misschien wel weer het positieve eraan, haha.
He jongen die dit topic geplaatst heeft; let er maar even niet op. Beetje melig aan het worden van dat FOK.
Luister naar mij! Je mama. Als iemand echt voor je gaat dan doet de grote er niet zoveel toe. Er zit een wezenlijk verschil tussen liefde/houden van met seks en alleen maar lust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:37 schreef Piebe het volgende:
[..]
Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll
Nee, jij moet goed leren lezen c.q. begrijpend lezen. Vrouwen, vrouwen he en dan heb ik het niet over een meisje, die hebben het liefst een beetje, over het algemeen, een groter formaat. Ik denk dat jij jezelf aangesproken voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en weer dat kinderlijke trol. Nee hoor, als iedereen het graag wil weten kan je zo mijn adres en telefoonnummer krijgen en dan weet je dat ik in het echte leven ook wel een beetje zo ben. Als jij daar niet doorheen kan prikken, dan is dat niet mijn, maar jouw probleem.
Dus voor jou morgenochtend of -morgenmiddag als je gaat stappen. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, ......................., die lacht de hele dag
Keeping up the appereances!
Ik zie dat jij iedereen troll noemt. Nou, dat zal toch niemand dan meer serieus nemen, of wel soms?quote:
Jij wilt een staaf van minimaal 35 cm?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik ben bepaald niet groot of zwaargebouwd maar no way dat een pikkie van 12 cm mij klaarkrijgt
die heb ik nognooit gezien net zo min als eentje van 12 cm,gelukkig. Wou alleen maar aangeven dat 12 cm mij abnormaal klein lijkt en dat je daar geen normale vrouw mee kan bevredigenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij wilt een staaf van minimaal 35 cm?
Joh ik begin al elke dag, de dag met een dansje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, jij moet goed leren lezen c.q. begrijpend lezen. Vrouwen, vrouwen he en dan heb ik het niet over een meisje, die hebben het liefst een beetje, over het algemeen, een groter formaat. Ik denk dat jij jezelf aangesproken voelt.
Oh en weer dat kinderlijke trol. Nee hoor, als iedereen het graag wil weten kan je zo mijn adres en telefoonnummer krijgen en dan weet je dat ik in het echte leven ook wel een beetje zo ben. Als jij daar niet doorheen kan prikken, dan is dat niet mijn, maar jouw probleem.
Dus voor jou morgenochtend of -morgenmiddag als je gaat stappen. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, ......................., die lacht de hele dag
Keeping up the appereances!
Dat valt reuze mee. Maar ik heb haar al een keer eerder in een dergelijk topic gezien. En ze komt verder niet met argumenten. Misschien dat er nog een kleine kans is dat jij serieus ben. Maar zij is een troll in het kwadraat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zie dat jij iedereen troll noemt. Nou, dat zal toch niemand dan meer serieus nemen, of wel soms?
qftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:49 schreef Frishe het volgende:
^^
En er zijn nog wel andere manieren om een vrouw te plezieren.
Maar ben jij een Shemale dan? tja, beladen onderwerp over dat pikkie, zegquote:Op zondag 27 februari 2011 14:12 schreef Rasmussen het volgende:
precies en gelukkig valt daar bijna iedereen onder (15-20, 16-19, whatever)
Wat kortzichtig. Een penis van 12 cm is niet extreem klein, je kan daar best een vrouw mee bevredigen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef Klytemnestra het volgende:
[..]
die heb ik nognooit gezien net zo min als eentje van 12 cm,gelukkig. Wou alleen maar aangeven dat 12 cm mij abnormaal klein lijkt en dat je daar geen normale vrouw mee kan bevredigen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:59 schreef Raggingbull het volgende:
oftewel met een pik van 12 centimeter zijn er net zo goed genoeg vrouwen die je daar fatsoenlijk mee kan bevredigen als met een pik van 20 centimeter
Kom nu toch. Heb je dan een pikkie van 3 cm?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Iedereen weet toch dat equipment niet uitmaakt, maar dat prestatie totaal afhankelijk is van de gebruiker.
Basiskennis in combat.
Schatje, volgens mij moet jij seksoloog worden, maar naarmate je ouder wordt als vrouw, wordt je ook wijder. Wat dacht je van een kind?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef Raggingbull het volgende:
kijk natuurlijk is er wel een limit waarvan er gezegd kan worden oke daar kan je weinig normaals mee doen.
maar net zo goed als dat er korte pikkie's zijn zijn er ook korte kutjes en lange pikken bij lange kutjes zo simpel werkt het gewoon.
ja maar dat heeft toch elke vrouw of niet dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Schatje, volgens mij moet jij seksoloog worden, maar naarmate je ouder wordt als vrouw, wordt je ook wijder. Wat dacht je van een kind?
Hoop vrouwen komen niet klaar van penetratie, dus hoe groot moet ie dan zijn volgens jou?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik ben bepaald niet groot of zwaargebouwd maar no way dat een pikkie van 12 cm mij klaarkrijgt
Focus je niet te veel op de lengte van je penis.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef KoningGG het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat er na mijn eerste post allemaal meelevende en steunende dingen gezegd werden, maar nadat ik zei dat het weer wat beter ging dat OPEENS iedereen een pik van 12cm veeeeel te klein vind, en beweert dat iedereen die daarvoor gepost heeft gewoon aan het liegen was om mij op te beuren?
Wat Cue_ zei: er zit nog wel wat tussen te kort en te lang.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:40 schreef Devion het volgende:
[..]
Focus je niet te veel op de lengte van je penis.
Meeste vrouwen komen geen eens klaar van penetratie, maar door stimulatie van de clitorus.(Dat doe je dus met je tong of vingers >_>)
Te lange penissen hebben ook een nadeel, omdat je dan tegen de baarmoeder aankomt en dat is kennelijk nogal pijnlijk.
maar daar zitten ook chinese bij.quote:Op zondag 20 februari 2011 03:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op Fok! ligt het gemiddelde rond de 27 centimeter, als we van over heel de wereld het gemiddelde nemen dan ligt die rond de 14,3.
Dus de mannen op Fok! hebben over het algemeen gewoon een grote penis op TS na.
Als het "te" is, is het altijd fout.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat Cue_ zei: er zit nog wel wat tussen te kort en te lang.
Ik ken heel veel vrouwen die teleurgesteld zijn als ze 12cm aan treffen. Dat is de realiteit, wil je die verbergen? Dat hou je niet voor altijd voor, want vroeg of laat kom je een vrouw tegen die er teleurgesteld in zal zijn.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:50 schreef Devion het volgende:
[..]
Als het "te" is, is het altijd fout.
Maar 12cm is niet absurd klein, daarnaast is erg subjectief. De ene vrouw zegt groot, de ander klein. We moeten hier TS echt niks gaan aanpraten, want dat is nergens voor nodig.
Zit aan de andere kant van het spectrum, dus durf het niet te zeggen. Maar vrouwen zeggen tegen mij altijd dat hun weinig uitmaakt.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken heel veel vrouwen die teleurgesteld zijn als ze 12cm aan treffen. Dat is de realiteit, wil je die verbergen? Dat hou je niet voor altijd voor, want vroeg of laat kom je een vrouw tegen die er teleurgesteld in zal zijn.
van te voren weet je alleen niet hoe groot de kut is.........quote:Op maandag 28 februari 2011 20:52 schreef Raggingbull het volgende:
like always op ieder potje past een dekseltje
oftewel voor iedere pik is er ook een kut!
Dan vraag je of ze een maagd is, gegarandeerd strakquote:Op maandag 28 februari 2011 21:00 schreef Adreamer het volgende:
[..]
van te voren weet je alleen niet hoe groot de kut is.........
Je hebt een punt. Nouja, dan is mijn onzekerheid enigszins gegrond. Kan er verder ook weinig aan doen dan, behalve hopen dat het niet of heel weinig gaat voorkomen... En hopen dat het latere relaties niet in de weg gaat zitten. Wilde er met dit topic achterkomen of alle vrouwen of iig het meerendeel er zo over dacht, maar dat valt zo te zien nog redelijk mee.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken heel veel vrouwen die teleurgesteld zijn als ze 12cm aan treffen. Dat is de realiteit, wil je die verbergen? Dat hou je niet voor altijd voor, want vroeg of laat kom je een vrouw tegen die er teleurgesteld in zal zijn.
je kan beter hier de waarheid te horen krijgen dan later van een teleurgestelde vrouw. Heb er zelf ook eentje van 12 cm en op dat vlak de nodige ervaring, ben zelfs een keer in mn kruis getraptquote:Op maandag 28 februari 2011 10:55 schreef KoningGG het volgende:
Ben ik de enige die het opvalt dat er na mijn eerste post allemaal meelevende en steunende dingen gezegd werden, maar nadat ik zei dat het weer wat beter ging dat OPEENS iedereen een pik van 12cm veeeeel te klein vind, en beweert dat iedereen die daarvoor gepost heeft gewoon aan het liegen was om mij op te beuren?
foute woordspelingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jezus wat afgezaagd, alsof je er zelf wat aan kan doen
ik wilde typen belachelijk maar ik dacht aan afgezaagdquote:
Zon debiel spreekwoord.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:34 schreef gargamel het volgende:
heb gelukkig nog nooit een pikkie van 12 cm meegemaakt maar zou ook die neiging krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef Fronde het volgende:
[..]
je kan beter hier de waarheid te horen krijgen dan later van een teleurgestelde vrouw. Heb er zelf ook eentje van 12 cm en op dat vlak de nodige ervaring, ben zelfs een keer in mn kruis getrapt
Trappen ze jou ook in je kut als je kut te nauw is?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Klytemnestra het volgende:
[..]
heb gelukkig nog nooit een pikkie van 12 cm meegemaakt maar zou ook die neiging krijgen
Mooi verwoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef lieveke het volgende:
wat een domme schapen zeg,
misschien zijn die lullen dan niet te klein, maar hun kutten te uitgewoond.
Misschien wel de beste post in dit topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef vlerky het volgende:
Het gaat (meestal) niet om de pik maar om de slungel die eraan zit.
Denk eerder dat haar kut flink uitgerekt is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Trappen ze jou ook in je kut als je kut te nauw is?
Vandaar dat je hem hebt gedumpt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef aami325 het volgende:
Lieve TS,
Mijn (ex) vriend had ook een kleintje,
Volgens mij houden mannen juist van strak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Trappen ze jou ook in je kut als je kut te nauw is?
Als haar poes flink is uitgerekt, dan pak je d'r toch in haar andere gaatjes?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens mij houden mannen juist van strak.
Tijdens het neuken de clit raken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef magik7777 het volgende:
En dan nog iets, de clitoris ligt dusdanig vooraan, dat je met een penis van 12 cm, die echt wel weet te raken.
Of je moet van onderen enigzins misvormd zijn.
Als zij bovenop zit en lekker aan het rijden isquote:
Dan nog rijdt ze tegen je schaambot aan, niet je lul.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:21 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als zij bovenop zit en lekker aan het rijden isMaar inderdaad heeft dit in de verste verte nog niks te maken met de lengte van je lul
Ik denk dat hij g-spot bedoelde. Ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog rijdt ze tegen je schaambot aan, niet je lul.
Je raakt of de clit en zit alleen met het puntje van je eikel tegen de onderkant of bovenkant van de ingang van de kut te stoten, of je raakt de clit niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef magik7777 het volgende:
Inderdaad, sommige mensen weten het verschil tussen G spot en clitoris niet.
Tijdens het neuken is de clitoris echt wel te raken.
De G spot daarentegen word iets lastiger. Wil je die raken, dan moet je 1,5 vingerkootje naar binnen, en dan een "hierkomen" gebaar maken.
Dat bedoelde ik ook, vandaar dat ik zei dat de lengte van je lul er niks mee te maken heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog rijdt ze tegen je schaambot aan, niet je lul.
Ik weet niet hoe skrikkelijk krom jouw leuter is, maar als ik mijn lul een beetje in een vagina druk, dan wordt het een onmogelijk bocht om OOK de clit aan te raken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef magik7777 het volgende:
Je raakt of de clit en zit alleen met het puntje van je eikel tegen de onderkant of bovenkant van de ingang van de kut te stoten, of je raakt de clit niet.
Er met je lul langsschuren is ook raken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je link zegt genoeg, daar wordt op geen moment gepraat over de penis die tegen het kopje van de clit aan komt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef magik7777 het volgende:
Er zijn zat standjes waarbij de clitoris gestimlueerd word, waardoor er wel degelijk een vaginaal orgasme plaats kan vinden, het is veelal de stam van de penis die voor de stimulatie zorgt.
Misschien jezelf eens verdiepen in verschillende standjes?
Dan moet dat een enorme hangene clit zijn, of een kromme lul. Kijk gewoon eens naar de anatomie (een boek mag als je geen vrouw bij de hand hebt).quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef magik7777 het volgende:
Wie heeft het over kopje van de clit?
Ik zeg net dat er zat standjes zijn, waarbij de schacht, de clitoris stimuleert.
Stimuleren is wat anders als dat je lul de clit raakt he. Als je iemand masseert met zijn of haar kleren nog aan raak je die persoon ook niet echt aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef magik7777 het volgende:
Wie heeft het over kopje van de clit?
Ik zeg net dat er zat standjes zijn, waarbij de schacht, de clitoris stimuleert.
Neen, want daar wordt nog steeds niet gezegd dat de lul de clit aan de buitenkant raakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:23 schreef magik7777 het volgende:
http://www.ikhouvan.je/sexstandjes.html
Misschien dat dit duidelijkheid schept?
Ah kijk, daar komt het terugkrabbelen alquote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef magik7777 het volgende:
Het gaat erom, dat het totaal niet van belang is, of de penis 12, of 30 cm is. Stimulatie van de clitoris is niet afhankelijk van penislengte.
dermate voorin. Klinkt alsof ie nog half verstopt zitquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef magik7777 het volgende:
Niks terugkrabbelen.
Dit topic ging over een gozer die bang was dat ie een te kleine piemel had. En er waren hier een aantal mensen die beweerden dat een grote penis noodzakelijk zou zijn voor goede sex.
Vervolgens zei ik dat de clit dermate voorin lag, dat voor het stimuleren ervan, dat lengte niet relevant was.
Dat het wel degelijk uitmaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef magik7777 het volgende:
En genoeg meiden die liever een dikke dan een dunne lul voelen, en zeggen dat lengte niet belangrijk is, dus wat is je punt?
Ja, maar andersom ook (zie nadelen van een grote die al eerder werden genoemd)quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
dermate voorin. Klinkt alsof ie nog half verstopt zit
En genoeg meiden die liever een grote als een kleine lul voelen, dus blijkbaar maakt het wel uit.
Er zijn natuurlijk altijd grenzen. Maar de meeste vrouwen die ik ken hebben liever iets groter als gemiddeld dan kleiner.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef magik7777 het volgende:
voor sommige meiden misschien ja, het gaat hier niet over een micro penis, maar om een iets kleinder dan gemiddelde.
Vaak is het ook gewoon een beetje stoerdoenerij van meiden onder elkaar, om op te scheppen hoeveel ze kunnen hebben. Maar als Lexington Steele voor de deur staat piepen ze als speenvarkentjes.
daarom kan je een vrouw ook klaarvingeren. Maar voor bepaalde standjes heb je toch echt een grote nodig, zeker bij een stevige vrouw. En als je ruig tekeer wilt gaan ook want anders schiet-ie er steeds uitquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef magik7777 het volgende:
Niks terugkrabbelen.
Dit topic ging over een gozer die bang was dat ie een te kleine piemel had. En er waren hier een aantal mensen die beweerden dat een grote penis noodzakelijk zou zijn voor goede sex.
Vervolgens zei ik dat de clit dermate voorin lag, dat voor het stimuleren ervan, dat lengte niet relevant was.
QFT.....en nee daar ben ik niet blij meequote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, maar andersom ook (zie nadelen van een grote die al eerder werden genoemd)
De gustibus et coloribus non est disputandum.
Is dat niet nodig voor bepaalde standjes dan? /maagdquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:10 schreef MXD het volgende:
Als ie echt zo hard als een baksteen is (bij wijze van dan) gaat ie meestal niet verder naar beneden nee (althans, bij mijn niet).
Volgends mij gewoon normaal, maar waarom wil je m dan naar beneden douwen?
En dan blijft ie netjes naar beneden staan als ie echt stijf is ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:50 schreef MXD het volgende:
Ah, op die fiets.
Wanneer heb je er last van? Ook als hij als half stijf is?
Zoniet kan je dan al proberen hem naar beneden te buigen zoals jij dat wil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |