Mooi verwoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef lieveke het volgende:
wat een domme schapen zeg,
misschien zijn die lullen dan niet te klein, maar hun kutten te uitgewoond.
Misschien wel de beste post in dit topic.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:56 schreef vlerky het volgende:
Het gaat (meestal) niet om de pik maar om de slungel die eraan zit.
Denk eerder dat haar kut flink uitgerekt is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Trappen ze jou ook in je kut als je kut te nauw is?
Vandaar dat je hem hebt gedumpt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:23 schreef aami325 het volgende:
Lieve TS,
Mijn (ex) vriend had ook een kleintje,
Volgens mij houden mannen juist van strak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Trappen ze jou ook in je kut als je kut te nauw is?
Als haar poes flink is uitgerekt, dan pak je d'r toch in haar andere gaatjes?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:51 schreef hexje het volgende:
[..]
Volgens mij houden mannen juist van strak.
Tijdens het neuken de clit raken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef magik7777 het volgende:
En dan nog iets, de clitoris ligt dusdanig vooraan, dat je met een penis van 12 cm, die echt wel weet te raken.
Of je moet van onderen enigzins misvormd zijn.
Als zij bovenop zit en lekker aan het rijden isquote:
Dan nog rijdt ze tegen je schaambot aan, niet je lul.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:21 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Als zij bovenop zit en lekker aan het rijden isMaar inderdaad heeft dit in de verste verte nog niks te maken met de lengte van je lul
Ik denk dat hij g-spot bedoelde. Ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog rijdt ze tegen je schaambot aan, niet je lul.
Je raakt of de clit en zit alleen met het puntje van je eikel tegen de onderkant of bovenkant van de ingang van de kut te stoten, of je raakt de clit niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 11:35 schreef magik7777 het volgende:
Inderdaad, sommige mensen weten het verschil tussen G spot en clitoris niet.
Tijdens het neuken is de clitoris echt wel te raken.
De G spot daarentegen word iets lastiger. Wil je die raken, dan moet je 1,5 vingerkootje naar binnen, en dan een "hierkomen" gebaar maken.
Dat bedoelde ik ook, vandaar dat ik zei dat de lengte van je lul er niks mee te maken heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog rijdt ze tegen je schaambot aan, niet je lul.
Ik weet niet hoe skrikkelijk krom jouw leuter is, maar als ik mijn lul een beetje in een vagina druk, dan wordt het een onmogelijk bocht om OOK de clit aan te raken.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:03 schreef magik7777 het volgende:
Je raakt of de clit en zit alleen met het puntje van je eikel tegen de onderkant of bovenkant van de ingang van de kut te stoten, of je raakt de clit niet.
Er met je lul langsschuren is ook raken hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |