quote:Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je link zegt genoeg, daar wordt op geen moment gepraat over de penis die tegen het kopje van de clit aan komt.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef magik7777 het volgende:
Er zijn zat standjes waarbij de clitoris gestimlueerd word, waardoor er wel degelijk een vaginaal orgasme plaats kan vinden, het is veelal de stam van de penis die voor de stimulatie zorgt.
Misschien jezelf eens verdiepen in verschillende standjes?
Dan moet dat een enorme hangene clit zijn, of een kromme lul. Kijk gewoon eens naar de anatomie (een boek mag als je geen vrouw bij de hand hebt).quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef magik7777 het volgende:
Wie heeft het over kopje van de clit?
Ik zeg net dat er zat standjes zijn, waarbij de schacht, de clitoris stimuleert.
Stimuleren is wat anders als dat je lul de clit raakt he. Als je iemand masseert met zijn of haar kleren nog aan raak je die persoon ook niet echt aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef magik7777 het volgende:
Wie heeft het over kopje van de clit?
Ik zeg net dat er zat standjes zijn, waarbij de schacht, de clitoris stimuleert.
Neen, want daar wordt nog steeds niet gezegd dat de lul de clit aan de buitenkant raakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:23 schreef magik7777 het volgende:
http://www.ikhouvan.je/sexstandjes.html
Misschien dat dit duidelijkheid schept?
Ah kijk, daar komt het terugkrabbelen alquote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef magik7777 het volgende:
Het gaat erom, dat het totaal niet van belang is, of de penis 12, of 30 cm is. Stimulatie van de clitoris is niet afhankelijk van penislengte.
dermate voorin. Klinkt alsof ie nog half verstopt zitquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef magik7777 het volgende:
Niks terugkrabbelen.
Dit topic ging over een gozer die bang was dat ie een te kleine piemel had. En er waren hier een aantal mensen die beweerden dat een grote penis noodzakelijk zou zijn voor goede sex.
Vervolgens zei ik dat de clit dermate voorin lag, dat voor het stimuleren ervan, dat lengte niet relevant was.
Dat het wel degelijk uitmaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef magik7777 het volgende:
En genoeg meiden die liever een dikke dan een dunne lul voelen, en zeggen dat lengte niet belangrijk is, dus wat is je punt?
Ja, maar andersom ook (zie nadelen van een grote die al eerder werden genoemd)quote:Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
dermate voorin. Klinkt alsof ie nog half verstopt zit
En genoeg meiden die liever een grote als een kleine lul voelen, dus blijkbaar maakt het wel uit.
Er zijn natuurlijk altijd grenzen. Maar de meeste vrouwen die ik ken hebben liever iets groter als gemiddeld dan kleiner.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef magik7777 het volgende:
voor sommige meiden misschien ja, het gaat hier niet over een micro penis, maar om een iets kleinder dan gemiddelde.
Vaak is het ook gewoon een beetje stoerdoenerij van meiden onder elkaar, om op te scheppen hoeveel ze kunnen hebben. Maar als Lexington Steele voor de deur staat piepen ze als speenvarkentjes.
daarom kan je een vrouw ook klaarvingeren. Maar voor bepaalde standjes heb je toch echt een grote nodig, zeker bij een stevige vrouw. En als je ruig tekeer wilt gaan ook want anders schiet-ie er steeds uitquote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef magik7777 het volgende:
Niks terugkrabbelen.
Dit topic ging over een gozer die bang was dat ie een te kleine piemel had. En er waren hier een aantal mensen die beweerden dat een grote penis noodzakelijk zou zijn voor goede sex.
Vervolgens zei ik dat de clit dermate voorin lag, dat voor het stimuleren ervan, dat lengte niet relevant was.
QFT.....en nee daar ben ik niet blij meequote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, maar andersom ook (zie nadelen van een grote die al eerder werden genoemd)
De gustibus et coloribus non est disputandum.
Is dat niet nodig voor bepaalde standjes dan? /maagdquote:Op donderdag 10 maart 2011 02:10 schreef MXD het volgende:
Als ie echt zo hard als een baksteen is (bij wijze van dan) gaat ie meestal niet verder naar beneden nee (althans, bij mijn niet).
Volgends mij gewoon normaal, maar waarom wil je m dan naar beneden douwen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |