abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93764577
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
:9~
pi_93765418
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 12:18 schreef magik7777 het volgende:
Er zijn zat standjes waarbij de clitoris gestimlueerd word, waardoor er wel degelijk een vaginaal orgasme plaats kan vinden, het is veelal de stam van de penis die voor de stimulatie zorgt.

Misschien jezelf eens verdiepen in verschillende standjes?
Je link zegt genoeg, daar wordt op geen moment gepraat over de penis die tegen het kopje van de clit aan komt.
pi_93766154
Wie heeft het over kopje van de clit?
Ik zeg net dat er zat standjes zijn, waarbij de schacht, de clitoris stimuleert.
pi_93766546
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef magik7777 het volgende:
Ik zeg net dat er zat standjes zijn, waarbij de schacht, de clitoris stimuleert.
Dan moet dat een enorme hangene clit zijn, of een kromme lul. Kijk gewoon eens naar de anatomie (een boek mag als je geen vrouw bij de hand hebt).
pi_93766778
http://www.ikhouvan.je/sexstandjes.html

Misschien dat dit duidelijkheid schept?
pi_93766794
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef magik7777 het volgende:
Stimuleren is wat anders als dat je lul de clit raakt he. Als je iemand masseert met zijn of haar kleren nog aan raak je die persoon ook niet echt aan.
pi_93767146
Het gaat erom, dat het totaal niet van belang is, of de penis 12, of 30 cm is. Stimulatie van de clitoris is niet afhankelijk van penislengte.
pi_93767148
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:23 schreef magik7777 het volgende:
http://www.ikhouvan.je/sexstandjes.html

Misschien dat dit duidelijkheid schept?
Neen, want daar wordt nog steeds niet gezegd dat de lul de clit aan de buitenkant raakt.
pi_93767162
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef magik7777 het volgende:
Het gaat erom, dat het totaal niet van belang is, of de penis 12, of 30 cm is. Stimulatie van de clitoris is niet afhankelijk van penislengte.
Ah kijk, daar komt het terugkrabbelen al :D
pi_93767292
Niks terugkrabbelen.
Dit topic ging over een gozer die bang was dat ie een te kleine piemel had. En er waren hier een aantal mensen die beweerden dat een grote penis noodzakelijk zou zijn voor goede sex.
Vervolgens zei ik dat de clit dermate voorin lag, dat voor het stimuleren ervan, dat lengte niet relevant was.
pi_93769519
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef magik7777 het volgende:
Niks terugkrabbelen.
Dit topic ging over een gozer die bang was dat ie een te kleine piemel had. En er waren hier een aantal mensen die beweerden dat een grote penis noodzakelijk zou zijn voor goede sex.
Vervolgens zei ik dat de clit dermate voorin lag, dat voor het stimuleren ervan, dat lengte niet relevant was.
dermate voorin. Klinkt alsof ie nog half verstopt zit :')

En genoeg meiden die liever een grote als een kleine lul voelen, dus blijkbaar maakt het wel uit.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_93769617
En genoeg meiden die liever een dikke dan een dunne lul voelen, en zeggen dat lengte niet belangrijk is, dus wat is je punt?
  maandag 7 maart 2011 @ 14:42:36 #213
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93770037
Wat een discussie weer :')
pi_93770259
pi_93770511
Zoek een vrouw die je dient te fisten of met je voet dwars in de kut moet penetreren wil je haar stimuleren. Zo ben je normaal gezien redelijk snel de schaamte voorbij. Je hoeft je broek geeneens uit te trekken.

Of probeer deze seks voor de buch klassieker.
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
pi_93770852
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef magik7777 het volgende:
En genoeg meiden die liever een dikke dan een dunne lul voelen, en zeggen dat lengte niet belangrijk is, dus wat is je punt?
Dat het wel degelijk uitmaakt.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_93771157
voor sommige meiden misschien ja, het gaat hier niet over een micro penis, maar om een iets kleinder dan gemiddelde.
Vaak is het ook gewoon een beetje stoerdoenerij van meiden onder elkaar, om op te scheppen hoeveel ze kunnen hebben. Maar als Lexington Steele voor de deur staat piepen ze als speenvarkentjes.
  maandag 7 maart 2011 @ 15:19:22 #218
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_93771333
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 14:28 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

dermate voorin. Klinkt alsof ie nog half verstopt zit :')

En genoeg meiden die liever een grote als een kleine lul voelen, dus blijkbaar maakt het wel uit.
Ja, maar andersom ook (zie nadelen van een grote die al eerder werden genoemd) ;)
De gustibus et coloribus non est disputandum.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_93772200
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:14 schreef magik7777 het volgende:
voor sommige meiden misschien ja, het gaat hier niet over een micro penis, maar om een iets kleinder dan gemiddelde.
Vaak is het ook gewoon een beetje stoerdoenerij van meiden onder elkaar, om op te scheppen hoeveel ze kunnen hebben. Maar als Lexington Steele voor de deur staat piepen ze als speenvarkentjes.
Er zijn natuurlijk altijd grenzen. Maar de meeste vrouwen die ik ken hebben liever iets groter als gemiddeld dan kleiner.

Het is niet leuk voor degene met een kleinere lul, maar wat doe je eraan.
pi_93817039
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef magik7777 het volgende:
Niks terugkrabbelen.
daarom kan je een vrouw ook klaarvingeren. Maar voor bepaalde standjes heb je toch echt een grote nodig, zeker bij een stevige vrouw. En als je ruig tekeer wilt gaan ook want anders schiet-ie er steeds uit
nederige man, likt graag vrouwenvoeten
pi_93818676
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ja, maar andersom ook (zie nadelen van een grote die al eerder werden genoemd) ;)
De gustibus et coloribus non est disputandum.
QFT.....en nee daar ben ik niet blij mee }:|
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
pi_93891378
Dit topic blijft maar doorgaan! Bedankt dat jullie nog steeds je mening geven.

Ik moet het inderdaad maar zien als wat Trommeldaris zegt; het is hetzelfde als lelijk zijn.. Gewoon pech.
Ik ben overigens niet bang om in mn kruis getrapt worden omdat ik een te kleine heb, dat weet ik wel... Kruistrappende vrouwen zijn niet echt m'n typ. Ik hoop gewoon dat mijn toekomstige bedpartner het niet erg gaat vinden, en dat is ook alles wat ik kan doen denk ik zo.

Dan heb ik nog een vraag... Afgezien van de grote is er nog iets met mn penis waarvan ik niet weet of het 'normaal' is of niet... Ik kan hem niet verder dan 90 graden van me af duwen.. Dus steigeren doet ie zeker, maar hij wil dus niet lager dan haaks op m'n lichaam, doet veel pijn als ik het toch probeer.. Is dit normaal en zo niet geeft het problemen / is er iets aan te doen? Gewoon vaak genoeg naar beneden duwen en door de pijn heen bijten tot ie het wel wil?
pi_93891600
Als ie echt zo hard als een baksteen is (bij wijze van dan :') ) gaat ie meestal niet verder naar beneden nee (althans, bij mijn niet).
Volgends mij gewoon normaal, maar waarom wil je m dan naar beneden douwen? :?
pi_93891863
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 02:10 schreef MXD het volgende:
Als ie echt zo hard als een baksteen is (bij wijze van dan :') ) gaat ie meestal niet verder naar beneden nee (althans, bij mijn niet).
Volgends mij gewoon normaal, maar waarom wil je m dan naar beneden douwen? :?
Is dat niet nodig voor bepaalde standjes dan? /maagd
pi_93891965
Ja nog maagd, en ja daar zit wat in.
misschien toch maar standjes waarvoor je dat niet nodig hebt dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')