Nou ja, en ook weinig AANRICHTEN, da s dan misschien wel weer het positieve eraan, haha.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:58 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen met een kleine pik en zichzelf wijsmaken dat iedereen met een grote pik een pik heeft die niet steigert. Dat klopt gewoon niet.
Met een pik van 12 cm kun je weinig uitrichten.
ik heb geen staaf van 30 cm, maar iets over de 20, en mijn vriendin zeurt dat tie te groot is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:18 schreef Piebe het volgende:
Al bijna 20 uur bezig dit topic en nog steeds geen reacties over staven van 30 cm![]()
Maar serieus, met deze lengte moet het volgens mij geen probleem zijn goede seks te hebben.
En er wordt wel eens gezegd dat de wat minder groot geschapen mannen weer geweldig kunnen beffen. Dus probeer dat af en toe ook eens als het er eens van komt.
Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Trollquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou ja, en ook weinig AANRICHTEN, da s dan misschien wel weer het positieve eraan, haha.
He jongen die dit topic geplaatst heeft; let er maar even niet op. Beetje melig aan het worden van dat FOK.
Luister naar mij! Je mama. Als iemand echt voor je gaat dan doet de grote er niet zoveel toe. Er zit een wezenlijk verschil tussen liefde/houden van met seks en alleen maar lust
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:37 schreef Piebe het volgende:
[..]
Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll Troll
Nee, jij moet goed leren lezen c.q. begrijpend lezen. Vrouwen, vrouwen he en dan heb ik het niet over een meisje, die hebben het liefst een beetje, over het algemeen, een groter formaat. Ik denk dat jij jezelf aangesproken voelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en weer dat kinderlijke trol. Nee hoor, als iedereen het graag wil weten kan je zo mijn adres en telefoonnummer krijgen en dan weet je dat ik in het echte leven ook wel een beetje zo ben. Als jij daar niet doorheen kan prikken, dan is dat niet mijn, maar jouw probleem.
Dus voor jou morgenochtend of -morgenmiddag als je gaat stappen. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, ......................., die lacht de hele dag
Keeping up the appereances!
Ik zie dat jij iedereen troll noemt. Nou, dat zal toch niemand dan meer serieus nemen, of wel soms?quote:
Jij wilt een staaf van minimaal 35 cm?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik ben bepaald niet groot of zwaargebouwd maar no way dat een pikkie van 12 cm mij klaarkrijgt
die heb ik nognooit gezien net zo min als eentje van 12 cm,gelukkig. Wou alleen maar aangeven dat 12 cm mij abnormaal klein lijkt en dat je daar geen normale vrouw mee kan bevredigenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:29 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Jij wilt een staaf van minimaal 35 cm?
Joh ik begin al elke dag, de dag met een dansje.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, jij moet goed leren lezen c.q. begrijpend lezen. Vrouwen, vrouwen he en dan heb ik het niet over een meisje, die hebben het liefst een beetje, over het algemeen, een groter formaat. Ik denk dat jij jezelf aangesproken voelt.
Oh en weer dat kinderlijke trol. Nee hoor, als iedereen het graag wil weten kan je zo mijn adres en telefoonnummer krijgen en dan weet je dat ik in het echte leven ook wel een beetje zo ben. Als jij daar niet doorheen kan prikken, dan is dat niet mijn, maar jouw probleem.
Dus voor jou morgenochtend of -morgenmiddag als je gaat stappen. Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach, ......................., die lacht de hele dag
Keeping up the appereances!
Dat valt reuze mee. Maar ik heb haar al een keer eerder in een dergelijk topic gezien. En ze komt verder niet met argumenten. Misschien dat er nog een kleine kans is dat jij serieus ben. Maar zij is een troll in het kwadraat.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:52 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zie dat jij iedereen troll noemt. Nou, dat zal toch niemand dan meer serieus nemen, of wel soms?
qftquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:49 schreef Frishe het volgende:
^^
En er zijn nog wel andere manieren om een vrouw te plezieren.
Maar ben jij een Shemale dan? tja, beladen onderwerp over dat pikkie, zegquote:Op zondag 27 februari 2011 14:12 schreef Rasmussen het volgende:
precies en gelukkig valt daar bijna iedereen onder (15-20, 16-19, whatever)
Wat kortzichtig. Een penis van 12 cm is niet extreem klein, je kan daar best een vrouw mee bevredigen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:42 schreef Klytemnestra het volgende:
[..]
die heb ik nognooit gezien net zo min als eentje van 12 cm,gelukkig. Wou alleen maar aangeven dat 12 cm mij abnormaal klein lijkt en dat je daar geen normale vrouw mee kan bevredigen
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:59 schreef Raggingbull het volgende:
oftewel met een pik van 12 centimeter zijn er net zo goed genoeg vrouwen die je daar fatsoenlijk mee kan bevredigen als met een pik van 20 centimeter
Kom nu toch. Heb je dan een pikkie van 3 cm?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:28 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Iedereen weet toch dat equipment niet uitmaakt, maar dat prestatie totaal afhankelijk is van de gebruiker.
Basiskennis in combat.
Schatje, volgens mij moet jij seksoloog worden, maar naarmate je ouder wordt als vrouw, wordt je ook wijder. Wat dacht je van een kind?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:32 schreef Raggingbull het volgende:
kijk natuurlijk is er wel een limit waarvan er gezegd kan worden oke daar kan je weinig normaals mee doen.
maar net zo goed als dat er korte pikkie's zijn zijn er ook korte kutjes en lange pikken bij lange kutjes zo simpel werkt het gewoon.
ja maar dat heeft toch elke vrouw of niet dan?quote:Op zondag 27 februari 2011 14:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Schatje, volgens mij moet jij seksoloog worden, maar naarmate je ouder wordt als vrouw, wordt je ook wijder. Wat dacht je van een kind?
Hoop vrouwen komen niet klaar van penetratie, dus hoe groot moet ie dan zijn volgens jou?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:25 schreef Klytemnestra het volgende:
Ik ben bepaald niet groot of zwaargebouwd maar no way dat een pikkie van 12 cm mij klaarkrijgt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |