QFT!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:34 schreef gargamel het volgende:
Loop je soms de hele dag in je blote kont rond ofzo? Geen hond die kan zien dat je niet groot geschapen bent. Vindt nu eerst maar eens een meisje waar jij je op je gemak mee voelt, ipv nu al te verzinnen dat zij misschien op je afknapt. Sex is meer dan alleen de daad.
en je kent het spreekwoord:
beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!
Het gemiddelde hier op fok ligt hoger toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Dimens het volgende:
2 Centimeter onder het gemiddelde, zo erg is het dus eigenlijk ook weer niet.
Op Fok! ligt het gemiddelde rond de 27 centimeter, als we van over heel de wereld het gemiddelde nemen dan ligt die rond de 14,3.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gemiddelde hier op fok ligt hoger toch?
haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerdquote:Op zondag 20 februari 2011 05:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOK heeft iedereen toch een lul van minimaal 30 cm?
Dankjewel voor de verheldering ik werd al een beetje onzekerquote:Op zondag 20 februari 2011 07:12 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerd![]()
en voor de MEESTE mannen , meet jullie penis eens in slappe toestand ????? er zullen er niet veel zijn die boven de 10cm uit komen ! ! !
" allee laat nu de discussie maar beginnen " kijk er al naar uit![]()
trouwens ook hier een goede morgen
gelukkig kan ik dan zegge dat ik net boven het gemiddelde lig en dat vind mijn vriendin erg prettig zegt zequote:Op zondag 20 februari 2011 07:12 schreef belgieleuven het volgende:
[..]
haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerd![]()
en voor de MEESTE mannen , meet jullie penis eens in slappe toestand ????? er zullen er niet veel zijn die boven de 10cm uit komen ! ! !
" allee laat nu de discussie maar beginnen " kijk er al naar uit![]()
trouwens ook hier een goede morgen
Ahahhahahaaaah!quote:Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef noksala het volgende:
Ts is 19 en
maagd
heeft een pik van 12cm
weinig zelfvertrouwen
conclusie: Ts is een chinees
oplossing: Vergeet die hollandse grietjes, neuk met je eigen soort
slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |