abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93002404
De titel vat mn probleem prima samen.
Ben 19, heb een pik van een schamele 12cm, niet spectaculair dik. Ik ben gewoon vreselijk bang dat veel vrouwen het te weinig vinden. Ik wil vrouwen echt wel laten genieten op andere manieren (ben meer dan een zaaddumper), maar ben gewoon bang dat mn pikkie echt een afknapper is.

Oh en ik ben nog maagd (wat niet helpt met mijn zelfvertrouwen)

Dus vrouwen die mannen met een klein geslacht zijn tegen gekomen en mannen met een niet al te indrukwekkend geslacht, reageer ajb
pi_93002487
Ik zou absoluut hier niet de hele tijd aan denken. Wat bereik je ermee behalve dat je straks seksueel contact gaat vermijden omdat je denkt aan je 12cm. Je bent nog maagd en je denkt nu aan hoe je vrouwen wel of niet kan plezieren, waarom wacht je niet eerst eens je eerste keer af en zie je dan weer verder?
pi_93002556
^^

En er zijn nog wel andere manieren om een vrouw te plezieren.
pi_93003040
Ik heb teveel ads langszien komen met pillen om je lul te vergroten, maar het meeste daarvan zal wel bs zijn, maargoed, gewoon lekker je ding doen! En anders je bef of vingertechnieken verbeteren en erin overstijgen zodat je het kan compenseren hehehe ;-)
pi_93003251
Loop je soms de hele dag in je blote kont rond ofzo? Geen hond die kan zien dat je niet groot geschapen bent. Vindt nu eerst maar eens een meisje waar jij je op je gemak mee voelt, ipv nu al te verzinnen dat zij misschien op je afknapt. Sex is meer dan alleen de daad.
en je kent het spreekwoord:

beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!
pi_93003818
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 08:34 schreef gargamel het volgende:
Loop je soms de hele dag in je blote kont rond ofzo? Geen hond die kan zien dat je niet groot geschapen bent. Vindt nu eerst maar eens een meisje waar jij je op je gemak mee voelt, ipv nu al te verzinnen dat zij misschien op je afknapt. Sex is meer dan alleen de daad.
en je kent het spreekwoord:

beter een kleine die steigert dan een grote die weigert!
QFT!
Believe that anything you can imagine, you can make real.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 09:47:24 #7
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_93004709
Heb een scharrel gehad met een vergelijkbaar formaat (je),ik dacht eerst dat het niks zou worden maar we hadden geweldige sex! Mr. was erg creatief!

Maak je geen zorgen en wees creatief.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_93004927
Misschien word ie wel harder/groter als er een vrouw mee bezig is en als je echt heel geil bent :) Het gaat er niet perse om hoe groot ie is, maar wat je er mee kan doen !
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 13:33:27 #10
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_93010094
Hmmm interessant, ik had m nog nooit opgemeten. Ik dacht dat ie ook zo rond de 12 zou zijn. Dus net even een milkmanbookje gedaan met een lineaal er naast en toen bleek ie toch wat langer.
pi_93014520
als je de liniaal een beetje hard indrukt kom je nog aan 14 cm en ben je volgens sommige statistieken al gemiddeld

ik kan me niet voorstellen dat een leuke meid met wie je een echte klik (of zelfs relatie) hebt van zoiets een probleem zou maken
pi_93028936
2 Centimeter onder het gemiddelde, zo erg is het dus eigenlijk ook weer niet.
pi_93031783
Google, micropenis, kan nog veel erger. En volgens verhalen maakt groote niet alles uit.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 23:18:53 #14
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_93034073
Al bijna 20 uur bezig dit topic en nog steeds geen reacties over staven van 30 cm :{
Maar serieus, met deze lengte moet het volgens mij geen probleem zijn goede seks te hebben.
En er wordt wel eens gezegd dat de wat minder groot geschapen mannen weer geweldig kunnen beffen. Dus probeer dat af en toe ook eens als het er eens van komt. ;)
Ja ja
  zondag 20 februari 2011 @ 00:05:17 #15
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_93036175
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 21:46 schreef Dimens het volgende:
2 Centimeter onder het gemiddelde, zo erg is het dus eigenlijk ook weer niet.
Het gemiddelde hier op fok ligt hoger toch?
pi_93037828
Wat ze ZEGGEN op fok wel, IRL niet
pi_93043570
quote:
5s.gif Op zondag 20 februari 2011 00:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het gemiddelde hier op fok ligt hoger toch?
Op Fok! ligt het gemiddelde rond de 27 centimeter, als we van over heel de wereld het gemiddelde nemen dan ligt die rond de 14,3.
Dus de mannen op Fok! hebben over het algemeen gewoon een grote penis op TS na.
  zondag 20 februari 2011 @ 05:04:36 #18
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_93044322
Op FOK heeft iedereen toch een lul van minimaal 30 cm?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_93044871
quote:
5s.gif Op zondag 20 februari 2011 05:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Op FOK heeft iedereen toch een lul van minimaal 30 cm?
haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerd O-)
en voor de MEESTE mannen , meet jullie penis eens in slappe toestand ????? er zullen er niet veel zijn die boven de 10cm uit komen ! ! !
" allee laat nu de discussie maar beginnen " kijk er al naar uit :Y
trouwens ook hier een goede morgen
pi_93080046
Beter een kleine die stijgert dan een grote die weigert..
Lekker boeie hoe groot je flippie is, als je de vrouw maar laat genieten.. hoe dan ook ^O^
  zondag 20 februari 2011 @ 22:26:30 #21
230788 n8n
Pragmatisch
pi_93080238
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 07:12 schreef belgieleuven het volgende:

[..]

haha wat een zever en opschepperij is dat nu weer, Een gemiddelde doorsnee penis heeft een lengte van 10 tot 17 cm , in mijn geval is het 15cm in erectie en ik en mijn vrouwtje zijn zeer content heb trouwens 2 flinke zonen met dit ding geproduceerd O-)
en voor de MEESTE mannen , meet jullie penis eens in slappe toestand ????? er zullen er niet veel zijn die boven de 10cm uit komen ! ! !
Dankjewel voor de verheldering ik werd al een beetje onzeker :@
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 20 februari 2011 @ 23:29:48 #22
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_93083991
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 07:12 schreef belgieleuven het volgende:

[..]

gelukkig kan ik dan zegge dat ik net boven het gemiddelde lig en dat vind mijn vriendin erg prettig zegt ze *)
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
  zondag 20 februari 2011 @ 23:36:41 #23
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93084309
Ik ga eerlijk zijn: penetratie is wel beter met een grotere pik. Maar lengte doet er eigenlijk weinig toe, de dikte is in die factor doorslaggevend.

Verder heb ik ook wel mannen gehad met een grote pik met wie ik bijzonder slechte seks gehad heb, en mannen met een kleine pik met wie het bizar goede seks was. Wees creatief, er zijn standjes waarin een vrouw veel meer voelt van penetratie en zet dáár dan je kaarten op in. Zoek een vriendin en oefen met beffen, dat is voor veruit de meeste vrouwen dé manier om klaar te komen.

Trust me, dan heb je dikke pluspunten t.o.v. de luie gigantische neger die weinig verder komt dan missionaris en denkt dat hij je daarmee de neukpartij van je leven bezorgt :').
Resistance is futile.
  zondag 20 februari 2011 @ 23:59:25 #24
302269 noksala
Nare mensen moeten dood!
pi_93085371
Ts is 19 en

maagd
heeft een pik van 12cm
weinig zelfvertrouwen

conclusie: Ts is een chinees

oplossing: Vergeet die hollandse grietjes, neuk met je eigen soort

slotje
Vecht voor je recht, fysiek en Mentaal. Laat je niet breken door mensen die denken dat ze iets van jou kunnen bepalen, laat je geluk niet wegnemen, laat je niet beinvloeden, Houd je eigen mening. Leven is overleven, overleven is vechten.
  maandag 21 februari 2011 @ 00:00:41 #25
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93085445
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 23:59 schreef noksala het volgende:
Ts is 19 en

maagd
heeft een pik van 12cm
weinig zelfvertrouwen

conclusie: Ts is een chinees

oplossing: Vergeet die hollandse grietjes, neuk met je eigen soort