quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
14 is veel te jong vriend. die fase ben ik al voorbij
it is gonna hurt like hellquote:
Ik heb altijd glijmiddel bij me, meisjes worden op de een of andere manier nooit nat van mequote:
misschien moet je ze het in het vervolg eerst even vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb altijd glijmiddel bij me, meisjes worden op de een of andere manier nooit nat van me.
Vrouwen schijnen bij verkrachting ook nat te worden, natuurlijke reactiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
misschien moet je ze het in het vervolg eerst even vragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen bij verkrachting ook nat te worden, natuurlijke reactie!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar draait heel dit forum om, dit forum is ook heel goed voor je beeld van mannen. Je zou bijna pot worden.
Hahaha. Amen, sister.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod en ynuhh...
Als ik daaraan denk krijg ik zo'n grote erectie dat ik flauw val!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod en ynuhh...
Als ik daaraan denk krijg ik zo'n grote erectie dat ik flauw val!
Wat heeft die veel kanker over zich heen gehad.quote:
opsluiten moeten ze haarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heeft die veel kanker over zich heen gehad.
Jij pist met een stijve?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
maar misschien moet ik bij het plassen dan wel gewoon naar beneden richten.
Ik wil je. Nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Madridista het volgende:
Hier op fok zeg ik dingen die ik irl niet zeg.
Vandaar dat ik irl zo goed bezig ben.
Ik heb een imago gecreerd die niet van mij is.
Bij een school waar ik nu 3 keer langs ben geweest zien bijna alle meisjes mij als een soort beroemdheid.
Echt heel raar is dat.
Dat heb ik op mijn eigen school totaal niet.
Maar daar worden er foto's van me genomen met mobiel_! , vragen meisjes die ik niet ken mij uit enz.
Ik ga daar om de 3 weken heen in mijn beste kleren. Iedereen kent me nu al. Die hele school. En dat terwijl ik er 3 keer ben geweest.
verzin eens wat nieuws man, deze trolls worden echt te standaardquote:
Ja. Je doet er lacherig over.quote:
Geloof het dan maar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
verzin eens wat nieuws man, deze trolls worden echt te standaard
je moet ons wel bezig houden
get over it. we leven in 2011quote:
Jij niet dan?quote:
swagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Madridista het volgende:
Hier op fok zeg ik dingen die ik irl niet zeg.
Vandaar dat ik irl zo goed bezig ben.
Ik heb een imago gecreerd die niet van mij is.
Bij een school waar ik nu 3 keer langs ben geweest zien bijna alle meisjes mij als een soort beroemdheid.
Echt heel raar is dat.
Dat heb ik op mijn eigen school totaal niet.
Maar daar worden er foto's van me genomen met mobiel_! , vragen meisjes die ik niet ken mij uit enz.
Ik ga daar om de 3 weken heen in mijn beste kleren. Iedereen kent me nu al. Die hele school. En dat terwijl ik er 3 keer ben geweest.
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe zie jij er NU uit?
Post hier een charmante, doldwaze, schattige, grappige, schalkse of lieve foto van jezelf!
Let wel op dat de foto binnen nu en een uur geleden is gemaakt anders speel je vals!
Voor minder recente foto's kun je hier terecht
Laatste foto's:
paplepel123
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef paplepel123 het volgende:
Eindelijk weer eens een middag vrij, wat te doen
De mannelijke tegenhanger van het eendenbekje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Inspiratie daar vandaan gehaald?Tof kapsel man.
lelijk. foto is te donkerquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
get over it. we leven in 2011
Mouzurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Alleen is er een nadeel. Ik kan alleen om de 3 weken zo'n dag hebben dat ik alle meisjes aantrek die er zijn.quote:
Pics or gtfo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef Madridista het volgende:
Maar de truc is dus dat die meisjes die me om de 3weken zien, denken dat ik elke dag nieuwe outfits draag. Haha.
Want telkens waneer ik daarheen ga ben ik helemaal in topvorm. Die denken dan: wauw, die gozer ziet er echt elke keer dat we hem zien zo uit.
Ik geloof je. Ik heb dit ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Madridista het volgende:
[..]
Zeker. Alleen is er een nadeel. Ik kan alleen om de 3 weken zo'n dag hebben dat ik alle meisjes aantrek die er zijn.
De andere dagen is alles normaal. Want dat draag ik doffe kleren naar mijn eigen school.
Pas na 3 weken heb ik weer een flitsende outfit gekocht, ben ik goed bruin, kapper.
Dan kan ik echt met het grootste gemak iedereen , maar dan ook iedereen hosselen
Tjeauxquote:
Whihio.quote:
Steaumaquote:
Hoe was die verjaardag nog?quote:
Ik zei je nog het niet te filmenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in huize Chriz2k.
Ondertussen op mijn kantoortje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in huize Chriz2k.
Het ging over bevallinghotels en of je nou wel of niet verzekerd bent als je daar bevalt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Abject.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over bevallinghotels en of je nou wel of niet verzekerd bent als je daar bevalt.
Tevens was het onderwerp: crèches.
Erg boeiend en leerzaam
Pffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
! Leuk voor de mensen die niets met kinderen hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Wel kut dat je nu thuis zit danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen op mijn kantoortje.
[ afbeelding ]
En infaam.quote:
Alsof mensen met kinderen dat boeit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pffff.![]()
! Leuk voor de mensen die niets met kinderen hebben.
quote:
Slimme truc is dat he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik heb dit ook.
quote:
Oh ja nee okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ''Niet te filmen!'' zei.
Objecten-fetisj?quote:
quote:
Dit is echt niet normaal hoorquote:
Sad but true.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof mensen met kinderen dat boeit?
En dan denken ze dat je homo bent, want heterojongens boeit het geen flikker hoe ze er bij lopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Madridista het volgende:
Dan denken ze automatisch dat je elke dag zo enorm veel aandacht aan details schenkt.
Pardon, ik heb eauk m'n behoeftesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal hoor
Dus toen ben ik daar maar over heen gaan praten.quote:
Ik wil het eigenlijk niet echt over jouw behoeftes gaan hebbenquote:
Inderdaad. Ik zou John Cusack hard doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel kut dat je nu thuis zit dan!
'rolladebehoeftes? niet? ohquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet echt over jouw behoeftes gaan hebben
Jouw object-behoeftesquote:
Inderdaad. Waar ben je toen over gaan praten dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus toen ben ik daar maar over heen gaan praten.
Je moet het toch leuk voor jezelf maken?
een rollade is ook een object.. een eetobjectquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou John Cusack hard doen.
meh, plofkop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou deze man geven.
Dat is nou ook zo mooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
En dan denken ze dat je homo bent, want heterojongens boeit het geen flikker hoe ze er bij lopen.
En waarschijnlijk hebben ze dan nog gelijk ook.
Raar genoeg kan ik mij dat niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar ben je toen over gaan praten dan? [ afbeelding ]
Ik ook. Al toen hij zichzelf nog Fox Mulder noemde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou deze man geven.
Ja ik zag het ook netquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
Omg wd, ik vind een pikante foto als ik op Guido secret story google. Is hij dat?
Ha ha.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Al toen hij zichzelf nog Fox Mulder noemde.
Dit staat nu in mijn keuken, Chris
[ afbeelding ]
Ze kent in ieder geval haar plaats.
Schattige ballen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook netnice cock tho
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeahquote:
....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeah
ik ook. daarom doe ik het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef BobbyB het volgende:
ik word opgewonden van die penis praat.
De dikte is veel belangrijker, je kunt echt merken dat je nog maagd bent, zeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeah
Is dat bijzonder?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Groot en dik, dat wil ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
De dikte is veel belangrijker, je kunt echt merken dat je nog maagd bent, zeg.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
z'n navel zit op zijn schouder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat er geen foto's zijn van zijn erectie.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
volgens mijn berekeningen is zijn penislengte boven het gemiddeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat er geen foto's zijn van zijn erectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ie toch erect? Anders zou de penis toch dichter tegen z'n buik aan zitten?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]DIE FOTO KON IK NIET ZIEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ie toch erect? Anders zou de penis toch dichter tegen z'n buik aan zitten?
ik dacht dat ie op die andere slap was.whatever, nice cock anyway.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutje voor chrisBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je hield toch van groot en dik? Beetje verwarrend dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DIE FOTO KON IK NIET ZIEN.
ik dacht dat ie op die andere slap was.whatever, nice cock anyway.
Dat lijkt er al meer opquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
Is dat een wolf of een draak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutje voor chris
Ja, maar dit is een gemiddelde penis, ik vind deze penis wel liev.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hield toch van groot en dik? Beetje verwarrend dit.
quote:
Ja, niets voor mij, ik heb liever een meid met wat ervaringquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
Daarnaast ben ik extreem klein, strak en maagd; zelfs Guido's penis is nog struggle voor mij
OHH HELL YEAH!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog eentje dan speciaal voor jou.
Voor het schoonmaken gebruik ik tegenwoordig de bezemhouder van mijn moederquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Chriz2k het volgende:
Dit moeten we vaker doen, beetje praten over penissen, meiden onder elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Zwanger in z'n kontquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
man met striae. wtf................................. confused now
Dan denk ik van "SHIT, was ik nu maar terug op aarde om te neukuh"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Madridista het volgende:
Gij zondaars! Pas in de hel zult gij terugdenken aan uw boze wandel en aan uw handelwijze
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef wolvendagen het volgende:
Daarnaast ben ik extreem klein, strak en maagd; zelfs Guido's penis is nog struggle voor mij
Ik weet wel wat je lekker vindt.quote:
Stuur d'r ff op danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je lekker vindt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan denk ik van "SHIT, was ik nu maar terug op aarde om te neukuh"
Dan is het dus idd de hel, aangezien ik word getijsterd en gekastijd met die gedachtequote:
Ze moet je niet.quote:
Best goed tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
japsnars poging tot sex model
wd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Mouzur, een verlegen jongen die loskomt als je hem op de goede plekjes aanraakt. Mouzur is nog jong en onervaren, maar wil graag leren. Mouzur is dol op zuigen! Heb jij zin in Mouzur? Hij wel in jou.
Dat denkt ze.. Maar once you go Dqodquote:
Oké, daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat denkt ze.. Maar once you go Dqod![]()
Je zou jezelf eventueel gerust kunnen stellen door eraan terug te denken dat je op aarde altijd maagd bleef/zou blijvenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is het dus idd de hel, aangezien ik word getijsterd en gekastijd met die gedachte
Voor goede punten doe ik t u_uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, daar heb je een goed punt.
Idd je hebt helemaal gelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:49 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je zou jezelf eventueel gerust kunnen stellen door eraan terug te denken dat je op aarde altijd maagd bleef/zou blijven
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Mouzur, een verlegen jongen die loskomt als je hem op de goede plekjes aanraakt. Mouzur is nog jong en onervaren, maar wil graag leren. Mouzur is dol op zuigen! Heb jij zin in Mouzur? Hij wel in jou.
Daag xquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd je hebt helemaal gelijk
Je herkent jezelf hier ook in?
Maar ja.. Ik ging.. daaaaaaaaaaaag
Omg in tijden niet zo hard gelachen xD!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Madridista. Een Islamitische jongen die alles doet wat Allah verboden heeft. Madridista is een echte straatjongen en weet wat hij wilt geven en nemen. Deze jongen houdt niet van halal seks, nee, hij wil jou diep in zijn endeldarmpje. Heb jij zin in deze exotische boy? Niet te hard zeggen, zijn ouders weten van niks...
l o lquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
want heterojongens boeit het geen flikker hoe ze er bij lopen.
prima wat jij wilt. Opnieuw.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:55 schreef Madridista het volgende:
[..]
Omg in tijden niet zo hard gelachen xD!!
Maar zo gespierd ben ik dus niet
Ik ben wel veel knapper
Maar jij bent nu aan de beurtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef Chriz2k het volgende:
Oh jee, WD heeft weer een paar wijntjes teveel op en denkt dat ze grappig is, ik ga slapen.
fout. Het moet op cr lijken. Dan pas is het realistisch.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
prima wat jij wilt. Opnieuw.
[ afbeelding ]
Dit is Madridista, een Noord-Afrikaans weesje. Madridsta is een stoute jongen geweest, hij deed niet wat hem gevraagd werd. Madridsta heeft een latex fetisj en wilt deze graag met jou delen. Schuif jij het ritsje open om Madridsta te straffen?
kom nouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:02 schreef Madridista het volgende:
[..]
fout. Het moet op cr lijken. Dan pas is het realistisch.
Maar die teksten.. Hahaha.. Hoe verzin je het loool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Haha, zie 'm ongemakkelijk kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Chriz2k. Chriz heeft een tijdje tevergeefs anabolen geslikt en is toen van borstkast tot kruin veranderd in een ietwat mollige jongeman. Desalniettemin heeft Chriz wat jij zoekt! Een heerlijke spuitende penis... hier moet jij wel wat voor doen natuurlijk. Chriz is dol op massages en blowjobs, hij is ook wel in voor een triootje met collega Mouzur. Ben je al opgewonden?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kom nou
iedereen weet dat jij er zo uitzietNee echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lijk een heel klein beetje op die tweede. Alleen zijn ogens en wenkbrauwen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:05 schreef Madridista het volgende:
Nu willen we jou zien met tekstbijlage
Elke foto manquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, zie 'm ongemakkelijk kijken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is WD een pittige tante die vindt dat je nu je kankermuil moet houwe.
Die WD is echt stoerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is WD een pittige tante die vindt dat je nu je kankermuil moet houwe.
Slaap lekkerrr!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:13 schreef BobbyB het volgende:
Ik ga slapen. Thanks voor de entertainment WD![]()
Jij ookquote:
kots in mijn mondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:30 schreef wise het volgende:
http://www.popthatzit.com(...)echnique-or-awesome/
nu heb je jeuk in je achterhoofd
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
volgens mijn berekeningen is zijn penislengte boven het gemiddeldeLiefje, in zijn eigen topic staat een shitload aan zulke foto's. Maar helaas komen die allemaal van een gay site. Hij blijkt gay escort te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat er geen foto's zijn van zijn erectie.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Chriz2k. Chriz heeft een tijdje tevergeefs anabolen geslikt en is toen van borstkast tot kruin veranderd in een ietwat mollige jongeman. Desalniettemin heeft Chriz wat jij zoekt! Een heerlijke spuitende penis... hier moet jij wel wat voor doen natuurlijk. Chriz is dol op massages en blowjobs, hij is ook wel in voor een triootje met collega Mouzur. Ben je al opgewonden?
Nou en. Mag hem wel smexy vinden. Op bewegend beeld dan. Op foto's vind ik hem stom.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 08:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liefje, in zijn eigen topic staat een shitload aan zulke foto's. Maar helaas komen die allemaal van een gay site. Hij blijkt gay escort te zijn.
quote:
Normaal met PL maar er is FAcup vandaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kom ik zaterdagmiddag door. Waarom kent zaterdag niet gewoon 24 uur avond?
Inderdaad geen zin om FA Cup te kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Normaal met PL maar er is FAcup vandaag
Waarom zou je dát in hemelsnaam posten?quote:
Om het te laten zien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waarom zou je dát in hemelsnaam posten?
Gelijk ingesteld als bureaublad achtergrond inderdaad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef Madridista het volgende:
[..]
Om het te laten zien.
Coole afbeelding toch?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gelijk ingesteld als bureaublad achtergrond inderdaad.
niet vrijdags zuip jejezelf naar de kenk. en om een uurtje of 7 a 8 kom je je bed uit (Y)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe kom ik zaterdagmiddag door. Waarom kent zaterdag niet gewoon 24 uur avond?
Ik vind hem ook best sexy hoor. Hij heeft zelfs op fok gezeten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Mag hem wel smexy vinden. Op bewegend beeld dan. Op foto's vind ik hem stom.
Zet wat geld op een voetbalwedstrijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef reetveter het volgende:
Ik verveel me nu al, zit net 15 minuten thuis
ja laat ik vooral al mijn geld gelijk weer uitgeven.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Zet wat geld op een voetbalwedstrijd.
Geloof je nog steeds in het kampioenschapquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
ja laat ik vooral al mijn geld gelijk weer uitgeven.
Dat doe ik morgen al tijdens de mooie voetbalzondag waar Ajax weer in gaat lopen
Ik wilde steeds zeggen van: ''Tsss, die is best leuk'', maar als ik dan de grote versie zag viel het weer tegen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef reetveter het volgende:
http://www.sallandsbesttopmodel.nl/top-10
Nou, maar blij dat ik in Groningen woon
aan de andere kant, een paar van 14 jaar en ~1m60quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wilde steeds zeggen van: ''Tsss, die is best leuk'', maar als ik dan de grote versie zag viel het weer tegen.
Je mag best standaarden hebben, hoor!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef moomoo het volgende:
[..]
aan de andere kant, een paar van 14 jaar en ~1m60
Oh my godquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:05 schreef reetveter het volgende:
Tevens heb ik het niet op mensen die uit het niets iets in de groep gooien. Zo onderwerp was dus welke clip bleef je het meest bij. DUs ik antwoord met Christina Aguilera - Dirty. Hoor ik van achter ineens: "Oh ja, daar heb ik me voor het eerst op afgetrokken"
Klein is altijd wel fijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef moomoo het volgende:
[..]
aan de andere kant, een paar van 14 jaar en ~1m60
neger watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind hem ook best sexy hoor. Hij heeft zelfs op fok gezeten!
wd ik geef je ff een flinke vlakke handslag in het gezicht om je wakker te schuddenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en. Mag hem wel smexy vinden. Op bewegend beeld dan. Op foto's vind ik hem stom.
Waarom? Denk je dat dat wat gaat veranderen aan hem sexy vinden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
wd ik geef je ff een flinke vlakke handslag in het gezicht om je wakker te schudden
Hij is trouwens ook echt fucking irritant als je z'n postgeschiedenis doorleest.
Ik vind het een beetje een vieze patser zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat dat wat gaat veranderen aan hem sexy vinden?
Z'n postgeschiedenis boeit me niet.
Porque? Misschien had hij het geld wel nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Na wat ik nu weet? Ik weet niet twijfels.
HIJ IS SEXYquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een vieze patser zo
Je bent een slaaf van VEVOquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:38 schreef Lakitu het volgende:
kk youtube ik wil gewoon alles op HD waarom kan dat niet

Ik geef het weinig kans als ze er op één van de veertig foto's zo uitziet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Daar keek ik al overheen. Als ze er nou gewoon altijd zo uitzag
doen alle polen als ze dingen hebben gestolenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi die stofkap over de TV
wrm haten a mensquote:
Strakke tienerassquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:43 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi die stofkap over de TV
niemand is zo morsoe als die boeler ferron uit rotterdamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:44 schreef Maisnon het volgende:
laki zij is morsoe ze flowt pas op iicke zeg t je
quote:Op maandag 31 mei 2010 20:15 schreef under_cover het volgende:
paf voor de hatersssss paf voor de pratersss
opeens komt hij met onzin , ja kom naar binnehof enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef Lakitu het volgende:
Natuurlijk is ze nep die pics staan op dit hyvesacc http://horrorlover.hyves.nl/
Heujhuhe hoe vond je die nouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef Lakitu het volgende:
Natuurlijk is ze nep die pics staan op dit hyvesacc http://horrorlover.hyves.nl/
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit haar vriendenlijst. Cute?
Jezus christusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou gaan voor deze
ik ben die sherlaki holmes dat weet je toch :$ maar nee, die heeft echt geen 12 vriendenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heujhuhe hoe vond je die nou
Maar dan kan ze het nog steeds zijn he
Echt zo'n slet. niet mijn shitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit haar vriendenlijst. Cute?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zou gaan voor deze
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die doen alsof ze snooki niet zouden geven![]()
Trucagefoto'squote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:55 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Or is she?
lolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
als je eenmaal van 15-jarige chicks afstapt.
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
14 is veel te jong vriend. die fase ben ik al voorbij
quote:
Ja 14, over 2 jaar moet ik ook vaarwel zeggen tegen 14yo'squote:
Maar zullen zij ook vaarwel zeggen tegen jouquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja 14, over 2 jaar moet ik ook vaarwel zeggen tegen 14yo's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |