Ik geloof je. Ik heb dit ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Madridista het volgende:
[..]
Zeker. Alleen is er een nadeel. Ik kan alleen om de 3 weken zo'n dag hebben dat ik alle meisjes aantrek die er zijn.
De andere dagen is alles normaal. Want dat draag ik doffe kleren naar mijn eigen school.
Pas na 3 weken heb ik weer een flitsende outfit gekocht, ben ik goed bruin, kapper.
Dan kan ik echt met het grootste gemak iedereen , maar dan ook iedereen hosselen
Tjeauxquote:
Whihio.quote:
Steaumaquote:
Hoe was die verjaardag nog?quote:
Ik zei je nog het niet te filmenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in huize Chriz2k.
Ondertussen op mijn kantoortje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in huize Chriz2k.
Het ging over bevallinghotels en of je nou wel of niet verzekerd bent als je daar bevalt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Abject.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over bevallinghotels en of je nou wel of niet verzekerd bent als je daar bevalt.
Tevens was het onderwerp: crèches.
Erg boeiend en leerzaam
Pffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
! Leuk voor de mensen die niets met kinderen hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Wel kut dat je nu thuis zit danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen op mijn kantoortje.
[ afbeelding ]
En infaam.quote:
Alsof mensen met kinderen dat boeit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pffff.![]()
! Leuk voor de mensen die niets met kinderen hebben.
quote:
Slimme truc is dat he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik heb dit ook.
quote:
Oh ja nee okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ''Niet te filmen!'' zei.
Objecten-fetisj?quote:
quote:
Dit is echt niet normaal hoorquote:
Sad but true.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof mensen met kinderen dat boeit?
En dan denken ze dat je homo bent, want heterojongens boeit het geen flikker hoe ze er bij lopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Madridista het volgende:
Dan denken ze automatisch dat je elke dag zo enorm veel aandacht aan details schenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |