quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
14 is veel te jong vriend. die fase ben ik al voorbij
it is gonna hurt like hellquote:
Ik heb altijd glijmiddel bij me, meisjes worden op de een of andere manier nooit nat van mequote:
misschien moet je ze het in het vervolg eerst even vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb altijd glijmiddel bij me, meisjes worden op de een of andere manier nooit nat van me.
Vrouwen schijnen bij verkrachting ook nat te worden, natuurlijke reactiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
misschien moet je ze het in het vervolg eerst even vragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen bij verkrachting ook nat te worden, natuurlijke reactie!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar draait heel dit forum om, dit forum is ook heel goed voor je beeld van mannen. Je zou bijna pot worden.
Hahaha. Amen, sister.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod en ynuhh...
Als ik daaraan denk krijg ik zo'n grote erectie dat ik flauw val!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod en ynuhh...
Als ik daaraan denk krijg ik zo'n grote erectie dat ik flauw val!
Wat heeft die veel kanker over zich heen gehad.quote:
opsluiten moeten ze haarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heeft die veel kanker over zich heen gehad.
Jij pist met een stijve?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
maar misschien moet ik bij het plassen dan wel gewoon naar beneden richten.
Ik wil je. Nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Madridista het volgende:
Hier op fok zeg ik dingen die ik irl niet zeg.
Vandaar dat ik irl zo goed bezig ben.
Ik heb een imago gecreerd die niet van mij is.
Bij een school waar ik nu 3 keer langs ben geweest zien bijna alle meisjes mij als een soort beroemdheid.
Echt heel raar is dat.
Dat heb ik op mijn eigen school totaal niet.
Maar daar worden er foto's van me genomen met mobiel_! , vragen meisjes die ik niet ken mij uit enz.
Ik ga daar om de 3 weken heen in mijn beste kleren. Iedereen kent me nu al. Die hele school. En dat terwijl ik er 3 keer ben geweest.
verzin eens wat nieuws man, deze trolls worden echt te standaardquote:
Ja. Je doet er lacherig over.quote:
Geloof het dan maar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
verzin eens wat nieuws man, deze trolls worden echt te standaard
je moet ons wel bezig houden
get over it. we leven in 2011quote:
Jij niet dan?quote:
swagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Madridista het volgende:
Hier op fok zeg ik dingen die ik irl niet zeg.
Vandaar dat ik irl zo goed bezig ben.
Ik heb een imago gecreerd die niet van mij is.
Bij een school waar ik nu 3 keer langs ben geweest zien bijna alle meisjes mij als een soort beroemdheid.
Echt heel raar is dat.
Dat heb ik op mijn eigen school totaal niet.
Maar daar worden er foto's van me genomen met mobiel_! , vragen meisjes die ik niet ken mij uit enz.
Ik ga daar om de 3 weken heen in mijn beste kleren. Iedereen kent me nu al. Die hele school. En dat terwijl ik er 3 keer ben geweest.
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe zie jij er NU uit?
Post hier een charmante, doldwaze, schattige, grappige, schalkse of lieve foto van jezelf!
Let wel op dat de foto binnen nu en een uur geleden is gemaakt anders speel je vals!
Voor minder recente foto's kun je hier terecht
Laatste foto's:
paplepel123
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef paplepel123 het volgende:
Eindelijk weer eens een middag vrij, wat te doen
De mannelijke tegenhanger van het eendenbekje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Inspiratie daar vandaan gehaald?Tof kapsel man.
lelijk. foto is te donkerquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
get over it. we leven in 2011
Mouzurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Alleen is er een nadeel. Ik kan alleen om de 3 weken zo'n dag hebben dat ik alle meisjes aantrek die er zijn.quote:
Pics or gtfo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef Madridista het volgende:
Maar de truc is dus dat die meisjes die me om de 3weken zien, denken dat ik elke dag nieuwe outfits draag. Haha.
Want telkens waneer ik daarheen ga ben ik helemaal in topvorm. Die denken dan: wauw, die gozer ziet er echt elke keer dat we hem zien zo uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |