quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
14 is veel te jong vriend. die fase ben ik al voorbij
it is gonna hurt like hellquote:
Ik heb altijd glijmiddel bij me, meisjes worden op de een of andere manier nooit nat van mequote:
misschien moet je ze het in het vervolg eerst even vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik heb altijd glijmiddel bij me, meisjes worden op de een of andere manier nooit nat van me.
Vrouwen schijnen bij verkrachting ook nat te worden, natuurlijke reactiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
misschien moet je ze het in het vervolg eerst even vragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Vrouwen schijnen bij verkrachting ook nat te worden, natuurlijke reactie!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:24 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daar draait heel dit forum om, dit forum is ook heel goed voor je beeld van mannen. Je zou bijna pot worden.
Hahaha. Amen, sister.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod en ynuhh...
Als ik daaraan denk krijg ik zo'n grote erectie dat ik flauw val!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dqod en ynuhh...
Als ik daaraan denk krijg ik zo'n grote erectie dat ik flauw val!
Wat heeft die veel kanker over zich heen gehad.quote:
opsluiten moeten ze haarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heeft die veel kanker over zich heen gehad.
Jij pist met een stijve?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef BobbyB het volgende:
maar misschien moet ik bij het plassen dan wel gewoon naar beneden richten.
Ik wil je. Nu.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Madridista het volgende:
Hier op fok zeg ik dingen die ik irl niet zeg.
Vandaar dat ik irl zo goed bezig ben.
Ik heb een imago gecreerd die niet van mij is.
Bij een school waar ik nu 3 keer langs ben geweest zien bijna alle meisjes mij als een soort beroemdheid.
Echt heel raar is dat.
Dat heb ik op mijn eigen school totaal niet.
Maar daar worden er foto's van me genomen met mobiel_! , vragen meisjes die ik niet ken mij uit enz.
Ik ga daar om de 3 weken heen in mijn beste kleren. Iedereen kent me nu al. Die hele school. En dat terwijl ik er 3 keer ben geweest.
verzin eens wat nieuws man, deze trolls worden echt te standaardquote:
Ja. Je doet er lacherig over.quote:
Geloof het dan maar nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
verzin eens wat nieuws man, deze trolls worden echt te standaard
je moet ons wel bezig houden
get over it. we leven in 2011quote:
Jij niet dan?quote:
swagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Madridista het volgende:
Hier op fok zeg ik dingen die ik irl niet zeg.
Vandaar dat ik irl zo goed bezig ben.
Ik heb een imago gecreerd die niet van mij is.
Bij een school waar ik nu 3 keer langs ben geweest zien bijna alle meisjes mij als een soort beroemdheid.
Echt heel raar is dat.
Dat heb ik op mijn eigen school totaal niet.
Maar daar worden er foto's van me genomen met mobiel_! , vragen meisjes die ik niet ken mij uit enz.
Ik ga daar om de 3 weken heen in mijn beste kleren. Iedereen kent me nu al. Die hele school. En dat terwijl ik er 3 keer ben geweest.
quote:Op zondag 13 februari 2011 09:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe zie jij er NU uit?
Post hier een charmante, doldwaze, schattige, grappige, schalkse of lieve foto van jezelf!
Let wel op dat de foto binnen nu en een uur geleden is gemaakt anders speel je vals!
Voor minder recente foto's kun je hier terecht
Laatste foto's:
paplepel123
quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:15 schreef paplepel123 het volgende:
Eindelijk weer eens een middag vrij, wat te doen
De mannelijke tegenhanger van het eendenbekje.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:59 schreef paplepel123 het volgende:
[..]
Inspiratie daar vandaan gehaald?Tof kapsel man.
lelijk. foto is te donkerquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
get over it. we leven in 2011
Mouzurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Alleen is er een nadeel. Ik kan alleen om de 3 weken zo'n dag hebben dat ik alle meisjes aantrek die er zijn.quote:
Pics or gtfo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef Madridista het volgende:
Maar de truc is dus dat die meisjes die me om de 3weken zien, denken dat ik elke dag nieuwe outfits draag. Haha.
Want telkens waneer ik daarheen ga ben ik helemaal in topvorm. Die denken dan: wauw, die gozer ziet er echt elke keer dat we hem zien zo uit.
Ik geloof je. Ik heb dit ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Madridista het volgende:
[..]
Zeker. Alleen is er een nadeel. Ik kan alleen om de 3 weken zo'n dag hebben dat ik alle meisjes aantrek die er zijn.
De andere dagen is alles normaal. Want dat draag ik doffe kleren naar mijn eigen school.
Pas na 3 weken heb ik weer een flitsende outfit gekocht, ben ik goed bruin, kapper.
Dan kan ik echt met het grootste gemak iedereen , maar dan ook iedereen hosselen
Tjeauxquote:
Whihio.quote:
Steaumaquote:
Hoe was die verjaardag nog?quote:
Ik zei je nog het niet te filmenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in huize Chriz2k.
Ondertussen op mijn kantoortje.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen in huize Chriz2k.
Het ging over bevallinghotels en of je nou wel of niet verzekerd bent als je daar bevalt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Abject.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ging over bevallinghotels en of je nou wel of niet verzekerd bent als je daar bevalt.
Tevens was het onderwerp: crèches.
Erg boeiend en leerzaam
Pffff.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
! Leuk voor de mensen die niets met kinderen hebben.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Wel kut dat je nu thuis zit danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ondertussen op mijn kantoortje.
[ afbeelding ]
En infaam.quote:
Alsof mensen met kinderen dat boeit?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pffff.![]()
! Leuk voor de mensen die niets met kinderen hebben.
quote:
Slimme truc is dat he.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik geloof je. Ik heb dit ook.
quote:
Oh ja nee okquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je ''Niet te filmen!'' zei.
Objecten-fetisj?quote:
quote:
Dit is echt niet normaal hoorquote:
Sad but true.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof mensen met kinderen dat boeit?
En dan denken ze dat je homo bent, want heterojongens boeit het geen flikker hoe ze er bij lopen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Madridista het volgende:
Dan denken ze automatisch dat je elke dag zo enorm veel aandacht aan details schenkt.
Pardon, ik heb eauk m'n behoeftesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal hoor
Dus toen ben ik daar maar over heen gaan praten.quote:
Ik wil het eigenlijk niet echt over jouw behoeftes gaan hebbenquote:
Inderdaad. Ik zou John Cusack hard doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel kut dat je nu thuis zit dan!
'rolladebehoeftes? niet? ohquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet echt over jouw behoeftes gaan hebben
Jouw object-behoeftesquote:
Inderdaad. Waar ben je toen over gaan praten dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus toen ben ik daar maar over heen gaan praten.
Je moet het toch leuk voor jezelf maken?
een rollade is ook een object.. een eetobjectquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou John Cusack hard doen.
meh, plofkop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou deze man geven.
Dat is nou ook zo mooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
En dan denken ze dat je homo bent, want heterojongens boeit het geen flikker hoe ze er bij lopen.
En waarschijnlijk hebben ze dan nog gelijk ook.
Raar genoeg kan ik mij dat niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar ben je toen over gaan praten dan? [ afbeelding ]
Ik ook. Al toen hij zichzelf nog Fox Mulder noemde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou deze man geven.
Ja ik zag het ook netquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
Omg wd, ik vind een pikante foto als ik op Guido secret story google. Is hij dat?
Ha ha.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Al toen hij zichzelf nog Fox Mulder noemde.
Dit staat nu in mijn keuken, Chris
[ afbeelding ]
Ze kent in ieder geval haar plaats.
Schattige ballen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook netnice cock tho
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeahquote:
....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeah
ik ook. daarom doe ik het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef BobbyB het volgende:
ik word opgewonden van die penis praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |