Pardon, ik heb eauk m'n behoeftesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is echt niet normaal hoor
Dus toen ben ik daar maar over heen gaan praten.quote:
Ik wil het eigenlijk niet echt over jouw behoeftes gaan hebbenquote:
Inderdaad. Ik zou John Cusack hard doen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wel kut dat je nu thuis zit dan!
'rolladebehoeftes? niet? ohquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het eigenlijk niet echt over jouw behoeftes gaan hebben
Jouw object-behoeftesquote:
Inderdaad. Waar ben je toen over gaan praten dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus toen ben ik daar maar over heen gaan praten.
Je moet het toch leuk voor jezelf maken?
een rollade is ook een object.. een eetobjectquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou John Cusack hard doen.
meh, plofkop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou deze man geven.
Dat is nou ook zo mooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:19 schreef moomoo het volgende:
[..]
En dan denken ze dat je homo bent, want heterojongens boeit het geen flikker hoe ze er bij lopen.
En waarschijnlijk hebben ze dan nog gelijk ook.
Raar genoeg kan ik mij dat niet meer herinneren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar ben je toen over gaan praten dan? [ afbeelding ]
Ik ook. Al toen hij zichzelf nog Fox Mulder noemde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou deze man geven.
Ja ik zag het ook netquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Fascination het volgende:
Omg wd, ik vind een pikante foto als ik op Guido secret story google. Is hij dat?
Ha ha.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Al toen hij zichzelf nog Fox Mulder noemde.
Dit staat nu in mijn keuken, Chris
[ afbeelding ]
Ze kent in ieder geval haar plaats.
Schattige ballen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook netnice cock tho
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeahquote:
....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeah
ik ook. daarom doe ik het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:29 schreef BobbyB het volgende:
ik word opgewonden van die penis praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |