De dikte is veel belangrijker, je kunt echt merken dat je nog maagd bent, zeg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeah
Is dat bijzonder?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ik keek alleen naar de lengte, als dit zijn slappe penis is... dan komt zijn stijve tot zijn navel oh yeah
Groot en dik, dat wil ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
De dikte is veel belangrijker, je kunt echt merken dat je nog maagd bent, zeg.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
z'n navel zit op zijn schouder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat er geen foto's zijn van zijn erectie.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef wolvendagen het volgende:
volgens mijn berekeningen is zijn penislengte boven het gemiddeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jammer dat er geen foto's zijn van zijn erectie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ie toch erect? Anders zou de penis toch dichter tegen z'n buik aan zitten?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:35 schreef Fascination het volgende:
[..]DIE FOTO KON IK NIET ZIEN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is ie toch erect? Anders zou de penis toch dichter tegen z'n buik aan zitten?
ik dacht dat ie op die andere slap was.whatever, nice cock anyway.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutje voor chrisBrabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Je hield toch van groot en dik? Beetje verwarrend dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
DIE FOTO KON IK NIET ZIEN.
ik dacht dat ie op die andere slap was.whatever, nice cock anyway.
Dat lijkt er al meer opquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef wolvendagen het volgende:
Is dat een wolf of een draak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kutje voor chris
Ja, maar dit is een gemiddelde penis, ik vind deze penis wel liev.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hield toch van groot en dik? Beetje verwarrend dit.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |